Gå till innehåll

Bästa Ongame sajten?


Hygglo

Recommended Posts

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Så här står det på deras sida:

 

Class 1 Maltese Gaming License

Since May of 2007 Tower Gaming through our partners are now licensed in Malta, with a class 1 European gaming license.

 

Kahnawake Gaming License

Tower Gaming since August of 2006 through our partners are licensed in Kahnawake.

 

skattefritt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Så här står det på deras sida:

 

Class 1 Maltese Gaming License

Since May of 2007 Tower Gaming through our partners are now licensed in Malta, with a class 1 European gaming license.

 

Kahnawake Gaming License

Tower Gaming since August of 2006 through our partners are licensed in Kahnawake.

 

skattefritt?

 

Undrar samma sak, tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför har de det mån tro? Har du någon som helst aning? Det bör finnas något logiskt skäl bakom det. Själv tycker jag det suger

 

Sannolikt är det en bugg som är besläktad med Limit-struktur (dubbla bet på turn och river).

 

Ja det är ju svårt att inte tycka att rena (och kraftiga) regelfel suger....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter finnemang, då förutsätter jag att en rapportering dimper ned från dig snart! ;-)

 

Enligt Betssons support - med reservation för att den möjligtvis är lika inkompetent som alla andra sajters support - så är det skattefritt. Citat:

 

"Du är kund hos Betsson, och det är Betsson Malta Ltd du har slutit avtal med."

 

Detta som svar på min fråga om vilket företag jag som pokerspelare har slutit avtal med. Jag hoppas verkligen det stämmer, för i så fall är det skattefritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Betssons support - med reservation för att den möjligtvis är lika inkompetent som alla andra sajters support - så är det skattefritt. Citat:

 

"Du är kund hos Betsson, och det är Betsson Malta Ltd du har slutit avtal med."

 

Detta som svar på min fråga om vilket företag jag som pokerspelare har slutit avtal med. Jag hoppas verkligen det stämmer, för i så fall är det skattefritt.

 

Japp, samma svar fick jag nyligen av deras livesupport. Dock är de riktigt snabba med att hänvisa vidare till skatteverket så fort man nämner ordet "skatt" för svenska spelare. Vilket gör mig en aning skrajsen. Men vafan, det är väl egentligen inte en jävel (inklusive skattemasen) som vet vad som händer med skattandet på pokervinster nuförtiden så jag klandrar väl dem inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska man inte lira på Bet24?

 

Dom lovade en viss bonus och efter att signat konto pga den bonusen och lirat typ 1 månad upphörde den plötsligt utan att dom sa nåt.

Efter ett tag när jag märkte att ingen bonus trillade in kontaktade jag dom och då sa dom att det hade blivit för dyrt för dom så dom hade slutat med det (utan att säga nåt)

 

plus att accountsidan hade väldigt dålig info och såg ut som nåt hackat på 90-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...