ea_0707 Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Alla priserna levereras efter kampanjens slut. Du tror inte det går att fixa så man får TVn i maj då tex ? Om man måste vänta till augusti tror jag ni kommer tappa MÅNGA kunder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Om det skulle vara så att man inte befinner sig i Sverige under tiden för resan till LV, är det så att man kan få flygbiljetten från det stället man är just då? Eller ett bidrag i motsvarande storlek som resan från Sverige kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Skulle vara mkt mer frestande att spela om man slapp vänta till aug. för att få sitt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Du tror inte det går att fixa så man får TVn i maj då tex ? Om man måste vänta till augusti tror jag ni kommer tappa MÅNGA kunder Då detta verkar vara en allmän åsikt så ska jag jobba för minst en utbetalningstidpunkt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Är det 14000 mpp för $1000? Får man TV:n då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Vilket datum är resan inplanerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Om det skulle vara så att man inte befinner sig i Sverige under tiden för resan till LV, är det så att man kan få flygbiljetten från det stället man är just då? Eller ett bidrag i motsvarande storlek som resan från Sverige kostar? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Erbjudandet gäller för alla spelare men om man startar ett nytt konto måste det startas genom forumet för att bli giltigt. Förlåt om detta har blivit besvarat redan, men jag förstår inte riktigt det där. Om jag har ett konto sedan tidigare via parbet (har inte spelat där sen dom gick över till crypto) så kan jag köra mot promon? Men om jag ska göra ett nytt konto måste det vara via pokerforum? Från när räknas det att kontot är nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Under mer än fyra månader får du chansen att samla ihop så många MPP-poäng du kan. Poängen växlar du sen in mot en Vegas-resa, som går av stapeln efter sommaren, eller andra prylar som en pokerspelare inte kan vara utan. Oavsett hur mycket eller lite du spelar kan du samla till ett fint pris. Maximalt en vinst per spelare och man kan tyvärr inte få rakeback samtidigt som detta erbjudande, detta ger dock bättre återbetalning för de allra flesta.Tråkigt, då kan jag inte spela ihop en resa till frugan också? Knappast jag får åka om hon inte får följa med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Vad är vegas resan värd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lajjen Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Det är för närvarande mycket osäkert om jag kan följa med på en eventuell LV-resa. Är det möjligt att få ut resans värde i cash istället? Alternativt sälja den vidare till någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Jobba fram en tvmodell tack Undrar fortfarande också hur mkt RB bonusen på 1000$ motsvarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 David har skickat ett pm med mina andvändaruppgifter tänkte bara att du kunde svara när du fått dem så att man kan börja spela ordentligt Vegas here i come!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Om man ska grinda mot en av skärmarna/TV:n, vart ska man anmäla sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2007 Är det 14000 mpp för $1000? Får man TV:n då också? 14000 MPP i april för $1000, TVn kan du spela ihop ända till 15 augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2007 Förlåt om detta har blivit besvarat redan, men jag förstår inte riktigt det där. Om jag har ett konto sedan tidigare via parbet (har inte spelat där sen dom gick över till crypto) så kan jag köra mot promon? Men om jag ska göra ett nytt konto måste det vara via pokerforum? Från när räknas det att kontot är nytt? Det du skriver stämmer men förstår inte vad du menar med från när det räknas att kontot är nytt tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2007 Om man ska grinda mot en av skärmarna/TV:n, vart ska man anmäla sig då? I anmälningstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Jag skapade ett konto på Parbet för ett år sedan, måste jag starta ett nytt via pokerforum då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Kommer inte ihåg om jag fick nått riktigt svar men man FÅR följa med fast man är under 21? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 19 500 sngs bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Hur går det, vänner? Jag upptäckte detta erbjudande först idag, på Långfredagen. Men det tycks ju vara ett kanonerbjudande? Vet inte om jag grejar 19 500 poäng, eller ens 11 000, men en schysst monitor till datorn lär man ju lätt slita ihop! Har lirat 1-4 bord (FL $2/4) i 3,5 timmar nu och gnetat ihop 260 MPP. Så TV'n borde inte vara orimlig? Är det nån som nått upp till 3 000 ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Har lirat 1-4 bord (FL $2/4) i 3,5 timmar nu och gnetat ihop 260 MPP. Så TV'n borde inte vara orimlig? Om du grindar så mkt per dag i 100 dagar får du 26 000 MPP om jag inte räknat helt fel. Inte är väl Vegas-resan alltför långt borta om du bara ger dig fan på att klara av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Btw, har inte Parbet Heads up-SnG? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Vad skulle ni uppskatta att värdet på Las vegas resan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyklop Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Vad skulle ni uppskatta att värdet på Las vegas resan är? Håller med om att det vore intressant att få veta. Rakebacken ger $150-$200 per 1000 MPP vilket totalt skulle ge över $3000 för de MPP som motsvarar resan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts