Nebo Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 ingen som är sugen på att dra ett gäng till thailand typ jan, feb nån gång? grind, fest å chill. jag ska till australien i februari på obestämd framtid, men om det går ta sig relativt smidigt från thailand till sydney är jag fruktansvärt sugen på en månad i thai först. någon som har koll på hur det skulle funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bagar3n Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 jag ska till australien i februari på obestämd framtid, men om det går ta sig relativt smidigt från thailand till sydney är jag fruktansvärt sugen på en månad i thai först. någon som har koll på hur det skulle funka? Det är inga bekymmer alls. Det är så jag ska göra, bara att jag ska till surfers paradise. Det finns både vanliga och direktflyg. Jag ska ner till australien i januari, betalar då ca 3k bara för flyget från Bangkok till Brisbane, dock emd mellanlandning i Kuala Lumpur, men ja tyckte det kudne va najs med några dagar där också. Kolla med flygbolag Qantas mfl, ritkigt smidigt. Finns även en del budgetflyg i form av air aisa osv. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 ingen som är sugen på att dra ett gäng till thailand typ jan, feb nån gång? grind, fest å chill. Vi är två polare som är sugna på att dra till thailand i slutet av januari och stanna på obestämd tid. Och då ha pokern som enda inkomstkälla. Men allt är bara på snackstadiet än. Men vore kul med tips på boende och dylikt. Eller om man går ihop ett par grindskallar och delar på en sjysst villa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 ingen som är sugen på att dra ett gäng till thailand typ jan, feb nån gång? grind, fest å chill. Why wait? Helvete kallt här nu. Måste ju vara ännu värre högre upp i landet då. Jag har studier i mitten av januari så kan inte stanna längre än så. Fast om du vill sitta och kolla på united matcher så får du gå hänga på en annan bar än jag I år är vårt år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Why wait?Helvete kallt här nu. Måste ju vara ännu värre högre upp i landet då. Jag har studier i mitten av januari så kan inte stanna längre än så. Fast om du vill sitta och kolla på united matcher så får du gå hänga på en annan bar än jag I år är vårt år.. Skulle gärna åka nu men har lite grejer å fixa, flyttar till norge i januari. Hehe ja pool ser heta ut i år, men vi vet hur det blir snart...då kommer kollapsen Ska du dra till thai nu el? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 haha du tror på att vi sabbbar det under julen eeh? aa jag åker ner om någon vecka, hade ett par stycken som var med mig från början också men en efter en så bangade dem på grund av ledighet, jobb & sånt trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 flygplatsen e ockuperad och stängd och demonstranterna slänger granater på varandra... håll er uppdaterade om ni ska åka till bangkok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 flygplatsen e ockuperad och stängd och demonstranterna slänger granater på varandra... håll er uppdaterade om ni ska åka till bangkok. Varit på 1a sidan i samtliga tidningar sen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Lol att Liverpool skulle vinna PL... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 flygplatsen e ockuperad och stängd och demonstranterna slänger granater på varandra... håll er uppdaterade om ni ska åka till bangkok. FFs..alltid någonting minns för 2 år sen när jag var där sist så åkte det runt tanks på gatorna o sprängde bomber på khoasan. Lol att Liverpool skulle vinna PL... Haha, så säg mig broder vem då? Man utd? Snälla.. ni är riktigt tunna i år. Ferguson and Wenger has completely lost the plot. Står mellan Pool och Chelsea, med sina 30 taggare..tror och hoppas att det kommer synas på deras resultat i vår. Någon som kan rekommendera mig en hyffsad lina vart som helst i landet? Förutom Oakwood och Lamai Wanta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Någon som kan rekommendera mig en hyffsad lina vart som helst i landet? Förutom Oakwood och Lamai Wanta? inga discs på president solitaire änsålänge. har lamaiwanta stabil lina nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Inte en susning heltok ville bara testa något nytt. Kanske är dags för vietnam ska vara kul sägs det where you at? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 ofc they do Late Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Snackade med en Thai kompis i *** Tydligen flyger de inte till Suvb.. utan omdirigerar flygen till den gamla flyplatsen, det går tydligen inte heller att ta sig ur *** med flyg för tillfället. bigdwarf kolla urladdningen ikväll 3-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Don Muang är oxå stängd, verkar som det är någon militärflygbas som används nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anth Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Här är bra länkar om läget: http://www.bangkokpost.com/ http://www.nationmultimedia.com/index.php Någon hade analyserat hur mycket pengar thailand förlorat på detta elände, siffran 50 miljarder kronor nämndes. Jag älskar också anledningen till varför man bråkar: Demokrati-rörelsen blockerar flygplatserna för att de vill införa diktatur. Demokrati-rörelsen vill även ändra konstitutionen och ta rösträtten ifrån bönderna eftersom de anser att bönderna är obildade och inte vet sitt eget bästa. M.a.o. minoriteten i staden är sura över att majoriteten på landsbygden får bestämma - då anser de att det är bättre med militärkupp än demokrati (och de kallar sig fortfarande demokrati-rörelse !!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Här är bra länkar om läget:http://www.bangkokpost.com/ http://www.nationmultimedia.com/index.php Någon hade analyserat hur mycket pengar thailand förlorat på detta elände, siffran 50 miljarder kronor nämndes. Jag älskar också anledningen till varför man bråkar: Demokrati-rörelsen blockerar flygplatserna för att de vill införa diktatur. Demokrati-rörelsen vill även ändra konstitutionen och ta rösträtten ifrån bönderna eftersom de anser att bönderna är obildade och inte vet sitt eget bästa. M.a.o. minoriteten i staden är sura över att majoriteten på landsbygden får bestämma - då anser de att det är bättre med militärkupp än demokrati (och de kallar sig fortfarande demokrati-rörelse !!!) Bananarepublics Läste igår att Zimbabwes riksbankschef fått förnyat förtroende trots att räntan var på bokstavligen typ miljoner triljoner. När han tillsattes var den bara på runt 600 %. Mugabe anser att Zimbabwe är den enda demokratin i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 flygplatsen e ockuperad och stängd och demonstranterna slänger granater på varandra... håll er uppdaterade om ni ska åka till bangkok. Eh, media som förstorar upp allt. Vanlig vecka i Bangkok bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 Enligt bangkokpost så lämnade PAD tillbaka flygplatsen idag, onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anth Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 Enligt bangkokpost så lämnade PAD tillbaka flygplatsen idag, onsdag. Ja, och man börjar flyga i morgon, 04 dec, INTE 15 dec som vissa medier rapporterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Eh, media som förstorar upp allt. Vanlig vecka i Bangkok bara.. åh vad du e världsvan och relaxad... får jag ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 åh vad du e världsvan och relaxad... får jag ta på dig? Om det får dig att må bättre så, varför inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Nya regler for utlanningar sa ni vet. Kolla sjalva. Kortfattat: Visaruns ger bara 15 dagar nu. 30 dagar far man dock tydligen fortfarande direkt nar man anlander med flyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2008 Nya regler for utlanningar sa ni vet. Kolla sjalva. Kortfattat: Visaruns ger bara 15 dagar nu. 30 dagar far man dock tydligen fortfarande direkt nar man anlander med flyg. thailand vet verkligen hur man gräver djupa hål. inte direkt så att turistindustrin haft sin beskärda del av problem på sistone... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Nya regler for utlanningar sa ni vet. Kolla sjalva. Kortfattat: Visaruns ger bara 15 dagar nu. 30 dagar far man dock tydligen fortfarande direkt nar man anlander med flyg. banana Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts