Gå till innehåll

Bästa Ongame sajten?


Hygglo

Recommended Posts

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill bara dela med nig av detta! Några personer såg till att jag fick 5st trojaner "Back door.darkmoon" och sög åt sig mina pengar på tower poker. Tog bort dessa med hjälp av ett "antispyware" program, problemen fortsatte (fick antagligen inte bort allt). Blåste datorn och la in Vista på nytt och problemen försvann. Scanna era datorer regelbundet!

 

Chao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det du kan göra om du är orolig är att skaffa neteller debit card, då kan du ta ut pengar men ett kort som neteller skickar till dig i alla bankomater i Sverige. De tar en liten avgift för det, men det blir +Ev i längden ändå =)

 

Givetvis registreras alla uttag i bankomater och i synnerhet sådan gjorda med utländska debitkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att det är sjukt mkt fler grinders på Ongame? (cashgame middlestakes). Verkar som om antalet yrkesspelare har stigit markant under de senaste veckorna. Detta har gjort att den här månaden har börjat sjukt dåligt för mig. Är det bara att vänja sig vid denna höga standard bland spelarna? Någon annan som ser samma tendenser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att det är sjukt mkt fler grinders på Ongame? (cashgame middlestakes). Verkar som om antalet yrkesspelare har stigit markant under de senaste veckorna. Detta har gjort att den här månaden har börjat sjukt dåligt för mig. Är det bara att vänja sig vid denna höga standard bland spelarna? Någon annan som ser samma tendenser?

 

Sök igenom din dator med tex spyware doctor. Jag trodde samma sak tills jag hittade trojanerna... Hittar du såna är det bara att formatera datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att det är sjukt mkt fler grinders på Ongame? (cashgame middlestakes). Verkar som om antalet yrkesspelare har stigit markant under de senaste veckorna. Detta har gjort att den här månaden har börjat sjukt dåligt för mig. Är det bara att vänja sig vid denna höga standard bland spelarna? Någon annan som ser samma tendenser?

 

Det beror lite på vilken nivå du menar exakt? Spelar själv NL400-NL600 och det varierar väl rätt mycket, visst blir det rätt grindtätt ibland men bara undvika de värsta(läs: bästa) så är det rätt lugnt. Letar man så hittar man nog fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sök igenom din dator med tex spyware doctor. Jag trodde samma sak tills jag hittade trojanerna... Hittar du såna är det bara att formatera datorn.

 

Tack för tippset, men riktigt så illa att det är specifika spelare som ser mina kort vill jag inte tro. Förlorar inga stora summor till enskilda spelare. Men tack ändå!

 

Det beror lite på vilken nivå du menar exakt? Spelar själv NL400-NL600 och det varierar väl rätt mycket, visst blir det rätt grindtätt ibland men bara undvika de värsta(läs: bästa) så är det rätt lugnt. Letar man så hittar man nog fisk.

 

Ja det stämmer nog, sen har jag väl variansen att skylla en del för denna tuffa start på månaden. Visserligen spelar jag väl mest NL200 och där tycker jag det är grindtätare än någonsin. Men det ska nog vända, det gör det ju nästan alltid :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det stämmer nog, sen har jag väl variansen att skylla en del för denna tuffa start på månaden. Visserligen spelar jag väl mest NL200 och där tycker jag det är grindtätare än någonsin. Men det ska nog vända, det gör det ju nästan alltid :)

 

Variansen kan verkligen få en att tro att ens motståndare är bättre än de är. Eller iaf tightare! Och jo det vänder, även om det dröjer länge ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Generellt kan vi då efter diskussionen säga att vilken ongame sajt är bäst?

 

Towergaming för designen där man kan flagga på olika spelare i lobbyn

 

Bestpoker för sin 1200$ bonus?

 

missade jag något?

 

Finns fler sajter med 1200$ bonus, och bättre rates. Har dock inte så bra koll att jag kan säga vilken som är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...