FraXioN Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Varför skulle inte Betsson vara skattefritt?Jag kollade just deras licens och såhär står det på deras web: Vi verkar med en bookmakers-licens i UK. Betsson Limited (reg. no 4376958) registrerades den 19:e februari 2002 i enlighet med engelsk lag. Genom våra partners är vi dessutom licensierade i Kahnawake och på Malta. Malta borde ju betyda skattefritt? Se "skattefri"-tråden ang. vilka sidor som är skattefria samt vad som definierar en skattefri sajt. Citera
maradona Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Någon som har testat primepoker,några bra/dåliga erfarenheter? Jag har ett bra banan erbjudande där, men vill verkligen inte hamna på nån oseriös sida. Citera
mariani Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Se "skattefri"-tråden ang. vilka sidor som är skattefria samt vad som definierar en skattefri sajt. na den är nog inte skattefri vet dock inte varöfr Sen så har en kompis fått restskatt helt plötsligt bara för han lirat på betsson så det kan nog inte va skattefritt Citera
mgps Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 na den är nog inte skattefri vet dock inte varöfr Sen så har en kompis fått restskatt helt plötsligt bara för han lirat på betsson så det kan nog inte va skattefritt ouc hur mycket blev det? Citera
baller Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Sen så har en kompis fått restskatt helt plötsligt bara för han lirat på betsson så det kan nog inte va skattefritt hittar du på eller? ge oss mer detaljer om möjligt... Citera
pellepackad Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 na den är nog inte skattefri vet dock inte varöfr Sen så har en kompis fått restskatt helt plötsligt bara för han lirat på betsson så det kan nog inte va skattefritt Spelar han CashGame då? Eller klonka han en stor turre? Har inte hört någon som behövt skatta av sina CG vinster på Ongame!? Citera
Cleburne Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Att debattera om vilken Ongame-sajt som är bäst är som att debattera om vilken könssjukdom som är "bäst"... Citera
mariani Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Jaso då är det väl skattefritt då, han fikc pröjsa iaf vet inte hur mycket men mindre än 100k sek iaf... men ändå en del... Citera
Mattie Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Jaso då är det väl skattefritt då, han fikc pröjsa iaf vet inte hur mycket men mindre än 100k sek iaf... men ändå en del... Tycker mest det låter som du hittar på allteftersom... Hursomhelst så mailade jag Betsson och de sa att det är skattefritt att spela hos dom. Citera
mariani Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Ok, har väl hittat på allt då om du nu säger det... Kan tilläggas på min fortsatta lögn att detta hände förra året inte senast nu... om det har någon betydelse kanske... Citera
emilio_15 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Att debattera om vilken Ongame-sajt som är bäst är som att debattera om vilken könssjukdom som är "bäst"... Vad är så hemskt ? Citera
Cleburne Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Vad är så hemskt ? Var ska jag börja? Läs min dagbok så förstår du. Citera
Nidson Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Ok, har väl hittat på allt då om du nu säger det... Kan tilläggas på min fortsatta lögn att detta hände förra året inte senast nu... om det har någon betydelse kanske... Ja, det vore ju lite konstigt om det hade hänt i år eftersom man inte deklarerat än. Men allvarligt, du kan väl ge lite mer detaljer typ hur mycket han tjänat, vilken spelform osv. Citera
mariani Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 cg exakt hur mcyetk o mer dataljer vet jag itne ha sa bara det när jag sa att jag skulle börja spela där... så jag vet itne mer. Citera
Mattie Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Ok, har väl hittat på allt då om du nu säger det... Kan tilläggas på min fortsatta lögn att detta hände förra året inte senast nu... om det har någon betydelse kanske... Din kompis skulle isåfall vara den första som mig veterligen blivit upptaxerad för internetpoker. Och detta skulle dessutom skett på en site som är skattefri? Citera
Agent Cooper Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Betssons pokerverksamhet är väl inte skattefri? Citera
Mattie Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Betssons pokerverksamhet är väl inte skattefri? Jag mailade dom idag och frågade och dom garanterade att den är skattefri. Citera
Agent Cooper Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Varför skulle inte Betsson vara skattefritt?Jag kollade just deras licens och såhär står det på deras web: Vi verkar med en bookmakers-licens i UK. Betsson Limited (reg. no 4376958) registrerades den 19:e februari 2002 i enlighet med engelsk lag. Genom våra partners är vi dessutom licensierade i Kahnawake och på Malta. Malta borde ju betyda skattefritt? Var de har sin bookmaker-licens är helt ovidkommande. Det som spelar roll är var bolaget du som pokerspelare sluter avtal med är registrerat. Vissa verkar dock fatta trögt... Citera
Agent Cooper Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Jag mailade dom idag och frågade och dom garanterade att den är skattefri. Tyvärr är det så att pokersajternas support inte har någon koll. Kolla bara på fallet med Sportingbets representanter här på forumet. Dessutom ligger det i deras intresse att uppfattas som skattefria. Fler spelare lockas dit i så fall. Citera
Mattie Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Var de har sin bookmaker-licens är helt ovidkommande. Det som spelar roll är var bolaget du som pokerspelare sluter avtal med är registrerat. Vissa verkar dock fatta trögt... Okay, och var är de registrerade då? Citera
Agent Cooper Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Okay, och var är de registrerade då? Pudelns kärna... Kontakta Betsson igen och kräv att få veta vilket bolag du som pokerspelare sluter avtal med, samt var det bolaget är registrerat. Jag vet inte eftersom jag aldrig spelat där. Citera
Mattie Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Pudelns kärna... Kontakta Betsson igen och kräv att få veta vilket bolag du som pokerspelare sluter avtal med, samt var det bolaget är registrerat. Jag vet inte eftersom jag aldrig spelat där. Okay, det lät i ditt tidigare inlägg som du visste att de inte var skattefria och därmed även visste var bolaget var registrerat. Men jag tar och mailar dom genast och återkommer med svaret. Citera
Mattie Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 De säger att de är 2 bolag, varav det ena är registrerat på Malta och det andra i London. Citera
Agent Cooper Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 De säger att de är 2 bolag, varav det ena är registrerat på Malta och det andra i London. Och du var tydlig med att det var pokerdelen av deras verksamhet som du undrade över? Blir nästan sugen på att registrera ett konto hos Betsson bara för att få chansen att läsa avtalstexten... Citera
Recommended Posts