keffatliv Postad 15 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Keffatliv, gör dina läxor nu själv. De är till för något. Ang, att du inte kan google så har du hjälp här: http://www.googleguide.com/ Nu får du göra läxan själv och kom tillbaka när den är klar och redovisa. Det ä r i n t e l ä x a. Då hade jag inte gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keffatliv Postad 15 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Du har m.a.o inte över 90 i IQ? Strax under 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Det ä r i n t e l ä x a. Då hade jag inte gjort den Anywho, nu kan du lära dig googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keffatliv Postad 15 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Han bad inte någon att googla. Han bad någon att hitta svaret. Man kan vara bra och dålig på informationssökning likaväl som matematik. Nä, jag frågade eftersom jag antog att de flesta visste..... Därav topic. Jag antar att pokerspelare bara är dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keffatliv Postad 15 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Anywho, nu kan du lära dig googla. Orkar inte tar minst 20 min att hitta svaret om jag ens hittar det alls....... borde frågat mina föräldrar istället, lolz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Han var helt enkelt inte särskilt bright. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts