Gå till innehåll

B2B- bästa spelare - low limit grinders


karlu

Recommended Posts

  • Svars 262
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker du spelar bra och stabilt och jag att du sedan inte går pluss måste ju bero på att n1_m8 tar allas pengar:lol:

 

Eller hur :P och inte att förglömma NEW_BOFF, vilken stjärna... Maken till flyt var det länge sen jag såg någon ha, men riggen springer väl i fatt honom snart också :) Lyckades faktist plocka en stack av honom nyss, han gjorde en tomtesyn som vanligt, menhade inte tur den här gången :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller hur :P och inte att förglömma NEW_BOFF, vilken stjärna... Maken till flyt var det länge sen jag såg någon ha, men riggen springer väl i fatt honom snart också :) Lyckades faktist plocka en stack av honom nyss, han gjorde en tomtesyn som vanligt, menhade inte tur den här gången :)

 

well said!

Han kommer torska väldigt mkt pengar snart och hoppas ja e där o dansar runt på bordet då :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer han ju dock ej att göra! Han kan ju i stort sett inte förlora en hand. Spelar som en whajnare o klonkar som en jag vet inte vad. Tilt.

 

LOL! Ni förstår bara inte min spelstil, jag blir coachad och stejkad av Markolio så jag tror jag vet liksom vad jag sysslar med, bara för att ni är små tajta horor som inte förstår hur man dominerar ett NL100 bord. Men fortsätt ni fold och ge mig alla blind grattis så kan jag snart köpa 32tums tvn till badrumet som jag funderat på att införskaffa ett tag nu.

 

Jag har fått en bankrulle av markolio på 10 000bb och har nu 12 000 efter bara 1v.'

 

//NEW_BOFF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fortsätt ni fold och ge mig alla blind grattis så kan jag snart köpa 32tums tvn till badrumet som jag funderat på att införskaffa ett tag nu.

 

Jag har fått en bankrulle av markolio på 10 000bb och har nu 12 000 efter bara 1v.'

 

//NEW_BOFF

 

Lol, bara 32 tum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Ni förstår bara inte min spelstil, jag blir coachad och stejkad av Markolio så jag tror jag vet liksom vad jag sysslar med, bara för att ni är små tajta horor som inte förstår hur man dominerar ett NL100 bord. Men fortsätt ni fold och ge mig alla blind grattis så kan jag snart köpa 32tums tvn till badrumet som jag funderat på att införskaffa ett tag nu.

 

Jag har fått en bankrulle av markolio på 10 000bb och har nu 12 000 efter bara 1v.'

 

//NEW_BOFF

 

Om du hade sagt att Markolio coachar dig i affärvärlden, tycker att du är en skicklig entreprenör och finnansier någon affärsidé som du har hade jag blivit imponerad. Han är en skicklig entreprenör och affärsman, men ifall jag är så väldigt imponerad av honom som pokerspelare vet jag inte.

 

Jag trodde n1_m8 var den oartigaste och mest uppblåsta spelaren på NL100, men nu får jag nog ta och omvärdera den uppfattningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Ni förstår bara inte min spelstil, jag blir coachad och stejkad av Markolio så jag tror jag vet liksom vad jag sysslar med, bara för att ni är små tajta horor som inte förstår hur man dominerar ett NL100 bord. Men fortsätt ni fold och ge mig alla blind grattis så kan jag snart köpa 32tums tvn till badrumet som jag funderat på att införskaffa ett tag nu.

 

Jag har fått en bankrulle av markolio på 10 000bb och har nu 12 000 efter bara 1v.'

 

//NEW_BOFF

 

 

UNDERBART....och Markoolio uppskattar säkert att du både berättar att han står bakom dig, skriver hans namn fel och kallar andra spelare för horor :)

 

Hora är ju en, vars tjänster köps för pengar så......

 

EL Gordo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hhehehe, ja skoja bara ned markoolio :D heehe

 

Men MIN rulle är som sagt stoor o jag plussat mkt nu här och jag kmr garanterat stanna och fortsätta ta era pengar. Framförallt är n1_m8 lätt att ta pengar av, typ mest förutsägbar likzom... sen där du vann en stack acehigh var bara tur, kunde ju aldrig folda trissen där, hade a,8s .... jaja fortsätt ge mig era pengar glgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 dagar i maj? :S retard

 

hursomhelst är du typlättast att vin na pengar av...

 

De står 31 dagar i min windos almenacka så de så 8-)

 

Ja är sämst o ja förlorar mest o ja e super fisk osv osv osv men ska iaf bli roligt att se hur månaden kommer sluta för dig. Tror du kanske att alla grinders klagar på att du har så mkt tur för att ALLA är avundsjuka på dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De står 31 dagar i min windos almenacka så de så 8-)

 

Ja är sämst o ja förlorar mest o ja e super fisk osv osv osv men ska iaf bli roligt att se hur månaden kommer sluta för dig. Tror du kanske att alla grinders klagar på att du har så mkt tur för att ALLA är avundsjuka på dig?

 

ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hhehehe, ja skoja bara ned markoolio :D heehe

 

Men MIN rulle är som sagt stoor o jag plussat mkt nu här och jag kmr garanterat stanna och fortsätta ta era pengar. Framförallt är n1_m8 lätt att ta pengar av, typ mest förutsägbar likzom... sen där du vann en stack acehigh var bara tur, kunde ju aldrig folda trissen där, hade a,8s .... jaja fortsätt ge mig era pengar glgl

 

Meeeen duuu, jag kollade nyss mina "Misc. stats" n1_m8 vs NEW_BOFF om ja är så lättläst så borde du väl ligga plus mot mig va?

 

De går inte att kopisera rakt av men såhär står de : Amount won from: 408 och Amount lost to:337, jag ligger alltså 70 plus mot dig nänänä haha :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...