Anguz Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 De där uppgifterna du skrev om vilka som plussa o som förlorade på sng-turneringar på expekt...de stämmer inte...har forskat lite i det där o frågat flera som du nämner o det ä grova skillnader i resultat... Citera
joeki Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Så du menar att skicka över 24 mail (utan att övervdriva) utan svar är en proffesionel support? I lol @ that. Vad tror du att dina sista 20 mail skulle lyckas med som dina 4 första inte gjorde? No offence, men vilken normalfuntad människa som helst byter väl taktik innan man provat den första taktiken 24 gånger? Citera
AnnaDea Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Vad tror du att dina sista 20 mail skulle lyckas med som dina 4 första inte gjorde? No offence, men vilken normalfuntad människa som helst byter väl taktik innan man provat den första taktiken 24 gånger? Hoppas nå någon med hjärnsubstans som sitter där borta som support? Skulle det vara normalt så skulle man ha fått svar på 1 mailet. Citera
Opteron Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 jag har fått svar inom en timme varje gång jag mejlat expekt men jag kanske bara har allmänt mycket mer tur än dig... Offt: Spelar du fortfarande fixed? Citera
Skanke Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 De där uppgifterna du skrev om vilka som plussa o som förlorade på sng-turneringar på expekt...de stämmer inte...har forskat lite i det där o frågat flera som du nämner o det ä grova skillnader i resultat... Ja för folk har ju en tendens att vara ärliga..... Citera
Anguz Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Ja för folk har ju en tendens att vara ärliga..... Ja om man säger så...kanske spelade själv eller känner folk som gjorde det...då bör man ju veta om det stämmer eller ej... Citera
Pedroboy Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 De där uppgifterna du skrev om vilka som plussa o som förlorade på sng-turneringar på expekt...de stämmer inte...har forskat lite i det där o frågat flera som du nämner o det ä grova skillnader i resultat... lol... siffrorna lär vara mycket mer korekta än dina egna forskningar. Sen tar den ju inte med eventuell cashgamespel. 15k sa någon förövrigt var precis vad MikkeyDee förlorat. Citera
Pedroboy Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Ja om man säger så...kanske spelade själv eller känner folk som gjorde det...då bör man ju veta om det stämmer eller ej... ok sök på ditt nick på sharkscope och säg vad du får för siffror sen berätta för oss exact hur många du själv har spelat och vad resultatet egentligen var. Citera
Anguz Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Har gjort det o det ä helt fel... vill inte gå ut med mitt alias men ja kom bra iaf kan ja säga... Är det bara jackpot-sng som visas eller alla sng? Citera
Anguz Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Vet ozzå att Mikkey gick even steven efter rakeback räknat...så 15K låter otroligt överdrivet då han inte spelar så höga cashgames eller ofta Citera
Pedroboy Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Vet ozzå att Mikkey gick even steven efter rakeback räknat...så 15K låter otroligt överdrivet då han inte spelar så höga cashgames eller ofta tror du en oberoende site överdriver? de plockar data från alla sng borträknat eventuellt missade. mikkeydee backade 15k på de sng som loggades vilket var de flesta. inget mer med det. säger han nått annat så ljuger han eller så har han gått extremt bra på de som missats av sharkscope Utan att ange ditt nick kan du iallafall söka på dig själv och säga till oss hur stor skillnad i antal loggade det är på sharkscope jämfört med hur många du spelat så vi vet felmarginalen. Citera
Anguz Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Om ja säger att mitt alias är tex..Mikkeydee...så skulle du fortfarande inte tro mig? Citera
Pokershark Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Har jämt varit mkt snack om rb. Är det bara några som får det eller räknar ni rb som att lösa in FPP till rate $1 per 1000 fpp? Citera
AnnaDea Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 jag har fått svar inom en timme varje gång jag mejlat expekt men jag kanske bara har allmänt mycket mer tur än dig... Offt: Spelar du fortfarande fixed? Tur det då. Ja, jag spelar fixed fortfarande. Citera
sorkenkk Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Har jämt varit mkt snack om rb. Är det bara några som får det eller räknar ni rb som att lösa in FPP till rate $1 per 1000 fpp? Det är inte tillåtet att diskutera på forumet. Citera
Pokershark Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Det är inte tillåtet att diskutera på forumet. Beror ju på om sajten ger ut det till alla vilket var vad jag frågade efter;) Antagligen är den här rb:n som vissa snackar om något som följt med från gamla affar men varför jag blir nyfiken är då jag inte har för mig att expekt använt sig av affar tidigare. Kan nån stilla min nyfikenhet? Citera
Pedroboy Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Om ja säger att mitt alias är tex..Mikkeydee...så skulle du fortfarande inte tro mig? Nej. Jag skulle tro dig om du visade hur många SNG du spelat och visade felmarginalen. Vad har sharkscope för felmarginal?. Det ända som kan vara fel är att den inte räknar med alla... men om man ser till antalet spelade och räknar på hur många FPP de har genererat på tex "mrchhr" så verkar den inte sakna direkt många resultat. Citera
Pokershark Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Så nu har Expekt tappat mig som kund! Är trött på alla deras ändringar de väljer att göra när de får lust. Denna månad valde de att ändra clearingsraten för bonusar och således dubbel-upp bonusen som vissa fick blev svårare att cleara trots att man i emailet blev lovad att man fick $10 per 1000FPP. Nu får man $5 per 600FPP. Visst skitsummor handlar det om men principen gör att jag väljer att casha ut direkt efter jag spelat FPP WSOP kvalturneringen. Frågade snällt ifall de ville kompensera mig för detta (ca $160 handlar det om i mitt fall) men det ville de inte då de har sin fulla rätt att göra sådana ändringar. Jag svarade att jag har min fulla rätta att sluta spela på deras sajt vilket jag nu kommer att göra då de uppenbarligen inte bryr sig om sina kunder. Citera
b0bb4n Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Så nu har Expekt tappat mig som kund! Är trött på alla deras ändringar de väljer att göra när de får lust. Denna månad valde de att ändra clearingsraten för bonusar och således dubbel-upp bonusen som vissa fick blev svårare att cleara trots att man i emailet blev lovad att man fick $10 per 1000FPP. Nu får man $5 per 600FPP. Visst skitsummor handlar det om men principen gör att jag väljer att casha ut direkt efter jag spelat FPP WSOP kvalturneringen. Frågade snällt ifall de ville kompensera mig för detta (ca $160 handlar det om i mitt fall) men det ville de inte då de har sin fulla rätt att göra sådana ändringar. Jag svarade att jag har min fulla rätta att sluta spela på deras sajt vilket jag nu kommer att göra då de uppenbarligen inte bryr sig om sina kunder. Min polare märkte det där också, han mailade och frågade efter en kompensation men vet inte om han skulle få nån, tror dom skulle höra av sig. Sen har dom ju ändrar så det går segare att generera FPPs, hur mkt skit ska dom ändra igentligen? Nån som vet när racet slutar? Är det 23:59 svensk tid eller hur är det? Citera
EAK Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Så nu har Expekt tappat mig som kund! Är trött på alla deras ändringar de väljer att göra när de får lust. Denna månad valde de att ändra clearingsraten för bonusar och således dubbel-upp bonusen som vissa fick blev svårare att cleara trots att man i emailet blev lovad att man fick $10 per 1000FPP. Nu får man $5 per 600FPP. Visst skitsummor handlar det om men principen gör att jag väljer att casha ut direkt efter jag spelat FPP WSOP kvalturneringen. Frågade snällt ifall de ville kompensera mig för detta (ca $160 handlar det om i mitt fall) men det ville de inte då de har sin fulla rätt att göra sådana ändringar. Jag svarade att jag har min fulla rätta att sluta spela på deras sajt vilket jag nu kommer att göra då de uppenbarligen inte bryr sig om sina kunder. Jag är inte förvånad. Så dom ändrar på kompensationsbonusen som alla fick efter att dom ändrat på villkoren för den ursprungliga? Shit, expekt. Dags att göra en internrevision och se om ni har någon som helst kompetens i ert företag. I'm impressed Citera
Pokershark Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Att ni ens fortsätter lira där ... Nåja satte in $1200 för drygt en månad sen och plockar ut minst $11100 därifrån så jag gillar Expekt lite trots all inkompetens hos ledningen. Citera
Ace_of_Clubs Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Då är du legend... tryck på fpps flicken så står det och om du är legend eller inte. Asså hade du 600 FPP där lr? Hade du förbrukat massa? Behöver man "tjäna" ihop 3000 FPPs för o få 2 silverstjärnor (rounder) lr e de mindre? På expekt.com står de att man behöver 1500FPP nånstans för o bli "rounder" ? Citera
Ace_of_Clubs Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Till: pokerupdate@expekt.com Från pokerupdate: Asså , man måste väl ha satt in pengar o "aktiverat" cashbackbonusen ? Lr e de bara o skicka iväg ett mail o bli upphöjd? *förvirrard* Citera
ziddax Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Asså , man måste väl ha satt in pengar o "aktiverat" cashbackbonusen ? Lr e de bara o skicka iväg ett mail o bli upphöjd? *förvirrard* du är dundersent ute, kompis. kolla på datumen när dessa inlägg är postade. Citera
Recommended Posts