Okok Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Vad är det som händer med Gaming Club (eller hela Prima)?! Låser sig varje jäkla kväll. Aningen tröttsamt. Citera
Jimbolito Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Skulle precis logga in på TGC, och får ett meddelande som säger att jag redan är inloggad och att jag skall stänga ner den första clienten för att kunna logga in!! Vad är detta? Jag är absolut inte inloggad, av mig själv iaf..maila supporten, men tar ju ett tag innan dom svarar...nån annan som får upp samma mess?? Citera
robster80 Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Vad är det som händer med Gaming Club (eller hela Prima)?! Låser sig varje jäkla kväll. Aningen tröttsamt. Har faktist inte råkat ut för låsningsproblemet som du beskriver. Jag lirar på Prima i stor sett varje kväll och det funkar utmärkt för mig. Citera
Agent Cooper Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Kan någon vänlig själ förklara varför Gamingclubs support inte svarar på mailen? Har mailat samma fråga fyra (4) gånger nu utan att få svar. Mailen fungerar normalt i övrigt så det är inte den som är problemet. Citera
Jimbolito Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Kan någon vänlig själ förklara varför Gamingclubs support inte svarar på mailen? Har mailat samma fråga fyra (4) gånger nu utan att få svar. Mailen fungerar normalt i övrigt så det är inte den som är problemet. Allmänt inkompetenta och allmänt arroganta... Citera
Agent Cooper Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Har nu clearat TGC:s $1500 bonus. Fick ett mail som sa att bonusen var godkänd och hade utbetalats till mitt konto. Men inte har jag fått några pengar till kontot! Någon som varit med om detta? Har mailat supporten men inte fått svar. Återstår att se om jag får något svar överhuvudtaget. Har inte fått det tidigare. Citera
Agent Cooper Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Eftersom jag fortfarande inte fått något svar på mina e-mail så ringde jag deras support. Killen i supporten säger att dom nu manuellt ska ordna så att bonusen betalas ut och att det då ska ta ytterligare 24-48 timmar innan pengarna landrar på kontot. Vilket skämt! Har ju redan väntat 36 timmar efter det att de via e-mail meddelat att bonusen var utbetald. Sedan när jag frågar varför dom ignorerar mina e-mail så försöker han patetiskt nog hävda att dom svarat. Löjligt med tanke på att jag får alla andra e-mail från support@gamingclubpoker.com. Även personliga e-mail. Men just mailen med svaren på mina frågor får jag inte av någon konstig anledning. OMG! Summa sumarum: Undvik denna skitsajt!!! Har kört gissningsvis cirka 30 sajter och denna sajt har överlägset sämst support. Utan konkurrens. Citera
Jimbolito Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Eftersom jag fortfarande inte fått något svar på mina e-mail så ringde jag deras support. Killen i supporten säger att dom nu manuellt ska ordna så att bonusen betalas ut och att det då ska ta ytterligare 24-48 timmar innan pengarna landrar på kontot. Vilket skämt! Har ju redan väntat 36 timmar efter det att de via e-mail meddelat att bonusen var utbetald. Sedan när jag frågar varför dom ignorerar mina e-mail så försöker han patetiskt nog hävda att dom svarat. Löjligt med tanke på att jag får alla andra e-mail från support@gamingclubpoker.com. Även personliga e-mail. Men just mailen med svaren på mina frågor får jag inte av någon konstig anledning. OMG! Summa sumarum: Undvik denna skitsajt!!! Har kört gissningsvis cirka 30 sajter och denna sajt har överlägset sämst support. Utan konkurrens. Har vantat i ca 3 man pa en cashout pa $12K. Javla meck med div. document\ID hit och dit. Sa lagger nog ner den sajten sen. Dessutom ar ju prima rigget sa.... Citera
Agent Cooper Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Eftersom jag fortfarande inte fått något svar på mina e-mail så ringde jag deras support. Killen i supporten säger att dom nu manuellt ska ordna så att bonusen betalas ut och att det då ska ta ytterligare 24-48 timmar innan pengarna landrar på kontot. Vilket skämt! Har ju redan väntat 36 timmar efter det att de via e-mail meddelat att bonusen var utbetald. Sedan när jag frågar varför dom ignorerar mina e-mail så försöker han patetiskt nog hävda att dom svarat. Löjligt med tanke på att jag får alla andra e-mail från support@gamingclubpoker.com. Även personliga e-mail. Men just mailen med svaren på mina frågor får jag inte av någon konstig anledning. OMG! Summa sumarum: Undvik denna skitsajt!!! Har kört gissningsvis cirka 30 sajter och denna sajt har överlägset sämst support. Utan konkurrens. Har vantat i ca 3 man pa en cashout pa $12K. Javla meck med div. document\ID hit och dit. Sa lagger nog ner den sajten sen. Dessutom ar ju prima rigget sa.... Ajdå, det låter inte särskilt hoppingivande för mig. Fick till slut bonusen utbetald till mitt pokerkonto, men nu återstår alltså den svåra biten? Att få pengarna utbetalade till Neteller... Citera
RödGrönBlå Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Tog över en vecka för TGC att kontakta mig, sedan så fick jag ett luddigt svar, och efter det så gick det snabbt att få svar i två tre dagar, sedan när jag skicka igen så tog det 8 dagar. Sjukt kasst. River Beller Ent. suger... Bet365 verkar vara det enda stället man kan lita på, vad gäller Primas olika sajter. Tyvärr. Citera
jemten Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 ändrat: glöm det förresten, löste problemet. Citera
Recommended Posts