Opteron Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Jag skickade ett i torsdags och ett igår natt inte hört något sen dess skriv på engelska till pokerupdate@expekt.com så går det jättefort! Citera
Portello Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig... (hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara) Ok, MIN version Klart jag bettar turn, visste EXAKT vad du hade och att rivern skulle bli 2 för ett tjusigt fullt hus för min del. Hur visste jag då det!? Frågade livesupporten, konstigt att inte fler använder den.... Ditt spel senare på fixedbordet var däremot det SJUKASTE jag sett vid pokerborden (ska skapa en alldeles egen tråd åt den potten senare.. Hur kan du INTE sätta mig på top set där, som jag tyvärr genom miscklick råka folda... Sämsta bluffen någonsin ´nu ska vi se om några pf-stjärnor missuppfattar det här inlägget också... Citera
snauen Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Hej, Tack för ditt e-mail! Din cashback bonus (5000 $) är nu utebetalad till ditt pokerkonto, vi ber om ursäkt för förseningen och önskar dig lycka till vid pokerborden och en fortsatt trevlig kväll! Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar! MVH Denise Granquist Poker Support Expekt.com Ltd. 77 timmar och 4 mail tog det måste säga att jag var lite orolig ett tag... men än har dom inte fått kalla fötter allafall, kan även säga att jag var på expekts vip kväll och då sa dom att det absolut inte fanns någa planer att dra tillbaka bonusen. Men men jag skulle nog ändå lägga in i kalkylen om man börjar spela in den nu en liten risk att den ändras eller dras in för den är ju grymt bra just nu men en stor eloge till expekt om dom fixar detta. Citera
Pyke9 Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jag skickade ett i torsdags och ett igår natt inte hört något sen dess Skickade ett mail på lördag om uppgradering, blev det efter 30min dock fick jag inget svar på mailet, så kolla kontot! Citera
william Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Nej jag tror inte folk behöver oroa sig alls. Kolla leaderboarden. Inte många som spelar så mycket. jag tror precis som andra sagt innan, att expekt inte kommer förlora speciellt mycket på detta. Det är faktiskt ganska segt att spela in 100.000 poäng. Jag lirar 2/4 och det tar tid. En hel del kommer spela .5/1 och liknande. Och det e bara då man får 5000 dollar som expekt faktiskt får betala lite extra. de lägre bonusarna är inte så väldigt OTROOOLigt bra. Och jag tror de flesta inte fixar 100.000.. Citera
Hector Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Nej jag tror inte folk behöver oroa sig alls. Kolla leaderboarden. Inte många som spelar så mycket. jag tror precis som andra sagt innan, att expekt inte kommer förlora speciellt mycket på detta. Det är faktiskt ganska segt att spela in 100.000 poäng. Jag lirar 2/4 och det tar tid. En hel del kommer spela .5/1 och liknande. Och det e bara då man får 5000 dollar som expekt faktiskt får betala lite extra. de lägre bonusarna är inte så väldigt OTROOOLigt bra. Och jag tror de flesta inte fixar 100.000.. Tycker du 15k händer är mycket, det är allt som krävs på 2/4. Citera
william Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Nej det tycker jag inte. Men nu ser du bara på personer som spelar mycket poker. Se till den stora massan som kanske lockas att spela. Som har en rulle på 600 dollar. Och spelar .5/1 1/2.. Fl.. och som spelar och tiltar bort sin rulle innan de nått 30.000 händer.. och får va glad om de får 300 dollar tillbaka. Finns ju faktiskt sådana också! Edit; Kolla leaderboarden liksom.. Knappt några som kommit upp i 50K poäng än ens. Citera
CarlLee Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Mmm undrar hur många som kommer att fixa bonusen. Citera
wheelinho Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Nej det tycker jag inte. Men nu ser du bara på personer som spelar mycket poker. Se till den stora massan som kanske lockas att spela. Som har en rulle på 600 dollar. Och spelar .5/1 1/2.. Fl.. och som spelar och tiltar bort sin rulle innan de nått 30.000 händer.. och får va glad om de får 300 dollar tillbaka. Finns ju faktiskt sådana också! Edit; Kolla leaderboarden liksom.. Knappt några som kommit upp i 50K poäng än ens. du får nog läsa leaderboarden en gång till herrn. Citera
william Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Är bonusen indragen? Kolla expekts hemsidan... New player ranking nu ist för bonusen på 5000 som reklam. Citera
CarlLee Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Ysh ser inte bra ut. Men kanske ska kolla med dom innan man börjar lipa. Citera
william Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jo.. Mailade dem.. Jobbigt att va så här osäker tycker jag. Men allt e ju nordic bets fel:) Citera
william Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Hej, Tack för ditt email! Bonusen är inte indragen. Anledningen till att vi inte publicerar den längre är för att sista "första datumet" har nu gått ut, och nu är det sista 30 dagarna för denna bonus. Dvs nu gäller det bara för kunder som börjat spela för bonusen redan. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. Citera
jokern Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Den är väl inte indragen, det är väl bara det att sista dagen att börja på den var igår. Citera
Memory Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Hej, Tack för ditt email! Bonusen är inte indragen. Anledningen till att vi inte publicerar den längre är för att sista "första datumet" har nu gått ut, och nu är det sista 30 dagarna för denna bonus. Dvs nu gäller det bara för kunder som börjat spela för bonusen redan. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. puh, blev nästan orolig i två minuter nu... Citera
CarlLee Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Bara en oklarhet, Man skulle skicka mail ang. vilken period man väljer när man är klar inte sant? Citera
Jerico Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Antar att de fått kalla fötter och försöker minimera förlusterna utan att uppröra för mycket folk nu. Citera
Pokershark Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Antar att de fått kalla fötter och försöker minimera förlusterna utan att uppröra för mycket folk nu. What?! Läste du inte mailet ovan från Expekt? Citera
Jerico Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jo, men tänker på att de inte gör reklam längre trots att folk som spelar där normalt kan claima sin bonus utan att meddelat dem i förväg eller gjort ett aktivt val att spela för just bonusen. Citera
checkamat Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 jo men det vore väl rätt dumt att göra reklam för bonusen när man inte kan börja på den nu? Citera
beachhouse Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Angående deras $5k-bonus, någon som har kollat upp med när man klassificeras som "illojal kund"? Om man tex cashar ut bonusen, eller inte spelar så mkt på siten efter bonusen? Citera
SuckItOrMuckIt Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jag körde några händer igår bara för att ha börjat och funderar på att köra vidare på hela nu. Frågan är Hur det är med Jackpott SNG trafiken, hur många bord man kan köra sammtidigt samt om det finns nån jätte snabb turbo eller nått. Tänkte även kolla om det stämmer att man får 50fpp/1$ i rake eller om man måste ha nån speciell vip status. Hoppas någon vet, tack på förhand Citera
Hemdhes Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Angående deras $5k-bonus, någon som har kollat upp med när man klassificeras som "illojal kund"? Om man tex cashar ut bonusen, eller inte spelar så mkt på siten efter bonusen? jag kommer garanterat abosolut inte spela kvar..söndergrindat skitställe Citera
Recommended Posts