lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Ni som redan har claimat behöver inte vara oroliga. Även vi som inte claimat än kommer att få bonus. Men dock bara för de fpp vi hade kl. 23.59.59. Det är iaf den informationen som jag har fått av supporten. Har skickat ett mail till expekt där jag berättar vad jag tycker om deras agerande. Korrekt uppfattat. Jag skicka också ett mail där jag skrev en del hemska saker... Iofs synd att dom på supporten får ta emot allt detta. Det är ju inte deras fel. Hoppas dom vidarebefodrar detta till den JÄVLA IDIOTEN som bestämde detta... Ok, jag ger mig Citera
DaPine87 Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Alltså jag blir så jävla kuksur så det inte är sant. Hur fan kan man göra såhär. Är sugen på att dedikera mitt liv åt att få Expekt att gå i konkurs. Någon som hänger på? Blir ju fan halvt bankrutt bara för det här. lätt på. Citera
tobjoern Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 wow... visste att detta skulle hända! sjuk vilken tur att jag fick min idag! Fy fan asså va surt för er.. Citera
Memory Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Fattar inte varför dom tar bort bonusen. Dom tjänar ju av bara fan på alla rake vi genererar. Skämtar du? Under tiden jag spelade in mina 100k FPP så rejkade jag ~$1000, alltså går dom minus $4000 på mig... Citera
LongAgo Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 som sagt, tror inte denna kampanjen fick önskat resultat hos expekt,.. Citera
lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Skämtar du? Under tiden jag spelade in mina 100k FPP så rejkade jag ~$1000, alltså går dom minus $4000 på mig... Ja! Allt är tamejfan ett stort jävla skämt! Citera
Memory Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 som sagt, tror inte denna kampanjen fick önskat resultat hos expekt,.. inte??? Citera
Redtyq Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Ni som redan har claimat behöver inte vara oroliga. Även vi som inte claimat än kommer att få bonus. Men dock bara för de fpp vi hade kl. 23.59.59. Det är iaf den informationen som jag har fått av supporten. Har skickat ett mail till expekt där jag berättar vad jag tycker om deras agerande. hoppas jag verkligen,väntat kanske 70h utan bonus nu Citera
kfluffie Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Fattar inte varför dom tar bort bonusen. Dom tjänar ju av bara fan på alla rake vi genererar. Haha, är du seriös? Anywho, plockade ut bonusen iaf och den finns på bankkontot nu i säkert förvar! KF Expekt! Citera
FiskNils Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Vem ringer aftonhoran? Drog iväg ett mail till pokerredaktören. Hoppas fler gör det samma! Expekt måste ju ställas till svars för det här. Det ska kännas att svika sina kunder. Citera
AnnaDea Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Haha, är du seriös? Anywho, plockade ut bonusen iaf och den finns på bankkontot nu i säkert förvar! KF Expekt! lol, ångrar mig djupt att jag inte sålde mitt konto för några % av bonusen till dig Citera
Redtyq Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 kul också att dom inte uppdaterat det där racet på 5 dar Citera
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Shit happens! Se det som en bad beat så känns det bättre! Synd bara att jag offrade 3 dagar i påsk till att dricka sprit. Blev några dyra utekvällar med facit i hand Citera
stasjo Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 En bad beat på 2500$??? hur ofta händer det en NL200$ spelare? Har aldrig lossat så mycket i en lossstreak i hela mitt jävla liv Citera
Memory Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Hej Stefan, Tack för ditt e-mail! Dessvärre har vi upplevt förseningar i utbetalningen av denna bonus. Din bonus kommer att betalas ut så snart som möjligt. Tveka inte att höra av dig till oss under tiden om du har ytterligare frågor. Ha en fortsatt bra natt! Med vänliga hälsningar Ola Andersson Poker Support Expekt.com Ltd. Dom är iaf. trevliga. Citera
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 En bad beat på 2500$??? hur ofta händer det en NL200$ spelare? Har aldrig lossat så mycket i en lossstreak i hela mitt jävla liv Man kan inte förlora nåt man aldrig haft! Citera
stasjo Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Frågan är då om vi inte haft "rätt" till denna bonus. Vi har ju alla trott att vi skulle få den, och dem flesta hade nog varit berädda att sätta pengar på att den skulle betalas ut som planerat. Som formulerat på deras site är man ju iofs lagligt sätt bunden till att deras policy är det slutgiltiga men jag tycker denna motivering till att avsluta bonusen på detta sätt känns som ett grovt moraliskt övertramp Citera
Skanke Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Skämtar du? Under tiden jag spelade in mina 100k FPP så rejkade jag ~$1000, alltså går dom minus $4000 på mig... Det tar de igen nu på alla som rejkat utan att få bonus..... Citera
Nikooo Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Expekt har blåst oss, det här var uträknat från början. Citera
Memory Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Det tar de igen nu på alla som rejkat utan att få bonus..... Kanske det, men det var inte det jag syftade på. Citera
joeki Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Man kan inte förlora nåt man aldrig haft! Men sluta leka smart nu. Har du inte drabbats så varför postar du? Expekt lovade $5000 till sina spelare om dom uppfyllde ett visst krav. När dom flesta nått över halvvägs till kravet stoppas det. Dom kunde skött det så otroligt mycket smidigare. Stoppat den tidigare när de insåg att det inte gick runt. Varnat någon dag innan. Satt en gräns på hur många som fick köra för cashbacken. Vad som helst. Dom väljer att istället överraskningsavbryta och göra den fulaste jävla blåsningen någonsin. Mailar också aftonbladets nyhetsredaktör nu. Citera
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Men sluta leka smart nu. Har du inte drabbats så varför postar du? Har själv kommit upp i 87k poäng så jag är lika drabbad som alla andra! Citera
Applefish Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Jag vart klar den tionde vid 17.00 tiden. Har mailat och frågat om jag kommer att få den. Om jag inte får den hoppar jag framför ett tåg. Citera
Recommended Posts