Myssion Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Alla har ju fått hittills, om än senare än utlovat. Tror bara att de har lite väl mkt att göra. Citera
Rooney Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Okej jag ser det som kört för oss som inte började spela innan 31 mars. Hej. Jag har ett konto hos er och vill spela cashbackbonusen. Jag skapade > mitt konto för några dagar sedan och uppgraderade mig till Legend i VIP > status, men har inte kunnat sätta in pengar förrän nu. > > På http://www.pokerforum.nu råder det nu mycket delade meningar om vad det är som > gäller, och ni på expekt support säger alla olika saker. > > Ja jag är fullt medveten om att "förstadagen" måste vara den 31:a mars eller > tidigare, men det står ju ingenstans att förstadagen man väljer måste vara > en dag man spelat. Man får ju som sagt helt fritt välja sin 30-dagarsperiod? > Om jag börjar spela den 6e april, spelar in 100k FPP, och sedan den 20e > April mailar er och säger att jag vill ha min bonus för de FPP jag spelat in > mellan datumen 31a mars till 20e april, så måste jag väl bli berättigad till > bonusen? > > Det står som sagt att förstadagen måste vara då. Inte första speldag. Så det > måste väl vara på detta vis? Jag förstår att ni nekar till folk som öppnar > konto nu i efterhand, men jag som redan har ett konto liksom. Det finns ju > ändå en historik för att jag varit registrerad. Så alltså: Jag måste väl > kunna spela cashbackbonusen eftersom jag HELT FRITT kan välja min 30 > dagarsperiod där jag känner att jag tjänat mest FPP? Alltså kan jag om jag > så vill välja ett datum där jag inte spelat, för det står ju som sagt så i > villkoren? Svar: Hej Tack för ditt e-mail. Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du däremot inte har spelat något innan idag så kan du inte uynyttja bonuserbjudandet. Vänligen notera att du måste göra anspråk på denna bonus efter 30-dagarsperioden är över enligt regler och villkor: http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3049 ● Bonuskampanjen är aktiv mellan 23:e Februari och 31:e Mars 2007. Din "förstadag" för denna kampanj måste vara inom dessa datum. ● Kunder har 30dagar på sig att samla in de FPP som krövs, vilket betyder att sista dagen för att ha samlat in FPP är 29:e April 2007. ● Bonusen måste begäras efter din 30-dagars period är över, dock inte efter 10:e Maj 2007. Alla bonusanspråk efter detta datum kommer förklaras ogiltiga. Vi ber dig återkomma till oss då till 30-dagarsperiod är över. Eftersom det är 28 dagar i februari så ber jag dig specificera mellan vilka datum du vill kräva din bonus. Återkom även om du har frågor kring detta. Med vänliga hälsningar Anna Johansson Poker Support Expekt.com Ltd. Tycker dom fortfarande säger mot sig själva, men aja, jag tänker då inte chansa o spela 100k fpp för att sedan inte få några pengar. Fått det där svaret av 3 pers nu, trots att jag innan fått svaret att det ska gå att spela bonusen av 3 innan. Antar att de snackat ihop sig om vad som gäller nu. Citera
RiverKlonk Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 jävla skitsida, aldrig att man ska börja lira där nu när odm håller på och ändrar sig sådär hela tiden!!! först så sa dom ju att de var ok att börja efter men dom insåg väl att bonusen kanske inte va så bra för dom trots allt... expekt dra åt helvete SCHMACK Citera
heltok Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 är rätt smådöd i hjärnan efter 30h flygresa, men kontentan är nu alltså att bonusen funkar som innan men 10april måste man vara klar med den annars är det kört? Citera
Rooney Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 är rätt smådöd i hjärnan efter 30h flygresa, men kontentan är nu alltså att bonusen funkar som innan men 10april måste man vara klar med den annars är det kört? Ne nu är du ute o cyklar. Allt är som vanligt förutom att de som inte spelat innan 31mars går miste om sin bonus. Citera
lost Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Ne nu är du ute o cyklar. Allt är som vanligt förutom att de som inte spelat innan 31mars går miste om sin bonus. Snarare de som inte spelat 31 mars eller tidigare går miste om sin bonus. Citera
heltok Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Snarare de som inte spelat 31 mars eller tidigare går miste om sin bonus. så jag som spelade 100fpp medan jag prövade klienten innan 31mars är det lugnt för? Citera
lost Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 så jag som spelade 100fpp medan jag prövade klienten innan 31mars är det lugnt för? behövde inte ens varit innan 31 mars, kunde varit 31 mars oxo.. tror dock det måste varit efter ett visst datum oxo, typ 20 februari eller nåt.. Citera
lost Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 snacka om att man kommer att ha tröttnat på poker efter denna vecka.. 10k fpp per dag på nl100 tar på krafterna och det har endast gått 3 dagar för min del.. Citera
sombrero Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 snacka om att man kommer att ha tröttnat på poker efter denna vecka.. 10k fpp per dag på nl100 tar på krafterna och det har endast gått 3 dagar för min del.. Kom igen nu Har gjort 75 000 på 6 dagar på nl50 ffs Jobba jobba jobba... blir lättare å lättare varje dag Citera
dannnne88 Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Kom igen nu Har gjort 75 000 på 6 dagar på nl50 ffs Jobba jobba jobba... blir lättare å lättare varje dag Hur många bord och timmar har du nött då? Citera
ea_0707 Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag gjorde klart bonusen på ~30h grind 8 bord nl200. Citera
sombrero Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Hur många bord och timmar har du nött då? 15 bord 8-manna (ibland 12 eller ett par fullring om det inte funnits enough bord)... vill inte veta hur många timmar men enligt PT skulle det tagit typ 16 dagar i sträck på ett bord. typ 30 000 händer Citera
AGGRESSOR01 Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Fick min bonus nu efter 47 timmar, utan att ens behöva tjata på dem. spelade huvudsakligen 1-2 NL full ring och clearade den på 4 dagar. Citera
Kollikock Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 15 bord 8-manna (ibland 12 eller ett par fullring om det inte funnits enough bord)... vill inte veta hur många timmar men enligt PT skulle det tagit typ 16 dagar i sträck på ett bord. typ 30 000 händer På fliken "Session Notes" i PT kan du bocka i rutan "Show True Hourly Win Rate" ute till höger. Då kan du se hur många timmar du verkligen har spelat, hur många bord du har snittat under de timmarna och timlön osv. Se bara till att göra rätt urval map sajt, datum och nivå först. Citera
RiverKlonk Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 tror ni att man kan börja nu efter 31 mars och säga att man startade 30/31 mars och få ut bonusen eller kollar dom sånt? tacksam för svar! Citera
Kollikock Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 tror ni att man kan börja nu efter 31 mars och säga att man startade 30/31 mars och få ut bonusen eller kollar dom sånt? tacksam för svar! Testa. Jag vet inte. Personligen hade jag dock inte testat. Citera
Pedroboy Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Tog bara en dag för mig att clera bonusen, fick ihop 115k fpp på 18 bord NL 400. Men så får man ju resa till LAS VEGAS och spela WSOP i FPP racet också. Har snart 1 000 000 FPP. Citera
b0bb4n Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Tog bara en dag för mig att clera bonusen, fick ihop 115k fpp på 18 bord NL 400. Men så får man ju resa till LAS VEGAS och spela WSOP i FPP racet också. Har snart 1 000 000 FPP.Du som är Besprudlaren alltså? Citera
freddola Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 snacka om att man kommer att ha tröttnat på poker efter denna vecka.. 10k fpp per dag på nl100 tar på krafterna och det har endast gått 3 dagar för min del.. Spelat 4 dagar nl100 o har 50 000 fpp hittills. Ändå har jag inte grindat så mkt, bara halvmkt. Sista 20k tar jag nog i 1 svep Citera
Pedroboy Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Du som är Besprudlaren alltså? ja Citera
Krite Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 För er som snittar 18 bord har ni ngt speciellt program eller flera skärmar??,,, Sen har ni som spelat vunnit ngt större, jag har spelat stundtals som en kratta med alla 6(!) bord samtidigt så jag är breakeven ca på nl100 efter 40k fpp.... Citera
Pedroboy Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 För er som snittar 18 bord har ni ngt speciellt program eller flera skärmar??,,,Sen har ni som spelat vunnit ngt större, jag har spelat stundtals som en kratta med alla 6(!) bord samtidigt så jag är breakeven ca på nl100 efter 40k fpp.... Nej, ja 2 st, ja. Citera
lost Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 jag försår inte, jag snittar på 1500 fpp per timme när ja lirar 6manna 6 bord.. är det mer lönsamt med fullring 9 bord eller?? Citera
MacDaddy Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Kom igen nu: Ta inte ut pengarna direkt efter bonusen utan stanna kvar iaf tills 10e Maj o spela lite då o då även om ni ämnar o lämna sidan. Om de tycker för många bara spelar ihop bonusen o sen sticker så kanske de stoppar bonusen. Alla som clearat bonusen kommer dessutom ha legend status hela Maj månad så finns ju anledning o stanna kvar faktiskt. Citera
Recommended Posts