Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA

Recommended Posts

Postad
jag kommer garanterat abosolut inte spela kvar..söndergrindat skitställe

spelat NL400 och tycker det finns rätt mycket fisk. plus att de som spelar flera bord känns rätt ofarliga. Iofs har jag bara spelat på nätterna denna vecka, kanske beror på det.

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur får man PAhud att funka?

Går inte. Använd GT+ med accessdatabas (postgresql funkar för vissa men kan klödda), ändra teckenstorlek till 7 så går det utmärkt att använda även till miniview.

jo men det vore väl rätt dumt att göra reklam för bonusen när man inte kan börja på den nu?

Grejen är ju att det från början inte var formulerat så att du måste börja innan 1 april (inte vad jag kan minnas iaf), utan bara att du måste samla ihop poängen inom en 30-dagarsperiod inom promotionperioden. Du kan ju spela ihop hela bonusen första eller sista dagen, oavsett när du börjar eller slutar spela. Mao så är det lite halvmygel att ta bort den med den motiveringen de använder, IMO.

(Nu har de ju som sagt tagit bort sidan, och jag kommer inte ihåg exakta formuleringar, så jag kan ju ha fel.)

Postad

Grejen är ju att det från början inte var formulerat så att du måste börja innan 1 april (inte vad jag kan minnas iaf), utan bara att du måste samla ihop poängen inom en 30-dagarsperiod inom promotionperioden. Du kan ju spela ihop hela bonusen första eller sista dagen, oavsett när du börjar eller slutar spela. Mao så är det lite halvmygel att ta bort den med den motiveringen de använder, IMO.

(Nu har de ju som sagt tagit bort sidan, och jag kommer inte ihåg exakta formuleringar, så jag kan ju ha fel.)

Tror du har fel såvida de inte ändrade i texten på villkoren för jag har tagit en screen shot därifrån och kan läsa denna mening:

"Erbjudandet är aktivt mellan den 23:e februari och den 31:e mars 2007. Din första dag måste vara inom dessa datum."

Har för mig att jag läste detta redan i början när jag läste igenom villkoren så jag kan inte se något halvmygel. Expekt for the poker players! :-)

Postad

Man måste skaffat sig tillfällig legend status innan 31a mars så varför ska de göra rekla för något som inte gäller längre om man ej har legend status. Alla som har möjlighet o göra denna vet redan om den.

Postad

Man kan ju lämna kvar en hunka eller dy. och "smågrinda" lite för att inte verka illojal och riskera frysta pengar. Hur hårde Expekt är på det vet jag inte men brukar oftast räcka att lämna kvar en hunka, rake ett par dollarer och ta ut de sista stashen en vecka efter typ.

Postad

hej.

> det är så att jag tänkte spela denna cashback bonusen upp till$5000, det

> står på eran sida att man ska välja en 30-dagars period. Jag kommer nog inte

> kunna få in pengar på eran sida idag då utbetalningen från min nuvarande

> sida är lite seg. kan jag sätta in pengar den 2-3 april? och starta att

> spela ihop 100k fpps eller MÅSTE man starta idag? Om det går kan ni ju fixxa

> så att jag blir legend så länge =), så kommer mina pengar in så snabbt jag

> får dem.

-------------------------

Hej,

Tack för ditt e-mail!

Din VIP-nivå är nu uppgraderad.

Om du sätter in dina pengar snart så ska det inte vara några problem.

Med vänliga hälsningar

Johnny Johansson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Postad
Man kan ju lämna kvar en hunka eller dy. och "smågrinda" lite för att inte verka illojal och riskera frysta pengar. Hur hårde Expekt är på det vet jag inte men brukar oftast räcka att lämna kvar en hunka, rake ett par dollarer och ta ut de sista stashen en vecka efter typ.

Ni som får era 5000$, ta inte ut dem förrän den 1a Maj iaf(lr större delen åtminstone) o spela lite sporadiskt även om ni inte tänker fortsätta där. Tänk på era PF.nu bröder :)

Postad

Nån som har koll på hur man slipper alla popup fönster när man spelar SnG? De måste väl ha nån "jag är inte utvecklingsstörd" ruta att kryssa i?! Ibland när man kör SnG i miniview så går given åt fel håll, kan man fixa till det?

Postad
Man måste skaffat sig tillfällig legend status innan 31a mars så varför ska de göra rekla för något som inte gäller längre om man ej har legend status. Alla som har möjlighet o göra denna vet redan om den.

Vad är det som säger att man måste vara "legend" för att spela bonusen?

Postad
flexnip, TACK!, precis de svaret som ja behövde :P Har samma problem lixom, får in pengarna på sidan idag/imorgon! Går de inte att bli Legend nu lr?

maila supporten bara, dem fixade legend till mig på nån timme, ska nog inte vara några problem.

har nu spelat ihop 12k på 20+3.5 jackpot SNGs, vad är det för spelare man spelar mot där egentligen, alla är ju SJUKT kassa. nybörjare som ser ordet "jackpot" och spelar?

Postad
hej.

> det är så att jag tänkte spela denna cashback bonusen upp till$5000, det

> står på eran sida att man ska välja en 30-dagars period. Jag kommer nog inte

> kunna få in pengar på eran sida idag då utbetalningen från min nuvarande

> sida är lite seg. kan jag sätta in pengar den 2-3 april? och starta att

> spela ihop 100k fpps eller MÅSTE man starta idag? Om det går kan ni ju fixxa

> så att jag blir legend så länge =), så kommer mina pengar in så snabbt jag

> får dem.

-------------------------

Hej,

Tack för ditt e-mail!

Din VIP-nivå är nu uppgraderad.

Om du sätter in dina pengar snart så ska det inte vara några problem.

Med vänliga hälsningar

Johnny Johansson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Jag skulle i alla fall inte lita på supporten i detta fall men gör som ni vill. Har tagit en skärmdump med villkoren och det står klart och tydligt att det är försent att börja spela på bonusen efter den sista mars. Är inte första gången någon från en pokersajts support ger fel uppgifter. Vore synd om ni sliter ihop 100k fpp till ingen nytta och börjar klaga som fan här. Ger bara dålig publicitet för Expekt och det vore synd när de faktiskt haft en riktig fin bonus som gett dem god publicitet vilket jag anser de är värda.

Postad
Jag skulle i alla fall inte lita på supporten i detta fall men gör som ni vill. Har tagit en skärmdump med villkoren och det står klart och tydligt att det är försent att börja spela på bonusen efter den sista mars. Är inte första gången någon från en pokersajts support ger fel uppgifter. Vore synd om ni sliter ihop 100k fpp till ingen nytta och börjar klaga som fan här. Ger bara dålig publicitet för Expekt och det vore synd när de faktiskt haft en riktig fin bonus som gett dem god publicitet vilket jag anser de är värda.

jag fick in pengarna till slut den 31 mars så, jag behöver då inte vara orolig

Postad

Man får ju välja sin 30 dagars period. Så om man har åtminstone reggat före 1 april så kan man ju ha börjat så sin period bara att man inte spelat.

Postad
Ok, MIN version :mrgreen: Klart jag bettar turn, visste EXAKT vad du hade och att rivern skulle bli 2 för ett tjusigt fullt hus för min del.8-) Hur visste jag då det!? Frågade livesupporten, konstigt att inte fler använder den....

Ditt spel senare på fixedbordet var däremot det SJUKASTE jag sett vid pokerborden (ska skapa en alldeles egen tråd åt den potten senare.. ;-) Hur kan du INTE sätta mig på top set där, som jag tyvärr genom miscklick råka folda... Sämsta bluffen någonsin :rolleyes:

´nu ska vi se om några pf-stjärnor missuppfattar det här inlägget också... :-)

haha.. snygg reply. Förstår att du är sur för att jag bluffade dig påfixedbordet... hehe.. Vi får ta nya tag ikväll. Vi ses.

Postad

Är det någon som vet om man räcker att spela ihop 100k ffp för att få både signup bonusen (600$) och cashback bonusen eller måste man spela ihop 160k ffp. Man får så luddig svar av supporten hela tiden.

Postad
Är det någon som vet om man räcker att spela ihop 100k ffp för att få både signup bonusen (600$) och cashback bonusen eller måste man spela ihop 160k ffp. Man får så luddig svar av supporten hela tiden.

Signupp'en clearas eftersom, för varje 1000fpps så får du $10 på ditt konto.