Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 268
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag skulle inte bli förvånad om Carlos är uppe under dagen. ipoker måste ju kamma sig nu. De kan ju inte utse EN sajt till att vara syndabock när resten av nätverket också dryper av erbjudanden av tvivelaktig karaktär. Stäng hela nätverket i så fall. Bananpengarna kom igår och har dem inte kommit så är det ju bara att skicka ett mail.

Postad

Jag har i alla fall fått mina banan pengar, och även alla andra jag känner har fått det. Snackede med deras affiliate manager idag, och han verkade ha förhoppningar om att sidan skulle vara uppe idag eller imorgon. Siterna på Ipoker verkar nu blivit hårdare med banan erbjudanden?? någon som kan erbjuda något??

Postad
Carlos är i gång senast den 12:e! Kollade sajten precis. Alla bananer ska komma in ikväll/natt enligt en insatt källa.

Är du Carlos?????????????????????????????????????

Postad
Det finns andra sidor att spela pa an Carlos...om man spelar dar ar mitt rad att aldrig lamna kvar nagra pengar pa deras pokerkonto.

Menar du det? Carlos är inte den enda?

... Varför tycker du att man inte ska lämna kvar $ där?

Postad

Skulle göra ett uttag från carlospoker idag. Har gått bra tidigare men idag fick jag detta mail.. Någon som åkt på samma?

Hej -----,

Tyvärr på grund av att Neteller ej längre accepterar US dollar längre, bara euro och GBP och vi redan har växlat in merparten av pengarna till USD måste vi nu växla tillbaka dem och detta kommer tyvärr att ta några bankdagar.

Jag vill rekommendera dig att gå via Payson istället så att du slipper vänta.

Registrera ett konto hos http://www.payson.se som är en svensk betalningsleverantör.

Kostnaden vid uttag är oavsett belopp 2kr och du har pengarna redan nästa bankdag på ditt Paysonkonto.

När du har registrerat ditt konto hos Payson, emaila mig en emailadress du har registrerat hos dem samt ditt username hos CarlosPoker och summa i dollar som du vill ta ut till denna emailadress så hjälper jag dig att processa detta uttag manuellt.

Meddela mig oavsett hur du vill göra så att jag vet.

Jag beklagar verkligen detta.

Med vänliga hälsningar

Anna-Maya

Payment Manager

CarlosPoker

Postad
Skulle göra ett uttag från carlospoker idag. Har gått bra tidigare men idag fick jag detta mail.. Någon som åkt på samma?

Hej -----,

Tyvärr på grund av att Neteller ej längre accepterar US dollar längre, bara euro och GBP och vi redan har växlat in merparten av pengarna till USD måste vi nu växla tillbaka dem och detta kommer tyvärr att ta några bankdagar.

Jag vill rekommendera dig att gå via Payson istället så att du slipper vänta.

Registrera ett konto hos http://www.payson.se som är en svensk betalningsleverantör.

Kostnaden vid uttag är oavsett belopp 2kr och du har pengarna redan nästa bankdag på ditt Paysonkonto.

När du har registrerat ditt konto hos Payson, emaila mig en emailadress du har registrerat hos dem samt ditt username hos CarlosPoker och summa i dollar som du vill ta ut till denna emailadress så hjälper jag dig att processa detta uttag manuellt.

Meddela mig oavsett hur du vill göra så att jag vet.

Jag beklagar verkligen detta.

Med vänliga hälsningar

Anna-Maya

Payment Manager

CarlosPoker

Skumt??

Nån som kan förklara?

Postad

Neteller fungerar men inte för tillfället. Precis som du har fått svar så har ju Carlos konto temporärt sinat efter iPokers tilltag och nya fräscha dollars är på G. Ska fungera igen om någon dag.

Däremot är ju Payson överlägset Neteller. Du har pengarna på ditt bankonto mellan 24-48h efter begärt uttag och kostar nästan ingenting!

Postad
Det finns andra sidor att spela pa an Carlos...om man spelar dar ar mitt rad att aldrig lamna kvar nagra pengar pa deras pokerkonto.

För att? Tala om för mig så ska jag tala om för dig att du (troligtvis) har fel.

Postad
Neteller fungerar men inte för tillfället. Precis som du har fått svar så har ju Carlos konto temporärt sinat efter iPokers tilltag och nya fräscha dollars är på G. Ska fungera igen om någon dag.

Däremot är ju Payson överlägset Neteller. Du har pengarna på ditt bankonto mellan 24-48h efter begärt uttag och kostar nästan ingenting!

Tar neteller en avgift för att skicka över till bankkonto?

Postad
Tar neteller en avgift för att skicka över till bankkonto?

Ja, iom att de ger så dålig kurs. Däremot kan man inte direkt säga att Payson är bättre än Neteller eftersom Neteller är bra till andra saker. För bankuttag funkade Payson jättebra.

Postad

hur snabbt går det att spela in insättningsbonusen på carlos? jag förstår att det beror på vilken vipnivå man är på och vilken limit man spelar men bara så man får ett hum, går det segt eller hyffsat snabbt?

om man spelar 0,5/1 säger vi

Postad

Lite information om Carlos

Har varit affilaite för Carlospoker ett tag nu. Vet även också att Carlospoker ägs av samma bolag som har Mariabingo som är en av världens största bingo sidor. Maria är ju som jag vet en de siterna i den här industirn som verkligen tjänar deg. Bolaget ska upp i Stockholms börsen inom kort. Av den anledningen så tror eller rättare sagt, vet jag, att Carlos ALDRIG skulle hålla pengar inne från sina lirare, De skulle med andra ord förlora allt om de inte skötte sina kort korrekt mot sina lirare..

Så jag tror att alla kan vara lungna på den fronten..

PS: och nej, jag jobbar inte för Carlos. Känner bara deras affiliate director.