Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Är det ett skämt så är det ett skämt av lägsta graden! :evil:

Men det han skriver stämmer, sluta SPAMMA expekt! Ställ frågorna i den här tråden istället!

intstämmer med det sista! börjar låta lite som party och deras "bonusmissar" mao kör på och ta ev frågor här! det som de inte vet om mår de inte dåligt av. grinda på!!!

Postad
80k fpp på 6 väldigt obekväma dygn, spelat från samma dator men bytt ip en ggn.. får inte gå fel nu mot slutet!!

Jag spelar inte bonusen men det måste ju vara så att man får spela från olika IP. Hur skulle vi som har BBB annars kunna spela bonusen. Vi har ju inte ett fast IP nummer.

Eller om jag exempelvis åker hem över påsk. Ska jag inte få spela på Expekt då?

De måste ju mena att man inte får spela fler än en bonus från samma IP så man inte börjar grinda någon annans bonus när man är klar med sin egen.

Postad
Varför kör alla sönder sig för att ta bonusen på under 10 dagar? Man har ju 30 på sig..

ryktet sa något om att man tappar sin status den 10e april. om man inte spelat in 50k bas fpp. eller hur var det? orka spela 6x fler händer liksom. så jävla kul är det inte.

Postad
Varför kör alla sönder sig för att ta bonusen på under 10 dagar? Man har ju 30 på sig..

Sen vill man väl mest bara bli klar med en bonus som denna. Villkoret att de kan utan förvarning ändra i promotionen känns ju inte direkt tryggt, och det faller sig naturligt att man kör den så snabbt så möjligt.

Postad

Känner mig ganska lung med det här med ip nummer, hade lirat hemma till 92k poäng och for till tjejen och lirade dom resterande, skicka mail och fick svar att jag bara hade lirat 92k poäng. Insåg då att dom inte räknade poängen från den andra ip nummer.

Har nu lirat 100k från ett ip nummer och inväntar bonusen...

Nu behöver ni inte skicka 2000 mail och fråga om detta stämmer, ta det lungt så kommer alla få bonusen...

Postad
Vilken hets!

Mailade och frågade och dom påstår alltså att man inte får spela från olika ip-adresser när man clearar cashbackbonusen. Supporten påstår även att det står i villkor och bestämmelser, men jag kan inte hitta något om det där...

Postad

ok, du har fått ditt svar från supporten nu. Skit i bonusen då. Men nej, du kommer maila dom en gång till och fråga om detta verkligen stämmer vilket alla andra 500 spelare på pokerforum göra. Och så klart stämmer detta inte. Det fattar väl vem som helst att i princip alla spelare har olika ip nummer. Speciellt om man ska spela in 100,000 ffp.

Läs Matteproffs svar. Det är vettigt. Och till er andra, ni behöver inte få konfirmation om allt stämmer. Kör på. Ni ska ju endå gambla om pengar. Då kan ni väl gambla om att ni får bonusen också?

Postad
Känner mig ganska lung med det här med ip nummer, hade lirat hemma till 92k poäng och for till tjejen och lirade dom resterande, skicka mail och fick svar att jag bara hade lirat 92k poäng. Insåg då att dom inte räknade poängen från den andra ip nummer.

Har nu lirat 100k från ett ip nummer och inväntar bonusen...

Nu behöver ni inte skicka 2000 mail och fråga om detta stämmer, ta det lungt så kommer alla få bonusen...

Mailade du de och frågade hur många points du hade spelat in? .. :roll:

Postad
Klart man ska maila supporten om man har några frågor, det är ju det den är till för.

Mjo men inte överösa de med frågor!

Fast hela upplägget och själva bonusen är så unik. Därför får de väl räkna med en del nojjiga mail..

Postad
Mjo men inte överösa de med frågor!

Fast hela upplägget och själva bonusen är så unik. Därför får de väl räkna med en del nojjiga mail..

Nej, det hade ju inte varit några som helst problem om dom slutade att ge precis olika svar i de viktigaste jäkla frågorna.

Postad

Ja, det är helt klart någonting med att det måste vara samma IP, i alla fall vad gäller legend racet. Kollar jag resultatlistan på VIP-racet så har jag dragit in ca 55K VIP. Kollar jag i mitt konto så har jag spelat ihop 72K. Har inget exakt uppskrivet, men stämmer nog ganska bra att jag spelat ihop 15K på "den andra" IP-adressen. Har ju dock svårt att se att man inte skulle få sin bonus på grund av detta. Men om så är fallet så lovar jag att personligen bryta ihop mentalt, lägga mig på parkettgolvet naken i fosterställning och gråta stillsamt i drygt 41 minuter.

Postad
Men om så är fallet så lovar jag att personligen bryta ihop mentalt, lägga mig på parkettgolvet naken i fosterställning och gråta stillsamt i drygt 41 minuter.

Du får lägga upp bilden här sen om detta inträffar

Postad

Och en sak till. Kan ni sluta blanda ihop Legend Racet med $5000 bonusen. Det är två olika promotions. Med två olika villkor. Tack. Och om ni nu måste e-maila supporten, var väldigt specifik om vad ni frågar om och vilken promotion. Desutom om ni skickar in ett svar från supporten här var snäll och skicka med eran ursprungliga fråga. Tack.

Postad
Ja, det är helt klart någonting med att det måste vara samma IP, i alla fall vad gäller legend racet. Kollar jag resultatlistan på VIP-racet så har jag dragit in ca 55K VIP. Kollar jag i mitt konto så har jag spelat ihop 72K. Har inget exakt uppskrivet, men stämmer nog ganska bra att jag spelat ihop 15K på "den andra" IP-adressen. Har ju dock svårt att se att man inte skulle få sin bonus på grund av detta. Men om så är fallet så lovar jag att personligen bryta ihop mentalt, lägga mig på parkettgolvet naken i fosterställning och gråta stillsamt i drygt 41 minuter.

JAg förstår inte den listan. Var med förut med 58k poäng (när jag hade mer). Nu är jag plötsligt borta... Skumt?

Postad

http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3050

Där är ju vilkoren för cashbacken. Det står ju faktiskt inte ett skit om att man inte får spela ifrån flera IP-adresser. Så nu orkar jag inte oroa mig utan utgår ifrån att det är helt lugnt att spela ifrån flera IP-adresser, oavsett vad supportpersonal gissar sig till.

Frasen:" ● No account can be utilised more than 17 hours per day, and no account can be used from 2 IPs except if only changing IP once."

Kommer ju ifrån legend racet vilkoret och står I N T E alls med i vilkoren för cashbacken.

Postad
http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3050

Där är ju vilkoren för cashbacken. Det står ju faktiskt inte ett skit om att man inte får spela ifrån flera IP-adresser. Så nu orkar jag inte oroa mig utan utgår ifrån att det är helt lugnt att spela ifrån flera IP-adresser, oavsett vad supportpersonal gissar sig till.

Frasen:" ● No account can be utilised more than 17 hours per day, and no account can be used from 2 IPs except if only changing IP once."

Kommer ju ifrån legend racet vilkoret och står I N T E alls med i vilkoren för cashbacken.

haha, 17h är väl inget. tror de vi är hobbyspelare eller?

Postad
expekt har svarat på mail massor med gånger där de säger att man får behålla sin status till sista april så förstår inte heller varför alla hetsar

För att dom säger olika hela tiden....