urmy Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Tja. Befinner mig av en handelse pa koh samui och har redan trottnat pa stranden. Nan som kanner till nat pokergame har? Lirade 100/200 bhat texas pl obegränsat inköp på samui förra året, dock inte kvar numret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Någon på Samui atm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Jag kommer ha runt 9h på Suvanbhumi innan mitt nästa flyg går och undrar om det finns några bra spots eller hotel i närheten som är grindvänliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Jag kommer ha runt 9h på Suvanbhumi innan mitt nästa flyg går och undrar om det finns några bra spots eller hotel i närheten som är grindvänliga. Du kan söka efter hotell nära flygplatsen på agoda.com och chansa. Är du baller tar du ett rum på Novotel som ligger på gångavstånd från flygplatsen. Sjukt nötigt hotell Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Du kan söka efter hotell nära flygplatsen på agoda.com och chansa. Är du baller tar du ett rum på Novotel som ligger på gångavstånd från flygplatsen. Sjukt nötigt hotell Novotel, verkar vara det enda vettiga alternativet efter att ha börjat läsa kommentarer om de andra hotellen, kassa linor, en aning för långt från flygplatsen, kass mat, airporttransfer som inte dyker upp osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Novotel, verkar vara det enda vettiga alternativet efter att ha börjat läsa kommentarer om de andra hotellen, kassa linor, en aning för långt från flygplatsen, kass mat, airporttransfer som inte dyker upp osv. Baller it is Men det lär ju vara positivt EV på det. Grymt hotell iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Novotel, verkar vara det enda vettiga alternativet efter att ha börjat läsa http://www.stickmanbangkok.com/ReadersSubmissions2009/reader5125.htm FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrFroggyX Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Stickman är typ som aftonhoran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 3 Juni , 2009 Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 Ungefärligt pris man kan förhandla sig fram hos en taxichaufför från Bangkok-flygplatsen till Hua Hin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2009 Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 Ungefärligt pris man kan förhandla sig fram hos en taxichaufför från Bangkok-flygplatsen till Hua Hin? Tror vi betalade 1500 eller 1800 bath för något år sen, vad det nu kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 3 Juni , 2009 Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 Ungefärligt pris man kan förhandla sig fram hos en taxichaufför från Bangkok-flygplatsen till Hua Hin? I vintras har jag för mig vi betalade 2-2,5k, från ngn av de som säljer på flygplatsen med fräschare bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyHeyMyMy Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Var precis på en 3 veckors vistelse i Thailand. Och där hittade vi denna roliga insändaren i Pattaya Mail Internetstatus: 11 nätter Ko Samui (Lamai Wanta) Internet fungerade bra efter att de upptäckt att deras grannar tog 60% av deras bandbredd och det lagt användarkonton på deras tidigare öppna nätverk. Tog en dag innan de fick rätt på det. När vi besökte en bar 50 meter bort (Lava Lounge) och frågade om de hade internet fick vi svaret "igår hade vi, och imorgon har vi skaffat eget" 4 nätter Patong Beach (White Sands Resort) Internet fungerade inte. De hade men kunde inte få igång det. 4 nätter Pattaya (Pattaya Beach Resort) Internet gick upp och ner. Finns en dlink på varje våning. Fungerade det inte med den våning men själv bodde på kunde man ofta koppla upp sig till en av de andra, men man blev utsläng med jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 11 nätter Ko Samui (Lamai Wanta) Internet fungerade bra efter att de upptäckt att deras grannar tog 60% av deras bandbredd och det lagt användarkonton på deras tidigare öppna nätverk. Tog en dag innan de fick rätt på det. När vi besökte en bar 50 meter bort (Lava Lounge) och frågade om de hade internet fick vi svaret "igår hade vi, och imorgon har vi skaffat eget" tror största boven är erik som reloadar tankafett dygnet runt. undrar hur många jag har lurat till wanta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 14 Juni , 2009 Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 Tänkte kika om nån har tips på 3månaders-boende på samui med stabil lina och OK priser. Ser att L Wanta är rekommenderat av heltok.....några fler ställen!? Gärna länkar också. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Reser till bangkok nästa månad och tänkte stanna där och grinda tills jag får ihop till 500k sek för att ha som handpenning till en lägenhet i Sverige. Vad jag efterfrågar är en lägenhet på minst 35m2 någonstans runt siam-center (se bild). Området måste ha restauranger och typ convenient stores (vad är det svenska ordet) i närheten samt vara säkert då jag inte vill att tjejen skall känna sig osäker när hon kommer och hälsar på. Boendet får MAX kosta 50.000thb och en stabil Internetuppkoppling är givetvis ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Enda stabila internet i *** är MaxT eller tripleT om du frågar mig. (i alla fall längre bort på Suken runt soi 11) Så när du hittar lägenhet se till att dem kopplar bort ToT eller vad dem har för skit indraget redan. Mitt tips är att du bokar en månad på Adelphi Suites och då åker runt och kollar lägenheter själv. Om du hittar ett hus du verkligen gillar men lägenheten som mäklaren visar inte passar av någon anledning se till att kolla med front desk om det finns fler lägenheter som är för uthyrning. Ofta har mäklaren bara en eller ett par i ett visst hus och skiter då såklart i att nämna alla dem andra tomma lägenheterna som kanske hade passat perfekt. Pruta massor, 50k för 35kvm är ju bizzaro imho som det ser ut i *** idag. Se till att huset är helt färdigbyggt och att inga grannar renoverar, sånt tiltar upp en direkt om man ska vakna av borrljud klockan 8 varje morgon. Du kanske visste det här innan men lite bra smågrejer att tänka på för dem som klurar på lägenhet i ***. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 thx miami. Hur långt kan man gå med prutandet ungefär? ¨Fler tips uppskattas också givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 thx miami. Hur långt kan man gå med prutandet ungefär? ¨Fler tips uppskattas också givetvis. Har inte läst alla inläggen, så jag vet inte vad detta hanlar om. Har dock varit i Thailand 13 gånger, senast 2003. Bodde även i Bangkok 1991-1994. Har ni frågor, så kanske jag kan hjälpa till med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brahand Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Tjena. Homegames i B.K.K.? Jag bor i B.K.K. och är sugen på att spela live. Och jag vill inte joina någon "förening" eftersom lagen är så hård. PMa mig om ni vill ha en trevlig (och väldigt fiskig) medspelare.. Kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brahand Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 BTW varför man inte skriva B.K.K i ett ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 BTW varför man inte skriva B.K.K i ett ord? För att B.K.K i ett ord blir *** Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Har inte läst alla inläggen, så jag vet inte vad detta hanlar om. Har dock varit i Thailand 13 gånger, senast 2003. Bodde även i Bangkok 1991-1994. Har ni frågor, så kanske jag kan hjälpa till med något. tips på vettigt boende med stabilt internet, prisklass 50000baht/månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 tips på vettigt boende med stabilt internet, prisklass 50000baht/månad. Känns väl som det där med stabilt internet har ändrats sjuuukt mycket sedan 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acunited Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Jag är ett fan av barluder, uppenbarligen gillar metaddict barluder och benknackan katoyer. Fyll gärna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasses Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Hur funkar det med lagarna i thai? Inte ok med onlinepoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts