Gå till innehåll

MrLorT harvar på


tordi

Recommended Posts

  • Svars 284
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jag tagit några dagars break. Hunnit med att fylla 20 samt ha fest och flyttat. Sitter i lägenheten och har precis avslutat en 30 miunuters session på Redkings. Backade 100 typ. Ska in och lira lite på SS, hoppas klonka upp en rulle där den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backade 700 i förrgår.

Igår spelade jag 200 händer innan det var dags att ge sig av mot festligheter. Fick ett 2par att stå i en $1500 pott så plussade runt $1000.

Lirade 219 händer blandat 3/6 och 5/10 plussade $1700. Lirade bara 4 bord med stor koncentration =) Blev dock utdragen i nåra potter bla JJ mot 88 all in pre. Samt några andra. Drog även ut en snubbes set med att klonka en hålpipa (hade toppar) och tog fick hela hans inköp tillslut. Förhoppningsvis vänder de nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappade typ allt + igår. Lirade million idag med en kompis så är lite back pga av de. För övrigt känner jag att mitt spela är långt ifrån bra. Om jag kollar på racet så såg jag att ja droppade ungefär 42 inköp på 5 dagar. Det är riktigt sick. Man kan dock tillägga att detta skulle vara på mer än en månads spel i vanliga fall.

 

 

Känns som detta hänger kvar i mitt spel även om det känns något bättre nu så känns de iallafall som jag fortfarande har svårt att få mina händer att stå. Blivit för tok på vek för att känna att jag spela bra.

 

Ska försöka hitta lite hhs såg jag kan få lite hjälp förhoppningsvis. Läst en hel del om downstreaks den senaste tiden. Som jag förstått de så är de bara nöta på så vänder de (sålänge man inte spelar tiltat, vilket inte jag tycker att jag gör iaf).

 

Har varit med om downstreaks förrut, men inte alls någon i de här stuket. Antar att de är något som en pokerspelare får stå ut med helt enkelt.

 

Färdigbabblat nu. Ska förmodligen lira lite till sen ska jag hitta några händer att slänga fram imorgon. Hare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Segt för dig, tordi. Hmm...:-(

 

Om jag skulle va i din sits så skulle jag göra ett av följande två alternativ;

 

1. Skita helt i att spela i säg två veckor. Lite som att börja på ny kula, få upp suget igen och lägga denna tråkiga månad bakom sig. (Kanske ännu bättre med typ fyra veckor, njut av sommaren och lägg pokern på hyllan ett tag).

 

2. Enbart spela NL $200, där kommer du krossa, stärka ditt självförtroende, plåstra om din rulle en aning samt våga spela ut då det inte är jättemycket cash för din del.

 

Lycka till hur du än gör! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back $800. Borde släppt en KK på Qxx då jag reraisade han pre. Vad ska jag få mothugg av? I det läget ger han mig inte reraise action utan QQ eller AA. Spelade handen som ett arsle då jag jag checksynar flopp. Checksynar allin med. Vet ju att han har nåt som slår mig men likförbannat ska jag ge mig på synknappen. Torskade ett till inköp med toppar med medioker kicker + flushdraw mot tptk. Borde kanske inte dega på floppen utan hållit ner den, men men. Gjorde lite halvdåliga spel, men känner att denna session lika gärna skulle kunna varit ett grönt resultat.

 

Nu ska jag följa drafts råd. På prima ska jag inte lira högre än 1.5/3 och på Ongame inte högre än 1/2 i minst 18 dar frammåt. Även om rullen mår bra gör inte jag de. Ska iväg till PAL på onsdag så blir ett break där.

 

Nu ska jag ge mig ut på golfbanan. Grind inatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom hem från borlänge idag. Är just nu hos morsan o farsan, där jag hjälper dom att omdrenera huset. Förutom de så har min dator säckat ihop där hemma. Blirbara en svart bild när jag ska in i windows. Även internetuppkopplingen har börjat härja. Har 2 datorer och på den andra står de i stil med begränsad eller ingen anslutning. tror dock att de är någon felinställning på datorn. Även fast jag provat ett och annat.

 

Ska hjälpa farsan imorn med. Sen ska jag ta tag i att fixa min A-dator.

 

Peace and love var sjuuukt kul. Riktigt feta spelningar blandat med härligt good alkohol. Kändes dock som folk flippade en aning på oss när vi satt och lirade hiphop dagarna i ända på en stereo som lät mer än alla andras :P

 

Nu vankas mat. Grind om några dagar. Ville bara uppdatera så ingen trodde jag hade gulat =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt att höra att du går dåligt mrlort-, vet att jag själv har personligen dragit ut dig någon gång på sista tiden då du har varit på nl400 området o lirat, men är då rätt så säker på att du e plus mot mig i alla fall... hoppas det vänder! /ongame lirare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe när jag får igång internet har jag glömt bort att de gått dåligt. Nya tag. Vore kul att veta vad du nickar. Lär känna igen dig. Pma om du vill berätta (om d u inte skriver här så alla ser vill säga)

 

Juni slutade nog runt $5k men då är ju 10k från racet så inte så mcket att hurra över. Vet inte riktigt hur mycket de blev då jag har de uppskrivet på min vanliga dator. Så lär inte få reda på de heller då jag tänkt formatera den.

 

Mål för juli blir att plussa på spelet sen är jag nöjd =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt att höra att du går dåligt mrlort-, vet att jag själv har personligen dragit ut dig någon gång på sista tiden då du har varit på nl400 området o lirat, men är då rätt så säker på att du e plus mot mig i alla fall... hoppas det vänder! /ongame lirare

 

Woho jag är plus mot lort i alla fall :) Hehe. Var tvungen o kolla.

 

lortiq6.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...