mawam Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 ang hur många timmar resp nivå tar att få fpps på så testa köra en timme så har ni lite att utgå ifrån, lycka till! någon som klienten fungerar för? min är iaf död Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Tyvärr inte lyckats hitta någon länk till denna bonus. Den i första inlägget fungerar inte. Förstått att det är 5K för 100K FPP:s. Om man bara lyckas med säg 50K FPP:s, får man då 2.5K? Eller är det allt eller inget som gäller? Nån kod eller något som ska skriva någonstans, eller är det bara se till att bli upphöjd till legend och sen tuta och köra? Alltid någon som brukar bli arg för man frågar om nåt som de tycker borde vara självklart, så passar på att be om ursäkt i förväg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Tyvärr inte lyckats hitta någon länk till denna bonus. Den i första inlägget fungerar inte.Förstått att det är 5K för 100K FPP:s. Om man bara lyckas med säg 50K FPP:s, får man då 2.5K? Eller är det allt eller inget som gäller? Nån kod eller något som ska skriva någonstans, eller är det bara se till att bli upphöjd till legend och sen tuta och köra? Alltid någon som brukar bli arg för man frågar om nåt som de tycker borde vara självklart, så passar på att be om ursäkt i förväg finns inne på expekts hemsida under poker, erbjudanden, 5000$ cash back bonus, där står även svar på dina andra koder. se till att bli upphöjd till legend via supporten och sen är det bara o köra, ingen kod! tar du hälften av 100k poäng så får du hälften av bonusen men allt det där står under hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Ok. Tackar tackar. Som det ser ut just nu så får man behålla sin legend status till 1 maj och inte bara under FPPracet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Tar du hälften av poängen (dvs >50k) får du $1.000, tar du >75k FPPs så får du $2500. Men som sagt, det står på hemsidan under Poker -> Promotions. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Ok. Tackar tackar. Som det ser ut just nu så får man behålla sin legend status till 1 maj och inte bara under FPPracet? stämmer nästan tom sista april får man ha den enligt mail kontakt med supporten (finns tidigare i tråden) låter nästan för bra för att vara sant men det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Läs gärna min step-to-step-guide för att bli Legend:http://pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=615903&postcount=69 Mvh, KF! Hur lång tid tog det för dig att bli uppgraderad? mailade i natt men har inte hört nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 stämmer nästan Nä, det stämmer helt och hållet. Till första maj är exakt detsamma som t.o.m. sista april. Det första beskedet jag fick var att man är Legend bara under Legend-räjset, dvs t.o.m. 10e april eller vad det är, men det var nog bara ett slarvigt svar, har mailat igen och frågat för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Supporten verkar har tagit sovmorgon. Mailade igår natt men har inte fått något svar ännu. Vill inte börja spela förän jag är Legend Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maradona Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Äh nu får supporten vakna, mailade också i natt. ingen som har fått något svar idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Äh nu får supporten vakna, mailade också i natt. ingen som har fått något svar idag? Nja, inte på det. Men mailade om en annan sak och då fick jag svar på tio minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Fick precis svar... Ikväll blir det grrind... ps. tack för guiden kfluffie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Om man kör hela cashbacken + signupen via $50+5 SnG så måste man spela 400st, vilket betyder att man får $14 för varje SnG man spelar.. Verkar ju helt sinnessjukt... Stämmer verkligen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Väntar också på svar Fick svar från vanliga supporten på ett par timmar, men det verkar bra mkt segare från den andra supporten angående legendskiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Det är en mycket trevlig bonus och viprace som expektpoker har fixat så alla please don´t screw it up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Om man kör hela cashbacken + signupen via $50+5 SnG så måste man spela 400st, vilket betyder att man får $14 för varje SnG man spelar.. Verkar ju helt sinnessjukt... Stämmer verkligen det? Ja, det stämmer. Man har 250% rakeback i turneringar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Min bror maila och frågade och fick då till svar "upgraderingen är endast fram till 10:e april, sen kommer alla vip status att återgå till det de var innan." Frågan är ju vad som gäller egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Blir tokig! ~16h sen jag mailade. Vill ju börja grinda så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Jag fick jättesnabbt svar imorse ang att klienten var nere, men har fortf inte fått svar om hur länge man innehar Legend-status... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Jag skicka mail igår och då sa dom till midnatt 1:e maj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Jag skicka mail idag eftersom de skrev så till min bror och svaret jag fick nu lyder som följer: Hej, Tack för ditt email! Vip statusen är endast fram till fpp racets slut som kommer vara den 10 april. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Ja, jag vet i fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Det låter ju onekligen vettigast med fram till 10e april eftersom "legend FPP race" som sagt håller på tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Det låter ju onekligen vettigast med fram till 10e april eftersom "legend FPP race" som sagt håller på tills dess japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Nån som har börjat cleara den på nl 100 SH och kan säga ungefär hur många % rb den motsvarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schmitz Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Ingen som säkert vet om det är den 10:e eller sista april som statusen ändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts