Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Mm, okej. Jag var troligen tom, annars hade jag självklart synat och visat mer än TPTK. Jävligt mycket folk på Expekt som släpper massor mot mina bomber på floppen.. Men säg vad du heter nu, kan vara en av de som jag anser vara bra.. Tror ditt namn började på Br...

 

Mitt namn börjar inte på Br, men på Pr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok. Tight och fiskig, det kan exempelvis vara en spelare som degar ca 150bb med nötstege på enfärgad flopp mot 2 Fi. Eller har jag fel?

 

Men ok, igentligen ville jag inte vara sån, har bara tröttnat på sng på expekt och tänkte testa CG lite. Alla utom dig tycker att det är tight. Helt klart att jag förstår att du vill spela så många bord som möjligt för att samla FPP, men du måste ju ha mer underlag om du ska gå emot alla och säga att det är fiskigt när du själv har 1bb/100.

 

Ni andra som grindar NL200, vad tycker ni? Spelar för det mesta $50 och $100 HU sng, men vill bli klar med bonuset snabbt så jag kan börja på parbet.

 

Nej, jag tycker inte att det är tight. Eller det beror ju på. Om man tar ett snitt på alla bord så kanske det blir tight, men man får ju ha lite tableselection.

 

Och dåliga spelare finns det definitivt gott om på NL200, både SH och FR. Det är mer än en gång som jag nästan blivit rädd för att dom är så kassa. Se bara på citatet här under...

 

det är jag jag som står för det heltok-iga på ipoker nu =)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Tight och fiskig, det kan exempelvis vara en spelare som degar ca 150bb med nötstege på enfärgad flopp mot 2 Fi. Eller har jag fel?

 

Men ok, igentligen ville jag inte vara sån, har bara tröttnat på sng på expekt och tänkte testa CG lite. Alla utom dig tycker att det är tight. Helt klart att jag förstår att du vill spela så många bord som möjligt för att samla FPP, men du måste ju ha mer underlag om du ska gå emot alla och säga att det är fiskigt när du själv har 1bb/100.

 

Ni andra som grindar NL200, vad tycker ni? Spelar för det mesta $50 och $100 HU sng, men vill bli klar med bonuset snabbt så jag kan börja på parbet.

 

Mjo men då förstår vi nog varandra!

Det var väl ungefär det, spelar som synar allt för mycket och gör mycket misstag = fisk!

 

Så ta ett skott och prova lite NL200 så får du se :)!

Och som du ser är det ett par till som har hållt med om att det är ganska fiskigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kenan, måste agera språkpolis eftersom du vid upprepade tillfällen byter "n" i slutet på "bonusen" mot ett "t".

I övrigt så är motståndet på nl200 ganska fiskigt, de som inte köper in för fulla inköp brukar vara jubelidioter.

 

mm såg att jag skrev klantigt, ändrade lite sen orkade jag inte mer =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste bara kommentera det här med att Expekt ska vara tight och i överlag bra motstånd.

 

Jag tycker verkligen inte det!

Antingen har jag en bra rush eller så är det ganska fiskigt och inte alls så tight..

 

 

Inte jag heller. Jag tuffar också på bra. Är +$3,540 efter 65k FPP trots att jag under en tiltsession tappade $1,700 rakt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope

 

 

 

Nästa gång jag snor ett inköp av dig så ska jag berätta. Okej?

 

Då kommer du aldrig att berätta ;).. Men säg att om jag tar ett av dig så är det samma deal!

 

Inte jag heller. Jag tuffar också på bra. Är +$3,540 efter 65k FPP trots att jag under en tiltsession tappade $1,700 rakt ut.

Säger ju det!

Har plussat 1100 idag på NL200, fint flyt men jag lägger inte in Fi:s pengar sj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...