Gå till innehåll

Bästa Ongame sajten?


Hygglo

Recommended Posts

Någon som har erfarenhet av sidan "Nextpoker" på Ongame? Bra erbjudanden där, men tidigare spel på "små" sidor som carnaval och pokes gör att man blir lite tveksam.

Tacksam för svar!

 

Sidan är en "systersite" till Legatopoker.com. Vi har precis öppnat, men vårt erbjudande har redan lockat en stor mängd spelare. Tyvärr får jag inte skriva här i forumet vilka sidor/personer som ligger bakom, men jag garanterar dig att det inte finns några skäl till oro! Vad Ongame själva tycker kan du läsa på deras partnersida, observera vår placering :)Ongame Partners.

 

Givetvis är spel på Nextpoker (och Legatopoker) skattefritt. Vi är baserade på Malta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sidan är en "systersite" till Legatopoker.com. Vi har precis öppnat, men vårt erbjudande har redan lockat en stor mängd spelare. Tyvärr får jag inte skriva här i forumet vilka sidor/personer som ligger bakom, men jag garanterar dig att det inte finns några skäl till oro! Vad Ongame själva tycker kan du läsa på deras partnersida, observera vår placering :)Ongame Partners.

 

Givetvis är spel på Nextpoker (och Legatopoker) skattefritt. Vi är baserade på Malta.

 

många andra ongamesite har ju probs med skattefriheten, är det så enkelt, malta=skattefritt? är det inte ongames servrar som är det viktiga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidan är en "systersite" till Legatopoker.com. Vi har precis öppnat, men vårt erbjudande har redan lockat en stor mängd spelare. Tyvärr får jag inte skriva här i forumet vilka sidor/personer som ligger bakom, men jag garanterar dig att det inte finns några skäl till oro! Vad Ongame själva tycker kan du läsa på deras partnersida, observera vår placering :)Ongame Partners.

 

Givetvis är spel på Nextpoker (och Legatopoker) skattefritt. Vi är baserade på Malta.

 

 

Nextpoker ligger inte på Malta enligt sin sida:

 

About Nextpoker

 

Nextpoker.com is operated by Redbet Ltd. Redbet is a limited liability company registered in England and Wales, number 4503068.

 

The registered office is at:

St James House

13 Kensington Square

London W8 5HD

England

support@nextpoker.com

 

Enligt avtalet står dock följande:

 

§2 The Games are subject to the laws and regulations of Netherlands Antilles.

 

 

 

Så vad gäller Legato ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nextpoker ligger inte på Malta enligt sin sida:

 

About Nextpoker

 

Nextpoker.com is operated by Redbet Ltd. Redbet is a limited liability company registered in England and Wales, number 4503068.

 

The registered office is at:

St James House

13 Kensington Square

London W8 5HD

England

support@nextpoker.com

 

Enligt avtalet står dock följande:

 

§2 The Games are subject to the laws and regulations of Netherlands Antilles.

 

Så vad gäller Legato ?

 

Slarv av mig. Nextpoker ligger under Redbet Ltd, vilket är ett engelskt bolag med engelsk licens. Redbet har en pågående licensprocess på Malta som dock inte är färdig ännu.

 

Hemsidan kommer uppdateras, den licens som ligger på Nederländska Antillerna tillhör också Redbet, men har inget med NextPoker att göra.

 

Ongame i sin tur har licens bland annat på Gibraltar.

 

Vår tolkning är att NextPoker är skattefritt, men i slutändan kan bara en svensk domstol avgöra vad som verkligen gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slarv av mig. Nextpoker ligger under Redbet Ltd, vilket är ett engelskt bolag med engelsk licens. Redbet har en pågående licensprocess på Malta som dock inte är färdig ännu.

 

Hemsidan kommer uppdateras, den licens som ligger på Nederländska Antillerna tillhör också Redbet, men har inget med NextPoker att göra.

 

Ongame i sin tur har licens bland annat på Gibraltar.

 

Vår tolkning är att NextPoker är skattefritt, men i slutändan kan bara en svensk domstol avgöra vad som verkligen gäller.

Licensen har inte med saken att göra.

Var är firman registrerad? Har du registreringsnummer och vilka står bakom bolaget?

Sen vill vi på Skatteverket ha svar på följande frågor..... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Licensen har inte med saken att göra.

Var är firman registrerad? Har du registreringsnummer och vilka står bakom bolaget?

Sen vill vi på Skatteverket ha svar på följande frågor..... :D

 

Som jag tidigare skrev:

 

Redbet Limited ''Redbet'' is a limited liability company registered in England and Wales, number 4503068. Our registered offices are at St James House, 13 Kensington Square, London W8 5HD, England.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Legato>

 

Tänkte ev flytta över mina pengar och spelande från Eurobet och Bestpoker till Nextpoker, som jag skriver om i min dagbok "KlonkBerras halvårsprojekt". Har bara några frågor först...

 

- Funkar programvaran bra redan? Vill inte vet av att det är som tex på Heypoker att man under en MTT inte kan se priserna specificerade.

 

- Har ni inbetalning OCH utbetalning till VISA?

 

- Ni har inga planer på att ta bort/förändra de bonusar ni erbjuder inom den närmaste framtiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidan är en "systersite" till Legatopoker.com. Vi har precis öppnat, men vårt erbjudande har redan lockat en stor mängd spelare. Tyvärr får jag inte skriva här i forumet vilka sidor/personer som ligger bakom, men jag garanterar dig att det inte finns några skäl till oro! Vad Ongame själva tycker kan du läsa på deras partnersida, observera vår placering :)Ongame Partners.

 

Givetvis är spel på Nextpoker (och Legatopoker) skattefritt. Vi är baserade på Malta.

 

The Nextpoker $2000 starting bonus is one of the most competitive bonuses ever! For every 1200 Player Points (PP) collected you will get $100 deposited into your account, up to a maximum of $2000. There are no deposit requirements to clear this bonus!

 

Du måste skoja att många spelare gått på er bonus. Medans andra siter slås om spelarna med vip shop och 10x bonusar och andra med endast bonusar som ligger på 7x går ni in kaxigt och erbjuder en 12x bonus och en reload på 15x. Stackars spelare som går på er "one of the most competitive bonuses ever". Går det segt i spelet eller har du andra anledningar till nästintill scam försök?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Nextpoker $2000 starting bonus is one of the most competitive bonuses ever! For every 1200 Player Points (PP) collected you will get $100 deposited into your account, up to a maximum of $2000. There are no deposit requirements to clear this bonus!

 

Lol! Får ju Hollywoodpoker att verka generösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett bättre erbjudanden från dom på nätet... Sen är jag sng/mtt-spelare, ingen koll på vad detta innebär för cg-grinders.

Länk?

 

Sen spelar det ingen roll mellan CG och SNG bonusarna är lika dåliga i jämförelse till alla andra ändå. Ok om de skulle profilera sig på något annat sätt som hey eller best, men att gå ut med att man har en bra bonus och sen lägga fram den sämsta bonusen på ongame sen de ändrade till contributed är skandal. Angränsande med scam eftersom många ser upp till legato som spelare och litar på att han säger sanningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått ett erbjudande på 40% bananer men får då inte göra signupbonusen på bestpoker ska jag välja bananerna eller ta signupbonusen? Spelar förtillfället 0.5/1 och undrar vilket jag tänar mest på? Tänkte göra en insättning på $500.

 

Du kan få bonusar som är mycket bättre än 40 %.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk?

 

Sen spelar det ingen roll mellan CG och SNG bonusarna är lika dåliga i jämförelse till alla andra ändå. Ok om de skulle profilera sig på något annat sätt som hey eller best, men att gå ut med att man har en bra bonus och sen lägga fram den sämsta bonusen på ongame sen de ändrade till contributed är skandal. Angränsande med scam eftersom många ser upp till legato som spelare och litar på att han säger sanningen.

 

 

Trots att dom ändrat till contributed är det fortfarande värt att spela på ongame och isåfall varför? Kanske finns bättre nätverk att prova annars?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots att dom ändrat till contributed är det fortfarande värt att spela på ongame och isåfall varför? Kanske finns bättre nätverk att prova annars?

 

Förstår inte riktigt vad du menar. Vad jag menar är att bonusarna blev mycket bättre när contributed infördes. Förut var dem runt 10x medans efter ligger dem runt 7x och lägre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ni lira på ongames ska ni antingen lira på Redkings där ni får en signup bonus som motsvarar 8x = 62,5 % rakeback, därefter får ni återkommande 8x bonusar bara ni skriver till de och till slut sker det utan att ni behöver skriva till de:-D :-D :-D . towergaming är också ett bra alternativ som ger 7x och 6x bonusar då och då. Kör på sajter med bra bonusar så att resten av sajterna blir tvungna att konkurrera ut de med bättre bonusar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Nextpoker $2000 starting bonus is one of the most competitive bonuses ever! For every 1200 Player Points (PP) collected you will get $100 deposited into your account, up to a maximum of $2000. There are no deposit requirements to clear this bonus!

 

Du måste skoja att många spelare gått på er bonus. Medans andra siter slås om spelarna med vip shop och 10x bonusar och andra med endast bonusar som ligger på 7x går ni in kaxigt och erbjuder en 12x bonus och en reload på 15x. Stackars spelare som går på er "one of the most competitive bonuses ever". Går det segt i spelet eller har du andra anledningar till nästintill scam försök?

 

NextPoker är startat av tre rb-siter. Vårt extremt generösa erbjudande får du enbart om du signar upp via någon av dessa tre, inte direkt på siten.

 

Att vi är svenskar som står bakom siten och att vi erbjuder snabb svensk support borde vara en stor trygghet för er som spelar. Personligen fascineras jag av att så många spelare börjar spela på vilken site som helst bara de har ett generöst erbjudande. Har ingen lärt sig något av problemen med tex Futurebet?

 

En av siterna ni nämner (Towergaming) ljuger dessutom på deras hemsida. De påstår att de har Maltalicensiering, det har de inte:

http://cert.lga.org.mt/

 

Besök gärna http://www.wsop.info/se om ni vill diskutera NextPoker och LegatoPoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...