Gå till innehåll

Pokersemester i Vegas!


ParbetDavid

Recommended Posts

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

TVn är tyvärr det som inte är helt fastställt vad det blir eftersom priserna kan hinna skifta så mycket tills det är dags, i så fall vill vi ju kunna ge er ett "bättre" alternativ än de vi skulle kunna köpa in nu.

 

Du kan lira ett obegränsat antal bord så länge din dator och uppkoppling hänger med. Tyvärr får vi inte miniview förrän till sommaren vilket givetvis försvårar multitablandet.

 

Nån som vet var man kan spela till sig en 24" skärm för att underlätta?:-)

 

Vad är det för TV ?

edit: Hur många bord kan man lira på crypto?

edit2: Och finns det miniview? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TVn är tyvärr det som inte är helt fastställt vad det blir eftersom priserna kan hinna skifta så mycket tills det är dags, i så fall vill vi ju kunna ge er ett "bättre" alternativ än de vi skulle kunna köpa in nu.

 

Du kan lira ett obegränsat antal bord så länge din dator och uppkoppling hänger med. Tyvärr får vi inte miniview förrän till sommaren vilket givetvis försvårar multitablandet.

 

Nån som vet var man kan spela till sig en 24" skärm för att underlätta?:-)

 

 

Hur mycket kommer ni då betala för tvn, så man vet i vilken prisklass man kan få? Så länge det inte är en Full HD tv är liksom inte erbjudandet intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Par detaljer här:

 

Angående tv:n, så vore det nog smart av er att ange märke och modell (såklart med brasklappen att det kan vara en nyare men likvärdig modell av samma märke. Man vill ju kanske inte sitta med Taipei Electronix 65le när grinden är slut.

 

 

Sen två frågor:

1. Varför måste man posta sitt E-cashnummer i en öppen tråd? Kan man inte skicka PM?

2. Om man spelar ihop till nån av prylarna, måste man vänta med leveransen till efter 15:e augusti då, eller kan man få dem i maj t.ex.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda du kan tänkas ha missat är att $1000 bonusen bygger på hur mycket du spelar in under april.

 

Så om jag spelar ihop 14000 MPP får jag 1000 bucks och en kortlek. Vill jag inte spela mer så får jag en TV?

Spelar jag ihop 5500 MPP till (totalt 19500 MPP) så blir det Vegas också?

 

Kan det vara möjligt, eller har jag missat nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan se att det vore en bra idé att presentera exakt modell på TVn precis som med skärmarna, ska kolla upp det där.

 

Tanken med att posta i en tråd är att alla ska se vilka som har anmält sig och ta reda på vem som tänker åka till Vegas. Kanske vill man ha sällskap med sin forumälskling. Är man väldigt rädd för att posta sitt E-cash så går det bra att PMa det till mig. Jag brukar själv gå efter devisen, tycker Ola det är ok tycker jag det är ok.

 

Alla priserna levereras efter kampanjens slut.

 

Par detaljer här:

 

Angående tv:n, så vore det nog smart av er att ange märke och modell (såklart med brasklappen att det kan vara en nyare men likvärdig modell av samma märke. Man vill ju kanske inte sitta med Taipei Electronix 65le när grinden är slut.

 

 

Sen två frågor:

1. Varför måste man posta sitt E-cashnummer i en öppen tråd? Kan man inte skicka PM?

2. Om man spelar ihop till nån av prylarna, måste man vänta med leveransen till efter 15:e augusti då, eller kan man få dem i maj t.ex.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...