b0bb4n Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Nån mer som fått detta? Hej XXXXX, På grund av den överväldigande populäriteten av våran Cashback-bonus kommer vi att avsluta den ikväll vid midnatt (23:59:59 CET 10:e April 2007). Vänligen kontakta poker@expekt.com om du har några frågor angående detta. Nästa spännande event på expekt.com blir våran $300,000 WSOP FPP Race som startar 15:e April. Vänligen läs dina epost-meddelanden noga de kommande dagarna och kolla in http://www.expekt.com för de senaste nyheterna och erbjudandena! Med vänliga hälsningar, Christian Jacobs Poker Manager expekt.com Citera
AnnaDea Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Hej Denniz, På grund av den överväldigande populäriteten av våran Cashback-bonus kommer vi att avsluta den ikväll vid midnatt (23:59:59 CET 10:e April 2007). Vänligen kontakta poker@expekt.com om du har några frågor angående detta. Nästa spännande event på expekt.com blir våran $300,000 WSOP FPP Race som startar 15:e April. Vänligen läs dina epost-meddelanden noga de kommande dagarna och kolla in http://www.expekt.com för de senaste nyheterna och erbjudandena! Edit* Fick samma mail. Citera
FiskNils Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Har fått samma mail.. Nu blir det stenhård grind.. Citera
b0bb4n Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Ja, du är ju verkligen trovärdig. Lägg ner! Vad menar du? Citera
AnnaDea Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Seriöst så kan Expekt dra åt helvete. Citera
freddola Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Har fått samma mail.. Nu blir det stenhård grind.. Det är redan försent isåfall. Edit. Har fått samma mail, jag har en polare som spela in 100 000 fpp precis 00.04 11e. Får han inte sin bonus vore det sjukt Citera
XoteR Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Edit* Fick samma mail. Förut tyckte jag synd om dig, men du är verkligen dum i huvudet Citera
LongAgo Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 mjaha, och vadfan ska det betyda Förhoppnigsvis att man inte kan cleara den längre..? EDIT: "förhoppningsvis" för mig eftersom jag redan har clearat den, synd om er andra som blivit snuvade. Citera
FiskNils Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Har fått samma mail.. Vad är detta? Citera
FiskNils Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Det är redan försent isåfall. Mmm... Kom på det. Problem med datumen.. Citera
AnnaDea Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Förut tyckte jag synd om dig, men du är verkligen dum i huvudet Du gick ju och promotade innan att de skulle avsluta Legend-status den 10:e April, fast det inte stämde. Är du förvånad att man misstror dig då eller? Citera
DrunkNTilted Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Asså fy fan Expekt! Vilket jävla sätt att ta hand om sina kunder. Räkna inte med att jag tänker spela en enda giv till där iaf. Känner mig totalt lurad! Citera
b0bb4n Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Skulle inte jag få min bonus som vart klar igår blir jag seriöst bli helt GALEN! Skrev mina datum som 13 mars till 11 april. EDIT: pheeew! Hej, Tack för ditt email! Självklart kommer du få din bonus, den är under beartbetning. Vi åkterkommer snarast möjligt! Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Citera
AnnaDea Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Jag tror de kommer bli mailbombade, och det kommer säkerligen få ett dåligt rykte. och nog är jag fan glad över det. Jävla idiotjävlar. Visserligen får de göra det, men det är fan inte bra promotion för kunden. Citera
XoteR Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Hej, Tack för ditt email! Det har stått i terms&conditions att denna bonus kan avbrytas när som helst, och tyvärr har det gjorts. Alla kan fortfarande få sin bonus, men den sista dagen att ha som slut datum är 10 april. Vi beklagar vad detta kan ha medfört dig. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Citera
freddelino Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 3500 fucking jävla fpp kvar.. så jävla risigt så det är sjukt. denna satsning verkade vara en långsiktig sådan, lär gått bra med den satsningen. PRECIS sånt här som gör att spelare bojkottar sidorna. suck.. Citera
AnnaDea Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 3500 fucking jävla fpp kvar.. så jävla risigt så det är sjukt. denna satsning verkade vara en långsiktig sådan, lär gått bra med den satsningen. PRECIS sånt här som gör att spelare bojkottar sidorna. suck.. Just där skulle jag ha slängt mig på telefonen och skrikit åt idioterna. Citera
freddelino Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Edit/addon Hoppas Inte En Jävla Spelare Spelar På Expekt.com Efter Detta. Citera
freddelino Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 ja vad kan man göra som spelare? INGENTING pga dessa jävla T&C. men det är så extremt bra utav expekt att dom förvarnar oss spelare, varför inte gå ut med och säga att "tyvärr så har denna cashbackbonus blivit så extremt populär och vi måste tyvärr avbryta den, ni har till imorgon på er" eller dylikt. istället skriver dom det när det redan är för sent.. bra jobbat expekt, vore väldigt intressant om expekt hade någon siterepresentant som kan kommentera detta. hoppas alla visar sitt missnöje. fuck it. im out. Citera
sorkenkk Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Alla som håller på med bonusen och inte blivit klara kan väl maila in och klaga som fan till supporten. Kan ju hjälpa.. Citera
LongAgo Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 ingen kommer spela där for sure. Nu verkar det tom vara oklarheter om jag får ut min bonus övht.. det här är ju helt jävla absurt. Citera
kisscool Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 "Hej, Tack för ditt email! Vänligen notera att cashbackens sista dag är 10 april kl. 23:59 vill du ha istället 10 april som sista dag?" nu undrar jag om dom menar att jag kommer få $5000 eller $2500? jag var klar typ 00.10 och hade ingen aning om att det var deadline nu och inte 30e april orolig.. Citera
killsson Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Har de skickat mail till alla här eller? För jag har då inte fått något... Eller får man bara reda på det när man skickar in å begär bonusen? Citera
stasjo Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 cpcpcpcpcpcpcpp hur fan kan man ha sån otur.... låg på 2500 kvar ska köra de nu hoppas ja får :::::::::(((((((((((((((((((((((((((((((((((( Citera
freddola Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 ingen kommer spela där for sure. Nu verkar det tom vara oklarheter om jag får ut min bonus övht.. det här är ju helt jävla absurt. Varför skulle du inte få din bonus? Du var väll klar rätt långt innan? Citera
Recommended Posts