Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är ungefär samma. Det är mer lönsamt att spela högre nivå dock.

jepp ur betalad rake synpunkt ska man spela högt på denna sidan beroende på hur FPP systemet är utformat och att rake tas från alla potter även 1$:S potter. Detta gäller cashgame, ej sng:s.

På nordicbet däremot så tjänade man på o spela så lågt som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tight o spela så få händer som möjligt borde ändå vara bäst väl? därav fullring?

 

Bäst är att spela så många händer som möjligt och så löst som möjligt.

 

Spelar dock ytters marginell roll om du spelar tight eller löst. Antagligen får du lite mer FPP om du spelar löst då snittpotten blir högre men det är ju försåss marginellt.

 

Så många händer som möjligt per timme är bäst och så höga snitt potter som möjligt.

 

Uppnår man fler händer per timme på x bord fullring än x bord shorthanded så är fullring bättre.

 

Men per bord så är det bättre med short handed och att spela löst.

 

Runt 10 000 händer per dag bör inte vara några problem för den som vill få det undanstökat fort(eller vinna fpp racet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okok tack för tipsen, funderar på 6st 6 manna + 3 full ring så ja iaf fyller hela skärmen.. man är ju back 5 inköp efter 32k fpp mest pga första dagen då man backade hela 7 inköp pga att man spelade för många bord samt några badbeats.. så länge det inte blir back 56 inköp så är det lugnt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

väntat snart 2,5 dagar. Börjar bli lite skeptiskt till att om jag ens kommer få bonusen nu. Väldigt dålig stil i så fall!

 

Så länge du följt alla regler och inte gjort något mysko är det klart du kommer få bonusen. Om du nu "fuskat" på något sätt tror jag ingen tycker synd om dig, och det är inte dålig stil av dem alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix inga fel vad jag kan minnas. Men verkar bara som KF fått sin bonus här på pf.nu

5000$ är mycket för mig och blir tilt om bonusen nu stängs ner, pga alla stuckigt när dom fått den eller nån liknande.

Om du läser hela tråden så kommer du se att någon väntade en hel vecka innan bonusen blev utbetald så sluta tjata. Förövrigt är det supporten du ska prata med då vi här inte kan göra nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix inga fel vad jag kan minnas. Men verkar bara som KF fått sin bonus här på pf.nu

5000$ är mycket för mig och blir tilt om bonusen nu stängs ner, pga alla stuckigt när dom fått den eller nån liknande.

 

"Verkar"? Du har inte läst tråden speciellt noggrant. Antagligen står dina ansträngningar i paritet till din språk-kvalitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix inga fel vad jag kan minnas. Men verkar bara som KF fått sin bonus här på pf.nu

5000$ är mycket för mig och blir tilt om bonusen nu stängs ner, pga alla stuckigt när dom fått den eller nån liknande.

 

Är ju flera dom har fått bonusen utöver mig.

Sedan har jag skrivit också 1 eller 2 gånger att jag har skickat ett eller två mail och frågat varför det tog lite extra tid. De svarade att de har många som skickar in sina bonusar och alla här på forumet verkar ju fråga ang. Legend-tjaffset etc. etc.

 

Vänta ett par dagar till. Kom tillbaka efter en vecka om du inte har fått något. (Till Supporten that is). 2.5 dar ...

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supporten är fortfarande lika efterbliven. Skrivit 11 mail, fått 4 svar där de har lovat att återkomma under dagen. 2 supportrar har svarat och lovar samma sak. Och allt detta på 5 dagar.

 

Det enda jag begär är att de ska ändra min gamla Neteller konto till det nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför i helvete finns det inte en jävla representant för expekt på forumet. Deras jävla horsupport suger kuk. Dem gör inte ett jävla piss för i helvete.

 

Kan någon på detta forum ta kontakt med någon som har intelligens på expekt? De gör ju fan som dem vill med kunderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supporten är fortfarande lika efterbliven. Skrivit 11 mail, fått 4 svar där de har lovat att återkomma under dagen. 2 supportrar har svarat och lovar samma sak. Och allt detta på 5 dagar.

 

Det enda jag begär är att de ska ändra min gamla Neteller konto till det nya.

 

Heh, jag skrev fyra mail för att få min epostadress ändrad från mitt fd-fd jobb. Det gick inte så bra, jag tvingades ringa en kille på gamla jobbet och temporäråterinsätta den...

 

(jag hade alltså glömt bort mitt lösenord)

 

Lesson learned: Använd inte jobbemail.

 

Så jag känner din frustration. De har lite svårt att följa enkla steg-för-steganvisningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför i helvete finns det inte en jävla representant för expekt på forumet. Deras jävla horsupport suger kuk. Dem gör inte ett jävla piss för i helvete.

 

Kan någon på detta forum ta kontakt med någon som har intelligens på expekt? De gör ju fan som dem vill med kunderna.

 

Hur orkar du ens klaga, expekt har nog ganska många som mailar om denna bonus sen så går dom nog någorlunda mycket minus på den också så jag tycker du ska ta det lugnt med klagandet. Alla mina mail har jag fått svar på under två timmar också för den delen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur orkar du ens klaga, expekt har nog ganska många som mailar om denna bonus sen så går dom nog någorlunda mycket minus på den också så jag tycker du ska ta det lugnt med klagandet. Alla mina mail har jag fått svar på under två timmar också för den delen

 

Annars klagar jag över att de inte ändrar mitt Neteller konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...