Gå till innehåll

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Postad
Nope de är mycket bättre än 55%, de är ju 5/7x are. Runt 70% snarare

Inte i närheten av 70% enligt min data iaf. 55 verkar stämma bra.

Alltså en massa slit för att få svs-klass i bästa fall.

Postad

För turneringar motsvarar dom då 71,5% rb, cashgame stämmer nog din siffra då det är känt att deras bonusar är bättre för turrar.

Postad

Men lägg ner, ni kommer bara bli lurade, finns inga löpande bonusar som är bättre än *7.

Finns typ en sajt, men har hört att de lurar ganska mycket och det blir typ *6.5.

Så sluta skriva me to, blir bara jobbigt.

Postad
Men lägg ner, ni kommer bara bli lurade, finns inga löpande bonusar som är bättre än *7.

Finns typ en sajt, men har hört att de lurar ganska mycket och det blir typ *6.5.

me2?

j/k

EDIT: äsch vad pinsamt. läggdags, ber om ursäkt.

Postad

På vilket sätt blir de lurade?

Postad

svs har en maxrake som är högre än $1.5, t.o.m. högre än $3, så att jämföra dem med 50% rakeback är väl bara dumt.

En annan fråga, har alla ongame-sajter samma poängsystem?

Postad
Som de inte skulle fått annars heller?

Lurad eller inte. De förlorar iaf ingenting på att bli lurade.

För ens egen ekonomi kvittar det faktiskt om rakepengarna går till pokerforum, http://www.rakemasters.com eller någon annan anonym idiot i det här forumet.

ee ju, det skulle de få om de spelar på tower till exempel. Säg att de får en pm där det står att de ska spela ihop 3500 poäng på en sajt, efter det så får de $750. Och när de är färdiga med sina poäng så får de ingenting. Spelar de på tower så får de ju i alla fall $500 för 3500 poäng.

Snälla, koncentrera dig lite när du läser här...

Postad
ee ju, det skulle de få om de spelar på tower till exempel. Säg att de får en pm där det står att de ska spela ihop 3500 poäng på en sajt, efter det så får de $750. Och när de är färdiga med sina poäng så får de ingenting. Spelar de på tower så får de ju i alla fall $500 för 3500 poäng.

Snälla, koncentrera dig lite när du läser här...

Hur många affar erbjuder bättre bonusar än sajten själv gör då???

Postad
Men har nån hittat 7*-rullande på skattefri sajt? Eller 7*-rullande plus shop?

Hm, känns som att detta e på gränsen för vad som e tillåtet att skriva om... Sry isf.

/SK

Nej tyvärr. Finns 2 olika sajter (tre igentligen men den tredje erbjuder samma sak så har inte orkar kolla upp den) som har *7 bonusar, men ingen av de är skattefritt, och de har ingen vip shop.

Men det du kan göra om du är orolig är att skaffa neteller debit card, då kan du ta ut pengar men ett kort som neteller skickar till dig i alla bankomater i Sverige. De tar en liten avgift för det, men det blir +Ev i längden ändå =)

Postad

Angående Nextpoker kan jag intyga att deras support hittills har varit överlägsen all annan support jag stött på. Har haft lite strul/frågor och dom har då ringt upp mig och löst det hela direkt. Det känns överhuvudtaget lite tryggare att ha att göra med namngivna personer ifrån Stockholm än nån jeppe på Gibraltar eller dylikt.

I övrigt finns det väl lite att jobba på inom användarvänligheten men gillar iaf deras klient skarpt, cleana färger osv.

Sen om jag stannar eller inte så beror det på vad jag kommer ha för rullande deal framöver, men hittills är det tummen upp för Nextpoker från min sida. (Och jag är en grinig jävel i vanliga fall;-) )

• 2 months later...
Postad
Nej tyvärr. Finns 2 olika sajter (tre igentligen men den tredje erbjuder samma sak så har inte orkar kolla upp den) som har *7 bonusar, men ingen av de är skattefritt, och de har ingen vip shop.

Men det du kan göra om du är orolig är att skaffa neteller debit card, då kan du ta ut pengar men ett kort som neteller skickar till dig i alla bankomater i Sverige. De tar en liten avgift för det, men det blir +Ev i längden ändå =)

Detta är alltså ett tips för hur man slipper betala skatt? Att ta ut stora mängder pengar i svenska bankomater med ett utländskt debitcard? Verkligen ett fantastiskt dåligt råd isåfall :)