Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 578
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Yep rent EV-mässigt ja :P

hehe aa, sen så har jag haft världens sämsta tajming, lixom alla träffar blir checkfold, alla missar blir check raise, sen har jag spelat dåligt och tiltat bort en 5 inköp kanske :? Så borde väl vara en 20 inköp till upp kanske :mrgreen:

Postad

Köpte koffein tabletter förut, tryckte i mig 200 mg för några timmar sen, inget hände, tryckte i mig 300 mg till nyss, känner inget än, hur lång tid och hur mkt ska man behöva ta för att känna nått?

Postad
Köpte koffein tabletter förut, tryckte i mig 200 mg för några timmar sen, inget hände, tryckte i mig 300 mg till nyss, känner inget än, hur lång tid och hur mkt ska man behöva ta för att känna nått?

Max en halvtimma. Mer än 200mg ska du inte "behöva" ta... Känner du inte av det snart så ta inte mer. Det är inte sunt att överdosera direkt..

Postad
Max en halvtimma. Mer än 200mg ska du inte "behöva" ta... Känner du inte av det snart så ta inte mer. Det är inte sunt att överdosera direkt..

hmm, jag får väl inse att jag är för psyksjuk för att koeffeinet ska kunna verka :mrgreen:

Postad

lol har du spytt än? Sjukt vilken dosering!

Postad
lol har du spytt än? Sjukt vilken dosering!

stod ju 1-3 tabletter 1-3 ggr per dag :?

Dock så börjar jag må rätt kasst nu, så riggad jag så får bara biverkningarna :?

Huvudvärk, semiyr, darrar lite lätt, konstig i magen, najs :D

EDIT: Känner mig full typ, lite lullig sådär :)

Postad
stod ju 1-3 tabletter 1-3 ggr per dag :?

Dock så börjar jag må rätt kasst nu, så riggad jag så får bara biverkningarna :?

Huvudvärk, semiyr, darrar lite lätt, konstig i magen, najs :D

EDIT: Känner mig full typ, lite lullig sådär :)

Koffeintabletter gör dig inte piggare, jag tycker inte det iaf... dock gör det så att man inte somnar (eller blir typ sovtrött). Rekommenderas bara om man typ tentapluggar. Har ifs använt det en gång när jag var tvungen att hinna cleara en bonus.

Postad

Haha, det var inte ens mycket du tog :D. Jag brukar ta mycket mer när jag har migrän. Typ 400mg koffein, två treo, två alvedon och en red bull. Tror du inbillar dig ;)

Postad
Haha, det var inte ens mycket du tog :D. Jag brukar ta mycket mer när jag har migrän. Typ 400mg koffein, två treo, två alvedon och en red bull. Tror du inbillar dig ;)

Mycket möjligt jag gör, är som sagt rätt så psykstörd av mig :mrgreen:

EDIT: Är egentligen så att jag mår sjukt bra, men min hjärna kan inte unna mig att jag mår bra en gång i livet så därför lurar den mig att jag mår piss typ :D:D

Postad
Mycket möjligt jag gör, är som sagt rätt så psykstörd av mig :mrgreen:

EDIT: Är egentligen så att jag mår sjukt bra, men min hjärna kan inte unna mig att jag mår bra en gång i livet så därför lurar den mig att jag mår piss typ :D:D

haha shysst hjärna

Postad

Jag tror jag svepte 9 stycken redbull en dag när jag var i 15års åldern och på natten så spydde jag galla. inte att leka med dom där koffeingrejerna.

Postad
Jag tror jag svepte 9 stycken redbull en dag när jag var i 15års åldern och på natten så spydde jag galla. inte att leka med dom där koffeingrejerna.

ska in på toan o köra ner fingrarna låångt ner i halsen nu :? Kmr nog kännas bättre sen :)

Postad

Vart inga spyor, tryckte ner fingrar plus arm ändå ner till botten av magen kändes det som men kom inget, aja, får bli lite film o sova så kanske det går över, sikk om jag håller på och blir sjuk inför barca... (

---------------------------------------------

Väldigt mycket OT i dagboken nuförtiden från min sida, ska bli lite skärpning på den delen.. Åker allafall till Barcelona imorgon (söndag) med massa trevliga människor här ifrån pokerforum för att ha semester, festa och spela lite liveturrar under HU VM. Blir troligen ingen turre dyrare än 500€ för min del.. Ska bli riktigt skoj allafall och hoppas/kräver att jag får lite medrigg då :mrgreen:

----------------------------------------------

Åker tidigt på Söndag morgon hemifrån så kommer nog skita i att sova den natten, så blir nog rätt mycket lir imorgon, har en hel del kvar på CD poker bonusen att spela in, blir inte 2K$ denna veckan utan 1K$ bara men måste ändå kanske lira en 4-5 timmar imorn allafall då jag inte vet om jag kommer lira nått på söndagen, troligen kommer jag det, turneringssöndag ffs :D Sen imorn ska jag även köpa en ny mp3 och fylla med musik, pallar inte lyssna genom mobilen...

Postad

Blev en stabil entimmas morgonsession. Spelade ruskigt bra och träffade bra några gånger samtidigt som FI skämde ut sig :D Blev 320$ på 440 händer med 6 bord NL200 SH med 50BB inköp :)

• Skapa nytt...