tetris Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Jag får upp detta oerhört irriterande felmeddelande hela tiden när jag importerar händer. Händerna jag importerar är från partypoker och felmeddelandet jag får lyder som följande: Problemet med detta är att hur många gånger jag än klickar på "never import" så dyker den upp gång på gång. Never import funktionen fungerar heller inte med detta problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cekan Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Är det den "verkliga" tiden som står under hours played eller ska man dela den med antal bord man spelar för att få fram den verkliga tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Är det den "verkliga" tiden som står under hours played eller ska man dela den med antal bord man spelar för att få fram den verkliga tiden? Jag har förstått det som att varje bord räknas med individuell tid, dvs du ska dela tiden med antal bord du multitablar, för att få fram din $/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obby Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Fungerar det att göra en "manual entry" av en SnG HU man spelat? Dvs jag glömde att logga och vill föra in resultat manuellt. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Mitt problem 4 postar ovan består, någon som kan besvara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Vafan e de för jävla kvalitet på det här programmet igentligen? Har man betalat 79$ förväntar jag mig bra kvalitet, tycker det messt krånglat hittils. Någon som vet svaret på mina frågor? 1. Ibland när jag lirar en cashgame session, så efter jag avslutat livetrackern så registreras 20-30 sessioner under "sessions", varje session är på cirka 1 hand. Varför? Sjukt irreterande att sitta o radera 20 st sessioner som man inte spelat. 2. Min overwiev försvann, NU HAR HELA JÄVLA DATABASEN försvunnit ? VARFÖR? (Hände efter att jag uppdaterade Pokeroffice igår).. 3. Bra där, nu har min Tracker slutat fungera också /Lirar på pacific EDIT Ops fel tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jugge Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 instämmer med föregående post! ursäkta uttrycket, men vilket själva skitprogram! betalade $79 för att jag just ville ha ett felfritt program och inte nåt crackat skit lr liknande. Ville stödja den/dem som gör såna här program. Har haft massa problem med det, bla att den inte kan tracka $25 turbo sngs på stars, utan bara visar minusresultat hela tiden. REKOMMENDERAR INGEN ATT KÖPA DETTA. Ska man tjäna pengar på något så ska kunden f*n få valuta för pengarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kisscool Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 vilken statistik över motståndarna rekommenderar ni att ha på bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 hjälp. jag måsste formatera om datorn men vill ju inte förlora alla händer i pokeroffice, går det göra en backupp på alla händer? ligger alla i nån särskild mapp man kan koppiera o spara undan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Varför fungerar inte PokerOffice2 med Eurobet som det ska? Det fungerar bara med turneringen men i cashgame får jag inte upp några stats på bordet och inget lagras heller, ingen statistik eller resultat. Trots att live trackern "poppar" upp. Ska det fungera eller vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 hjälp. jag måsste formatera om datorn men vill ju inte förlora alla händer i pokeroffice, går det göra en backupp på alla händer? ligger alla i nån särskild mapp man kan koppiera o spara undan?? Database ---> backup database Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Kan man importera handhistory alla åt gången eller måste man ta en i taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Lite nyfiken på när "korrekt" Raise First in % kommer att finnas som valmöjlighet? Som sagt tidigare bör ju filter ta oerhört kort tid att programmera, och det här känns verkligen viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PellePelle Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 ska tydligne finnas en fix för pokertracker till b2b nätverket (heypoker) men hittar den inte, någon som kan länka? //tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aribeck Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Hur fixar man så att statistiken inte ligger över ens egna kort (B2B)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 B2B har uppdaterat sin klient igen, och PO funkar inte som vanligt. fixa please! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Varför fungerar inte PokerOffice2 med Eurobet som det ska? Det fungerar bara med turneringen men i cashgame får jag inte upp några stats på bordet och inget lagras heller, ingen statistik eller resultat. Trots att live trackern "poppar" upp. Ska det fungera eller vad är fel? Får exakt samma problem på partypoker just nu. Funkade klockrent förra gången och har inte ändrat några inställningar, det var dock säkert 5 månader sen jag sist använde pokeroffice. Någon som får det att funka? Något man måste göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xamarikku Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Vilken är bäst av PT och Poker Office? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Hur lång tid tar det ungefär att lägga in 10000 händer? Testade igår att lägga in 5000 och datorn laggade sönder, så va tvungen att välja mellan att stänga ner pokern eller poker office, valet var givet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The_Orca Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Just köpt pokeroffice. Blir alldeles snurrig av alla olika uppfattningar. Får väl prova själv. Har dock inte kunna "packa upp" den! Måste be om hjälp. THE_ORCA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Funkar PO till svenskaspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Funkar PO till svenskaspel? Ja, med HH Converter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Ja, med HH Converter. Tackr ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Faaan, vad trött jag blir på PO...*Grrr* Funkar bara 40-50 händer, sedan stannar programmet.... Har laddat ner sen senaste uppd.....efter det har det börjat strula. Spelar för övrigt på Nordicbet.... Några fler än jag som har problem ????? Finns det andra alternativ än PO (då tänker jag framförallt på LIVETRACKER funktionen ) ?????????????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Hur laddar man in ongames handhistory är ju i en enda klump o heter database? föröskte ladda in den men kom inte in något efter 12h av laddning:lol: kan man dela den filen? eller hur ska man få in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts