Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

Tack för ditt e-mail,

 

Detta är otillåtet att spela på mer än en ip-adress därav blir ni ej berättigad er bonus om detta sker, detta stod klart och tydligt under terms and conditions för denna bonus. Det spelar ej någon roll om ni ej spelar samma bord eller sit'n'gos, detta då bonusen kommer att ogiltigförklaras om spel från mer än en ip sker.

 

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

 

Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen!

 

 

Med vänliga hälsningar

Fredrik Andersson

 

Poker Support

Expekt.com ltd

 

Låter ej bra eftersom jag och mina polare lanar nu, varför skulle dom ha någon sån här regel och har någon läst den regeln?

 

Jag fick ett helt annat svar.

 

> Hej, jag ska ner till en vän som också gör cashbacken, är detta okej? Eller

> måste jag fixa en egen ip på nåt sätt?

 

Hej,

 

Tack för ditt email!

 

Ja det går utan problem!

 

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss!

 

Med vänliga hälsningar,

Maja Eriksson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tack för ditt e-mail,

 

Detta är otillåtet att spela på mer än en ip-adress därav blir ni ej berättigad er bonus om detta sker, detta stod klart och tydligt under terms and conditions för denna bonus. Det spelar ej någon roll om ni ej spelar samma bord eller sit'n'gos, detta då bonusen kommer att ogiltigförklaras om spel från mer än en ip sker.

 

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

 

Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen!

 

 

Med vänliga hälsningar

Fredrik Andersson

 

Poker Support

Expekt.com ltd

 

Låter ej bra eftersom jag och mina polare lanar nu, varför skulle dom ha någon sån här regel och har någon läst den regeln?

 

Ja det här gör mig rätt nojjig. Jag har ju suttit och nött hos min kompis under 80% av tiden och kopplade upp mig mot en annans kompis trådlösa när det vanliga dog hos min kompis.

 

Så då kanske man är körd då? :-(

Ska man maila Expekt och fråga tycker ni? Eller ska man låtsas som ingeting?'

 

Det vore ju ganska äckligt om det blir nåt strul..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller både cash och legend.

 

Tack för ditt email!

 

Nej tyvärr tillåter vi inte ip byte därför ber vi dig att spela från en samma dator, annars blir du tyvärr diskvalificerad.

 

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss!

 

Med vänliga hälsningar,

Maja Eriksson

Poker Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kan inte mena allvar. Dom måste mena att man inte får spela med två personer på samma IP. Så jävla dumma i huvudet kan dom ju inte vara.

 

I fortsättningen tycker jag alla slutar maila supporten och istället gissar hur det ligger till. Det verkar som vi får bättre svar då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för mig det blivigt fel där man ser topp500 på expekt sida??

För mig har jag tappat 10k sen förra uppdatering :shock:

 

Den listan är ett jäkla hittepå. Mina poäng varierar också hela tiden. I början mejlade jag support och kallsvettades men nu har jag accepterat att dom tycker om att snurra till saker och ting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond.

 

Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond.

 

Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work.

 

JAG HOPPAS ATT DU DRIVER MED MIG?!

 

Jag har 78 000, är klar imorron och ska fan ha det här nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond.

 

Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work.

 

Vad exakt har dom ändrat? Vad får dig att tro att dom lagt ner bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond.

 

Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work.

 

Sluta skrämmas! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMFG! Nu har expekt dragit tillbaka cashbackbonusen helt, det var för mycket arbete för deras support så dom utnyttjade regeln att närsomhelst kunna ändra bonusen. Se deras terms&cond.

 

Jag fråga hur dom kunde göra det och tydligen fick dom in 200 mail i timmen av mörkrädda pf:are så dom la ner skiten. Keep up the good work.

 

Ja dom får ju säkert mindre mail efter det här inlägget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...