Gå till innehåll

Pokersemester i Vegas!


ParbetDavid

Recommended Posts

Håller med om att det vore intressant att få veta. Rakebacken ger $150-$200 per 1000 MPP vilket totalt skulle ge över $3000 för de MPP som motsvarar resan.

 

Ganska exakt 2000$. Cirka 1000$ för flyg och 1000$ för hotell på MGM. Om man inte har krav på att veta exaakkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ganska exakt 2000$. Cirka 1000$ för flyg och 1000$ för hotell på MGM. Om man inte har krav på att veta exaakkt.

 

Kollade på http://www.lasvegas.com priserna på MGM låg på runt 150-300 dollar natten david ni fixar sviter va? :lol:

 

Lowest average rate: $210.99 per natt i billigaste rummet i oktober. så runt

2k är rummet värt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att det vore intressant att få veta. Rakebacken ger $150-$200 per 1000 MPP vilket totalt skulle ge över $3000 för de MPP som motsvarar resan.

 

 

Lägg dessutom till ungefär 3k dollar för 19500 Crypto MPP i ytterligare bonusar utöver RB man kan få månatligt på andra cryptos och värdet ligger på mellan 4500-6000 dollar beroende på hur mkt RB du genererar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade på http://www.lasvegas.com priserna på MGM låg på runt 150-300 dollar natten david ni fixar sviter va? :lol:

 

Lowest average rate: $210.99 per natt i billigaste rummet i oktober. så runt

2k är rummet värt.

 

Sant, tänkte mer som jag bott där, d.v.s. 2 i varje rum, alltså / 2 = 1000$. Skulle dock inte förvåna mig om Parbet inkvarterar 2 st stackars spelare i varje rum, då hade ja rätt i 1000$ värde på rummet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det paus från Parbet och sikte på en skärm senasre istället. Jag gjorde ett försök med en fruktansvärt liten rulle. 755 poäng har det blivit men känns som att jag kommer få sitta dygnet runt och dessutom bli ruinerad på köpet för att komma till Vegas. Spelar definitivt inte min bästa poker och de gånger jag har bra händer står de sällan. Lycka till alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det paus från Parbet och sikte på en skärm senasre istället. Jag gjorde ett försök med en fruktansvärt liten rulle. 755 poäng har det blivit men känns som att jag kommer få sitta dygnet runt och dessutom bli ruinerad på köpet för att komma till Vegas. Spelar definitivt inte min bästa poker och de gånger jag har bra händer står de sällan. Lycka till alla andra.

 

Känner precis likadant, blir jobbigt detta....

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är ju att man får en massa tid på sig även om det kan bli lite jobbigt om man clearar den under NL50.

 

Det här är ju en chans för personer som egentligen inte spelar så mycket att komma till vegas och känna på highrollerlivet, även om det är lite jobb med det på vägen.

 

Själv tycker jag det e finfint att t.ex. kunna ge bort en tv till min pappa sen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...