dr_kvist Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Jag tänkte bara slå ett slag för pokerhosts livesupport. Alltid tillgänglig, trevlig och hyffsat kunnig personal. Good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TILTARN Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Jag har exakt samma problem, så det är uppenbarligen något som har hänt efter uppdateringen... http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=20594 , testa patchen, löste sig för mig med den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Vill bara dela med mig av att jag nu har skickat ÅTTA mail till PokerHosts support angående att ta ut pengar via banktransfer och fortfarande har ingen utbetalning påbörjats. Skickade nyss det åttonde och hoppas att det är det sista men jag har tänkt likadant de senaste fyra mailen. Orkar inte gå in på detaljer men har aldrig varit med om någon sida där det varit krångligare att få ut pengarna och deras inkompetens har varit häpnadsväckande. Från och med nu blir enkla utbetalningar något jag värdesätter när jag väljer sida och på PokerHost kommer jag aldrig sätta min fot igen. EDIT: Skickade första mejlet för en månad sen och fick svaret att pengarna skulle vara inne om 5-7 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Vill bara dela med mig av att jag nu har skickat ÅTTA mail till PokerHosts support angående att ta ut pengar via banktransfer och fortfarande har ingen utbetalning påbörjats. Skickade nyss det åttonde och hoppas att det är det sista men jag har tänkt likadant de senaste fyra mailen. Orkar inte gå in på detaljer men har aldrig varit med om någon sida där det varit krångligare att få ut pengarna och deras inkompetens har varit häpnadsväckande. Från och med nu blir enkla utbetalningar något jag värdesätter när jag väljer sida och på PokerHost kommer jag aldrig sätta min fot igen. EDIT: Skickade första mejlet för en månad sen och fick svaret att pengarna skulle vara inne om 5-7 dagar. Men varför inte kontakta livesupporten? Jag är säker på att de hade löst det snabbare åt dig. Jag hade en del åsikter om deras support till en början, jag tyckte de var extremt okunniga, men nu har det helt klart skett en uppryckning och livesupporten är alltid lätt att få tag i. Så mitt tips är att snacka med dem! Eller varför inte försöka få kontakt med Magnus, han är ju "boss" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Jag har exakt samma problem, så det är uppenbarligen något som har hänt efter uppdateringen... Exporterar man en HH så står inte namnen med i textfilen. Duktiga de är... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HoldemAron Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 nån som vet hur man fixar om inte patchen funkar? Eller måste jag bara vänta tills dom fixar buggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Jag trivs ganska bra hos Pokerhost, men de har tyvärr ganska långsamma utbetalningar. När man använder Moneybookers borde det gå snabbt, men supporten sa att det beror på att de kollar igenom de spelade händerna för att upptäcka eventuella chipdumpningar... låter lite skumt att de gör det innan varje cashout, men Magnus kanske kan förklara..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Hm... när betalas pengarna från rakeracet ut? Alla spelare från Eurolinx sida har redan fått pengarna, men Pokerhost verkar dra ut på det... nu ligger sidan nere också... kanske Magnus kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Hm... när betalas pengarna från rakeracet ut? Alla spelare från Eurolinx sida har redan fått pengarna, men Pokerhost verkar dra ut på det... nu ligger sidan nere också... kanske Magnus kan hjälpa till? 7e januari stod det på sidan innan den gick ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 7e januari stod det på sidan innan den gick ner. Japp, jag såg det nu, sidan är uppe igen! Då klirrar det till i kassan imorgon då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Japp, jag såg det nu, sidan är uppe igen! Då klirrar det till i kassan imorgon då! Jag vet inte om jag får nåt, lyckades komma upp på listan trots att jag tog en sen reloadbonus som tydligen inte skulle räknas med i racet. Trots det blev jag listad i racet så man kan alltid hoppas. Om jag nu blir utan så hoppas jag de som hamnade utanför får sina prispengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Nån som fått nåt från racet ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Nån som fått nåt från racet ännu? Nej... jag var nyligen i kontakt med supporten, och det är inte säkert att utbetalningarna görs idag, trots tidigare löften. Det märkliga är dock att Eurolinx, en av de övriga sajter som var med i samma rakerace, säger att alla deras spelare redan har fått betalt... varför Pokerhost dröjer vet jag inte, men snälla Magnus du vet säkert att det som retar spelare allra mest är felaktig information och brutna löften. Att betala ut vinster en vecka efter avslutat race är väl inte för mycket begärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Dessutom så verkar supporten inte ha korrekt information, de sade nämligen att INGEN fått betalt från rakeracet ännu, inte de andra medverkande sajterna heller... vilket är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Ajajaj,antingen haltar organisationen lite(Magnus,hur vore det med regelbundna personalmöten),eller läcker det i kassakistan vilket definitivt vore mindre bra för oss. Men det är nog inte lätt att driva en pokersite o vara 100% tillmötesgående även om vi kunder önskar det vore så eftersom poker för många av oss är som ett extrajobb.(för vissa ett heltidsjobb) Om jag inte fick min lön den 25:e kopplar jag in facket o det blir ett jävla liv,samma sak om lönen inte stämmer med mina beräkningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gruvan123 Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gruvan123 Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Fy Fan För Pokerhost Död åt De Jävla Idioterna Som Jobbar Där! Eh, ok... förklara gärna vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Jag har precis pratat med livechatten igen, och pengarna från racet ska komma in under kvällen. Så vi får väl hoppas att det stämmer denna gång. I så fall är det inget att gnälla om! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quxii Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 känslan av att man kanske är blåst på 15k$ börjar infinna sig....... Har du spelat racet hos Pokerhost och vunnit? GRATTIS! Tror knappast de försöker blåsa oss, det vore lite väl genomskinligt. Hoppas pengarna kommer ikväll som utlovat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gruvan123 Postad 8 Januari , 2008 Rapport Share Postad 8 Januari , 2008 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 8 Januari , 2008 Rapport Share Postad 8 Januari , 2008 Nä... har precis pratat med dem, och utbetalningarna blir inte av idag/inatt. Dåligt absolut. Men nu har de LOVAT att utbetalningarna kommer att göras imorgon eftermiddag ( läs kväll ). Jag har sparat chatten där detta löfte ges, så om de inte håller detta så kan vi totalsåga dem. Men jag tror verkligen inte att det är nåt försök att blåsa oss... är nog snarare ineffektivitet eller nåt annat. De håller på att kolla upp de sista detaljerna, man får väl hoppas att de inte nekar någon vinstpengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gruvan123 Postad 8 Januari , 2008 Rapport Share Postad 8 Januari , 2008 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 8 Januari , 2008 Rapport Share Postad 8 Januari , 2008 Jag har iaf fått mina pengar från rakeracet nu , sen förstår jag inte vad problemet är, har man inte fuskat på nåt sätt så kommer ju pengarna om dom lovat det, någon dag mer eller mindre spelar väl ingen större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts