Gå till innehåll

LÅS!!!!


DaPine87

Recommended Posts

Jag kommer efter att ha läst detta aldrig våga äta koffeinpiller.

Haha! Det lär vara DaPine som är överkänslig för koffein asså :D. Jag har haft migrän idag och drog min vanliga dos; 400mg koffein, två treo, två alvedon och en red bull. Motsvarar väl cirka 600mg koffein totalt sen har jag druckit kaffe och mer red bull efter det. Aldrig hört om någon som blivit så dålig av koffein. :D

 

 

DaPine: Köpte du någon ny stationär dator eller hur blev det? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 578
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Akta er för koffein, satans påfund :twisted:

 

Angående stationär dator så får det vänta tills efter Thailand fan, har inte riktigt råd nu känner jag :(

 

Förövrigt så räknade jag mina tvserie-boxar nyss, 33 st hade jag :shock:

 

haha hårt många serier, där kan man vara sysselsatt ett tag, vilken är favoriten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Entourage är lätt hetast. Nya säsongen är i full gång och avsnitt 18 av säsong tre släpptes på den dära jättekända torrentsidan för nån dag sen.

 

Annars är Metalocalypse kanske årtusendets serie :D

 

Entourage är SJUKT glidigt, blir så jävla glad av den serien :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förklara kort för mig vad den handlöar om, funderar att börja kolla

 

En filmstjärna tar med sina tre polare till Hollywood där de lever lyxliv, hänger med alla de porrigaste (kvinnliga) filmstjärnorna, knullar snygga brudar, super satan på coola fester. När de inte gör något av ovan röker de ganja.

 

VAD MER KAN MAN BEGÄRA FFS?!?!

 

 

;)

 

Seriöst, har du inte sett det så fixa NU.

 

ps de spelar iofs inte poker alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

backade ca 100$ på 2 timmars lir med 6 bord NL200 med 50BB inköp. Började bra men sen kom standardruggen typ :D SPelade bra allafall så jag är nöjd..

 

Ska packa klart nu och fundera på om jag ska sova nått inatt, blir nog troligen så, kan va rätt skönt..

 

Blir allafall en tvåtimars session till idag så jag blir klar med 1K$ av bonusen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En filmstjärna tar med sina tre polare till Hollywood där de lever lyxliv, hänger med alla de porrigaste (kvinnliga) filmstjärnorna, knullar snygga brudar, super satan på coola fester. När de inte gör något av ovan röker de ganja.

 

VAD MER KAN MAN BEGÄRA FFS?!?!

 

 

;)

 

Seriöst, har du inte sett det så fixa NU.

 

ps de spelar iofs inte poker alls

Så jävla surt att man bara får se det 20 min varje vecka bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...