Gå till innehåll

Thailand, skitsnackstråden


heltok

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ungdomar: Veckans läxor är...(1) knark är jätteheftigt och gör dig stark (2) Ennu heftigare er att köpa flygbiljett för 21 000 kronor och sedan berätta för alla på PF att det är jeteheftigt

 

:)

 

Han fråga ju, va är grejen?

 

Men häftigast av allt är att springa runt i en av världens största stor städer nattetid i flipflops och shorts bara för att man är på semester. Kanske borde byta nick till britten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bed supper precis bredvid qbar är fetare på nåt sätt. sukhumvit soi 11 ligger båda på.

 

cm2 i källaren till novotel på siam square soi 4 (eller nåt sånt) är festlig också och brukar köra liveband på fredagar. populärt ställe för ryska working girls. ett hiphop-golv också ifall du gillar riktig musik.

 

scratch dog på hotell windsor är också ett ställe som funkar, iaf lite senare på natten när de första har stängt. suk soi 20 har jag för mig. det brukar vara mycket hip hop där också.

 

om du gillar cp-musik och knarkande fransmän så ska du leta upp the tunnel på lang suan soi 5 (?) framåt 3-tiden.

 

annars kan du ta nån annan svartklubb nånstans och vilka som är bra och dåliga verkar fan variera rätt hårt från dag till dag. spice club på suk soi 11 på hotell ambassador har bögiga servitörer, spicy är ibland tomt och ibland fullt. och alla olika boss-ställen är omöjliga att hålla reda på.

 

glöm inte att ta med id, pass (korkat) eller kopia på ditt pass

 

Ingen av ovan nämda är väl direkt stor. Större klubbar finner du på RCA (royal city avenue). Körs både RnB och house/trance beroende på vilken du går på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han fråga ju, va är grejen?

 

Men häftigast av allt är att springa runt i en av världens största stor städer nattetid i flipflops och shorts bara för att man är på semester. Kanske borde byta nick till britten?

 

Gör du så om du tror att det får dig att må bättre. Up to you, som man brukar säga...hee, hee, hee.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle behöva köpa till 30 dagar på mitt 60+60 dagars visum, vart gör jag det? Befinner mig just nu i patong, har för mig att jag har läst att det ligger ett imigration office här i krokarna. Och när jag köper de 30 dagarna, räknas det då utifrån dagen jag köper dom eller då mit 60+60 visum går ut?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som är på phuket så spelar Louie Vega (Masters At Work) på Seduction i Patong ikväll. Gillar man house så är det ett måste .. snubben är ju en legend. Vet inte hur bra de kommer vara dock haha. Nyfiken på att höra vad han lirar.

 

Diggar house men har inte rktigt så bra koll på alla artister. Blir nog lite biljard för min del istället på bangla med mowmow. Enjoy, kommer för övrigt bort till bangto den 23e, om du är kvar då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diggar house men har inte rktigt så bra koll på alla artister. Blir nog lite biljard för min del istället på bangla med mowmow. Enjoy, kommer för övrigt bort till bangto den 23e, om du är kvar då.

 

Jag är kvar tills efter nyår nångång då går mitt kontrakt ut så hojta nära du ser mig. sound&light

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag åker ner själv till thailand med laptopen efter nyår nån gång. Vet inte riktigt vad jag ska göra där egentligen, men känner att nåt drastiskt måste ske med mitt liv.

 

Vore kul o hooka up med nå folk härifrån å dra ut o festa eller ha en grindkväll..

 

Kanske står nånstans detta men: Är det lätt att styra internet på vandrarhem,hotel osv till laptopen? Hörde nånstans att de finns ett liknande 3g nät i thailand så man kan fixa ett modem o bara köra.

 

/Christoffer8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I have been reading this thread and thus far resisted commenting, but I can't help it anymore. All those people saying "Oh, if you can't take a weekend off of drinking then you're an alcoholic", as if this is an accusation. Alcoholism is a serious disease. I am an alcoholic. The nay-sayers on this board will say "get some help, then." I have gotten help. This is something I've struggled with all my adult life. I've had long stretches of sobriety, battling my own demons, going to doctors, rehab, AA. I am now, however, not sober. I just returned to the country 2 days ago and was not aware of the upcoming ban, and was thrown into a state of crisis when I learned of it after six last night. I went to 5 local stores and a heap of bars but no one would sell to me. Fortunately, I had a half a bottle of whiskey left, but this is not enough to allow me to sleep. I drank my wife's Japanese cooking sake and a large bottle of mouthwash. I keep making typos because my hands are shaking. I'm not asking for your pity, I'm simply saying that this ban is indeed "screwing with people's lives.

:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nagon som vet ett bra boende pa Koh Samui,Chaweng med bra internetuppkoppling pa rummet?

 

Har bott på ett halvtattigt men ändå riktigt prisvärt ställe i chaweng, nära green mango ner mot stranden. 50 mer ner till stranden, receptionen hade en hotspot med utmärkt lina och boendet gick bara på 600 bhat natten. Tror de höjer under highseason, men var riktigt prisvärt iaf. Green guesthouse eller nått hette det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bott på ett halvtattigt men ändå riktigt prisvärt ställe i chaweng, nära green mango ner mot stranden. 50 mer ner till stranden, receptionen hade en hotspot med utmärkt lina och boendet gick bara på 600 bhat natten. Tror de höjer under highseason, men var riktigt prisvärt iaf. Green guesthouse eller nått hette det.

 

600 bhat? Va det fyra tältpinnar och en presänning? En fläkt tom kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thailand.....dom skämtar ju att barerna ska vara stängda i jul för dom har val?Har ju precis varit stängt i 3 dagar för någon preelectiongrej dom höll på med. Är ju ändå ingen som tar deras låtsasval på allvar och vinner någon som militären inte gillar så blir det ju pansar på gatorna i BKK dagen efter ändå. Jag längtar inte direkt hem till Sverige men ibland längtar jag fan bort från Thailand. God jul tomtejävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...