rickie Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Queenkris är en vinnande rätt bra spelare, ser ut o vilja se en billig river? Seat 2: queenkris ( $ 9,691.20 USD ) Seat 5: benzidebuc ( $ 11,047.14 USD ) Seat 3: HERO ( $ 5,855 USD ) Seat 8: Kvelerslange ( $ 3,776 USD ) Seat 6: c0pacetik ( $ 4,370 USD ) Kvelerslange posts small blind [$ 25 USD]. queenkris posts big blind [$ 50 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ 8c 7c ] HERO raises [$ 150 USD] benzidebuc folds. c0pacetik folds. Kvelerslange folds. queenkris calls [$ 100 USD] ** Dealing Flop ** [ 9d, Qc, 6d ] queenkris checks. HERO bets [$ 300 USD] queenkris raises [$ 750 USD] HERO calls [$ 450 USD] ** Dealing Turn ** [ Kh ] queenkris bets [$ 1,000 USD] HERO is all-In. Citera
sentenced Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 given all-in där tycker jag. enda gången jag brukar gå allin är när jag inte har en enda out och enda sättet att vinna potten är med bluffen. Har dock inte lyckats än men det är säkert EV+ eller nåt. Citera
wheelinho Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 tycker det verkar smått idiotiskt att trycka in 35k med 8-7s Men det funkar väl kanske Citera
psatiw Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Tycker det ser väldigt bra ut. Bra balanseringsmässigt också. Kungen fungerar ju lite åt båda hållen här, och du gynnas mest av den, och har en perfekt hand att utnyttja det med. Wp. Citera
miksto Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Bra spelat. Där har du ju flera outs, och du kan lätt ta potten, Citera
Hjort Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Ser helt ok ut i mina ögon. Gillar det betydligt bättre än syn-syn eller syn-vik. Alternativlinjen är väl annars att höja flopp, men färgdraget sänker värdet på det rätt mycket. Han kan ju då få för sig att sätta dig på bluff jätteofta iom dragigheten samt få för sig att själva pusha med färgdraget. Den lite viktigare frågan är väl vilka starka händer du har i den här linjen. JT är ju en uppenbar kandidat, och jag antar att KQ också är en möjlighet. Anything else? Angående readen har jag ingen åsikt. Varierar han betstorleken på flopp/turn mycket eller vad har du för anledning att tro att han är svag? Citera
all_ur_horses Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Anything else? AA/KK förmodligen. Tycker det ser bra och rätt standard ut. Citera
Solidify Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 vad hände då? Kan du inte bara sätta dig och raila highstakes som alla andra om du vill veta vad som händer i stora potter? Sluta fråga vad som hände DÄRFÖR ATT det dödar diskussionen om handen. Hur svårt ska det vara att förstå? Citera
mgps Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 dude this dude took ya on a raaajd to valuetown. triggbett. Citera
lundvall Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 en klassisk checkdubbling borde ju tyda på att han ändå har nått gött. Kan han t.o.m sitta på KQ? Det verkar ialf som om han har topp-par på flop. Jag spelar bara NL100. och jag hade nog inte tryckt på den handen på turn. Men givetvis är det VÄLDIGT STOR skillnad på NL100 och NL5000. Kul att spekulera såhär. Vill du berätta vad som hände? PS. Jag är någorlunda full nu och mina spekulationer/analyser är inte knivskarpa PS2. I efterhand gillar jag hjorts analys ganska mycket. Citera
carl_nica Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 tycker det verkar smått idiotiskt att trycka in 35k med 8-7s Men det funkar väl kanske lol Citera
donkaments Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 varför göra om handen till en bluff när du kan värdebeta gatan hela vägen hem till modo !!!!!!!!! såja, känns som om ja har psykologiskt övertag här Citera
limpafton Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 varför göra om handen till en bluff när du kan värdebeta gatan hela vägen hem till modo !!!!!!!!! såja, känns som om ja har psykologiskt övertag här HAHAHHAHAHAHAHAHAH Citera
bananuz Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Förutom att inlägget är spam så måste det ju också vara alldeles fantastiskt att värdebeta med max 8 outs? Citera
Recommended Posts