Gå till innehåll

Thailand, skitsnackstråden


heltok

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Tänkte kolla med er som har koll på thailand och allt runt omkring.

Vi är några som ska åka ner i höst till Ko Samui är det tänkt från början iaf.

Så min fråga är: Hur hittar man billiga flyg till thailand, så billigt som möjligt i princip?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tänkte kolla med er som har koll på thailand och allt runt omkring.

Vi är några som ska åka ner i höst till Ko Samui är det tänkt från början iaf.

Så min fråga är: Hur hittar man billiga flyg till thailand, så billigt som möjligt i princip?

 

Du frågar om billiga flyg på ett pokerforum?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha tänkte faktiskt också på det när jag skrev mitt inlägg.

Menmen, kanske finns någon som lirar lowstakes.

 

Japp. Vill du ha ombokningsbar biljett? Finnair är rätt billiga men halvkassa, kolla med sta travel där får man oftast bra plåtar som är ombokningsbara till hyfsat pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har sökt i tråden, läst lite smått men inte hittat något svar.. Så ni vet :-D

 

Grejjen är att vi åker till Phuket, men bara med flygstol. Vi är två stycken som ska vara där i 3-4 veckor och undrar om det finns något guesthouse med internet att rekommendera? Det kan vara i Kamala, Karon, Patong eller Kata, hade varit guld om det låg inom 1 km till stranden!

 

Fantasibilden är:

Stranden hela dagen, käk o bira o livet leker

Kommer hem till ett svalt rum

Lägger sig på sängen

Lirar poker 2-3 timmar

Går ut och käkar gött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sökt i tråden, läst lite smått men inte hittat något svar.. Så ni vet :-D

 

Grejjen är att vi åker till Phuket, men bara med flygstol. Vi är två stycken som ska vara där i 3-4 veckor och undrar om det finns något guesthouse med internet att rekommendera? Det kan vara i Kamala, Karon, Patong eller Kata, hade varit guld om det låg inom 1 km till stranden!

 

Fantasibilden är:

Stranden hela dagen, käk o bira o livet leker

Kommer hem till ett svalt rum

Lägger sig på sängen

Lirar poker 2-3 timmar

Går ut och käkar gött!

 

Vi bodde på JJ inn i Karon i 16 dagar (tror jag). Kostade väl 80-90 spänn per person natten. Fräsha rum med A/c o minibar. 300m till stranden max. Jävligt schysst personal och så har dom även ett par datorer stående för 60bath/h. Har du tur så ligger kanske svs klient kvar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
nej fy fan jag håller med dig. enkla boenden funkar inte längre tider, som att man skulle sova i djungeln.. vem fan gör det lixom?

 

lolz, över ett år gammalt inlägg. Times are changin´, nu brakar ju hela världen samman, då får vi alla sova i djungeln. Skämt och sido, jag skulle inte trivas en längre tid i ett enkelt boende på 10m2, tror majoriteten om vi ser till foumet känner likadant.

 

Men vi tycker helt enkelt olika, och jag respekterar dig ändå trots ditt skogsmullesyndrom. Men sarkastiska inlägg va både onödigt och oväntat. Chill with da Thrillz, peace out..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp med bilder på ditt lyxboende istället din stekare :mrgreen: Kommer ner om en vecka, får styra upp en riktig festkväll någon dag! Jag får väl släpa med bruden till Suken ;)

 

Hahaha jag visste väl att stammisarna skulle börja klottra här så fort jag bumpa tråden. Just nu är jag nere i Patong, vissa mkt oförskämt kallat Thailands rövhål. :shock: 1v denna gång, är lite kär i patong får erkännas. Idag hade vi tom energi för att hyra motorbikes och dra till Laem Sing beach som jag VERKLIGEN rekommender om man är i Phuket. ca 20min från patong, härlig liten avskärmad strand, med 1-3 små thairestauranger där maten var riktigt bra.

 

Jo vi flyttar in i bangkok cribet den 9e denna månad. Blir härligt men vågar inte lägga upp bilder för alla kommer bli så löööööjligt avundsjuka:lol: Ses i *** snart då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Någon som hänger i Bangkok ?

tänkte åka ner nästa vecka om allt går som planerat och ta det lugnt kanske grinda lite, någon likasinnad där nu?

 

alternativt kolla på mbk om house of the dead 5 kommit ut, varva det på fyllan. Sen så har jag slut på ideér förutom öarna lite senare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ska faktiskt ner till Thailand på torsdag. Vet inte hur lägne det blir Bangkok dock. Vad jag har förstått är det olagligt med statliga eller ofentliga spelklubbar där nere. Men ingen som har något tips eller så om några schyssta mer organiserade homegames eller några illegala klubbar någonstans i Thailand?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...