Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Så jävla tråkiga nl200 bord så det är sjukt. Typ VPIP på 15 sammantaget på borden. Satt sista timmen och bara bytte bord men vadfan fanns ju inga bra alls. Tom shortstackarna på 25bb var sjukt tighta. Blev så illa att jag började försöka spela ut 16/4 spelare men båda gångerna stirrade jag in i AA. LOL! Kan inte hela pf.nu ta ett break på några dagar så att jag slipper backa alltför mycket?

 

Spelar vi på samma nätverk? Folk är ju för fasen heltokiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ibland när jag går in och börjar spela på ett bord så får jag FPPs fast jag inte ens medverkar till potten. Om potten blir på 50 dollar och jag inte ens varit med och sett floppen får jag 20 FPP!! Eller mindre Fpps om potten är mindre. Sjukt konstigt, men försvinner efter en stund och börjar bara på vissa bord i början. Någon som varit med om samma sak? Är det någon bugg i sytemet kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland när jag går in och börjar spela på ett bord så får jag FPPs fast jag inte ens medverkar till potten. Om potten blir på 50 dollar och jag inte ens varit med och sett floppen får jag 20 FPP!! Eller mindre Fpps om potten är mindre. Sjukt konstigt, men försvinner efter en stund och börjar bara på vissa bord i början. Någon som varit med om samma sak? Är det någon bugg i sytemet kanske?

 

ibland? jag hoppas du alltid får det för annars är det något fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men herregud.. förstår inte hur ni INTE backar när ni spelar 24 bord.. 3 skärmar??

 

eller så backar ni men inte i närheten av 5 000$.. ?

 

klart man backar då och då. jag backade den 28 mars och 31 mars vann jag nästan ingenting.

 

(edit: skrev 26 mars och 2:a april först men det var fel datum såg jag i PT)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart man backar då och då. jag backade den 25 eller 26mars och den andra april vann jag nästan ingenting.

Är du seriös? 24tabla NL400 med breakeven result (eller plus?). Sjukt!

 

Nä, inte så jättetight. Jag hade dig på 17/2/0,6 på ett 8max-bord och 19/7/2 på 6max. Jag ville mest bara tilta dig lite.

 

Du trollade runt på floppen med mig innan idag när jag satt på TPTK och du ville reppa nåt bättre antar jag. Som tur var så var jag lite semitiltad och valde att check-raisa dig all-in på turn och då släppte du. Så nu kanske du kan ta reda på vem jag är...

Mm, okej. Jag var troligen tom, annars hade jag självklart synat och visat mer än TPTK. Jävligt mycket folk på Expekt som släpper massor mot mina bomber på floppen.. Men säg vad du heter nu, kan vara en av de som jag anser vara bra.. Tror ditt namn började på Br...

 

Du har rätt i att det handlar om hur många händer du väljer att höja preflop. Limpar syns inte i den siffran.

 

Det är en träningssak att orka höja fler händer preflop. Hittills under den här FPP-jakten så har jag snittat 7,50 bord enligt PT och ligger på 22/15/2 på både 6max och 8max Turbo.

 

Precis.. Borde raisa med fler händer men eftersom jag nu spelar 100% CB så blir det nog för dyrt ;-)..

Men med mina limp händer inräknade spelar jag nog fler än dig (på gott & ont).

 

Inte speciellt tajt tycker jag. Lite passiv kanske...

 

Passiv... Tycker att jag är riktigt aggressiv. Förstår inte vart jag skulle kunna vara mer aggressiv förutom PF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tight vidrigt äckligt..20 inköp back på NL200..måste påminna mig om att sluta grinda bonusar

 

Jag tycker det finns massvis med idioter. Klart fler per bord än på Crypto där jag vanligtvis spelar. För mig har det medfört stora svängningar varje dag som tiltat mig lite och just nu ligger jag 5 inköp back efter 75K FPPs.

 

Faktiskt sugen på att vara kvar på nätverket efter jag clearat bonusen, men då blir det nog NoIQPoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pedro: hade det inte varit EV+ att cleara bonusar åt hela tjocka släkten och köpa in dig i wsop för cashbacken istället för att race:a?

 

Jo. Men tror inte expekt skulle bli så glada om samma ip clerar 8 bonusar....

Men visst... turnera runt bland kompisar å öppna massa expekt konton hade väl varit bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inget svar angående mitt neteller konto.

 

Blir att köra in pengarna med moneybookers. Skit bara att jag trodde jag kunde räkna ut 13.11 SEK till USD genom att kolla Forex. Precis när jag klickade kom jag på att de inte alls använder samma valuta-värde. Så min bekräftelse får vänta 24 timmar innan jag kan bekräfta igen ;(

 

Sjult dåligt av Expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon här spelat in bonusen och sedan lyckats få ut den från Expekt-kontot? Jag tänker framförallt på följande formulering i reglerna för bonusen:

 

http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3050

 

Certain release requirements or cash out restrictions must be satisfied before the bonus amount can be used, played with or cashed out. These restrictions or requirements are contained or referenced in the offer itself. Expekt.com reserves the right to request copies of identification and proof of valid deposit, such as credit card copies and/or a bank statement before allowing a player to withdrawal a bonus promotion pay-out.

(Min fetstil)

 

Vafan betyder det liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...