Watoz Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Även jag råkade hitta plusset i morse. Runt 3k upp. Det ska vi fira.
All in Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Watoz säger: Även jag råkade hitta plusset i morse. Runt 3k upp. Det ska vi fira. det skall tilläggas att watoz fiskar överkort ofta.. för de som inte visste..
GG Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Det ska även tilläggas att det var jag som skrev från watoz nick. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas för verkligen att ni kan förlåta mig. Nu dricker vi.
ades_va Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 gretko. säger: Det ska även tilläggas att det var jag som skrev från watoz nick. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas för verkligen att ni kan förlåta mig. Nu dricker vi. wanker. lol
PinkFloyd Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 ni borde ringa ner jimmie o daniel från bangkok (nick typ jimbo o cash på forumet).. ni skulle nog komma bra överens
Macroman Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Inga slumpmässigt utspridda ladyboys funna i era sängar ännu...?
Watoz Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Jag har uhnyss kommit hem., Lyan är tom, så jaga antar att dom andra har funnit varsin ladyboy att umgpsp med. jag mpr dåligt. Träffade männsikor från sktotland. de mådde dåligt. //GRERKTO
All in Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 kom hem nu. ingne aning vad hon/han /dom var ifrpn som ja höngde med nu sist. förmodligen thqiland. inte säker dock... jag fudnerar mellam skott, fylleskrvinining eller helt enkelt att gå och lägga mig.. alla alternativ känna rukigt tråkiga dock.. funderar på att fyllekäka istället.. de lutar åt de. hoj.
All in Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 freddola säger: Ge oss bilder! vet inte om nån hafde kamera med sig.. inte jag iaf.. men gretko lr waoz hade nog det. får fixa det imotn. måste npg sova. ser dubbelt.
All in Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2007 sitter här hema i lyan och har de... vi lýckade hålla oss ifrpn alkohols. nyktert å bra. men helt nyktra ci de kanske utång.. lr chill hemma inte, inte watoz iaf, nuj blir
Watoz Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 All in säger: sitter här hema i lyan och har de... vi lýckade hålla oss ifrpn alkohols. nyktert å bra. men helt nyktra ci de kanske utång.. lr chill hemma inte, inte watoz iaf, nuj blir haha hur fan mår all in? fråga han i morrn om han kommer komma ihåg denna kväll. har nämligen itne sett en skevaré människa i mitt liv tror jag. är själv typ helt nykter och blir nog ingen utgång för dom andra. ska försöka å få in nån fin film på all in som vi filmat under kvällen så kansnke nån kan tyda vad han försöker få fram, han pratar nämligen om väldigt skumma saker =).
All in Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 hahha, gårdagen var helt sjuk.. det var vår "nyktra" dag.. får se o mdet kmr upp nån bild lr film från gårdagen.. nu blir de ett kort pass innan vinet skall ner.
All in Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 Körde ett pass nu på 45 minuter innan internet dog precis när ja torskat en 2k pot. La ner då. plussade ett par k iaf. Texas Hold'em $20-$20 NL (Real Money) Seat 4: HcT_KsD ($1,485.90 in chips) Seat 5: bjboyx ($379.35 in chips) Seat 7: pokeaaa ($1,890 in chips) Seat 8: eulbi ($2,407.10 in chips) Seat 9: Lim ($1,970 in chips) Lim was dealt: [6S,8S] ANTES/BLINDS bjboyx posts blind ($10), pokeaaa posts blind ($20). PRE-FLOP eulbi bets $88, Lim calls $88, HcT_KsD folds, bjboyx calls $78, pokeaaa calls $68. FLOP [board cards QS,AS,3C ] bjboyx checks, pokeaaa checks, eulbi bets $133, Lim calls $133, bjboyx folds, pokeaaa calls $133. TURN [board cards QS,AS,3C,2S ] pokeaaa checks, eulbi checks, Lim bets $490, pokeaaa calls $490, eulbi folds. RIVER [board cards QS,AS,3C,2S,KD ] pokeaaa checks, Lim ?? Eulbi är superfisk.. mkt tack vare han jag valde detta 10/20 bord. Vet ingenting om pokeaaa, men han har iaf fullt inköp.. han snabbsynar flop här, och steker 2 sekunder innan syn på turn, sedan steker han nåra sekunder innan han checkar till mig på river.. Värdebet lr checka ner?
ades_va Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 PinkFloyd säger: vad nickar ni alla på ongame? Och hur går det på betsson?
All in Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 PinkFloyd säger: vad nickar ni alla på ongame? Watoz nickar Watoz, gretko nickar J nutzen och jag nickar X Vad nickar du själv? D.Glimne? tror inte vi möts speciellt ofta.. inte du och jag iaf.
ades_va Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Åker imorgon kl 3.. Landar i bangkok och reser till Koh Samui själv. Vet inte vart jag ska och hur jag ska ta mig dit, och min mobil funkar inte utomlands. I värsta fall åker jag hem igen..
GG Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 HEj alla! Här kommer en saga från thailänd. Efter diverse krökande hamna vi på diverse klubbar ich träffa diverse brudar. det ena ledde till det andra och till slut skulle vi till hennes rum och idka könsumgänge. Väl där upptäckte vi att dörren var upplåst så vi klev in. VEM ligger där med en riktigt ful brud?, om inte goolarn? så jävla ossannolikt. Så vi bestämmer oss för att ta med ossbrudarna upp tll vårat place och låta dem bada i poolen tills de drunknar. Inte blir det bättre av att golarn frå panik när han ser hur brudjäveln i själva verket ser ut, kaos utbrister och vi börjar springa för livet. Vi sprang e´n sväng och hamnade till slut på samma klubb som vi hittade dem, och inte sent däreftettr kom båda brudarna till det stället och började sitta på oss som iglar, så jag fick förklara att jag helt plötsligt drabbats av akjut trötthet och inte orkade sova längre. till slut skakade vi av oss dem och hamnade här hemma i lyan. Hemma i lyan satt en jävloigt stenad fled och en trött watzo ch babbla om livet. Hej då.
Che Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 ades_va säger: Åker imorgon kl 3.. Landar i bangkok och reser till Koh Samui själv. Vet inte vart jag ska och hur jag ska ta mig dit, och min mobil funkar inte utomlands.I värsta fall åker jag hem igen.. gillar resplanen, simpelt.
Goolarn Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 gretko. säger: HEj alla! Här kommer en saga från thailänd. Efter diverse krökande hamna vi på diverse klubbar ich träffa diverse brudar. det ena ledde till det andra och till slut skulle vi till hennes rum och idka könsumgänge. Väl där upptäckte vi att dörren var upplåst så vi klev in. VEM ligger där med en riktigt ful brud?, om inte goolarn? så jävla ossannolikt. Så vi bestämmer oss för att ta med ossbrudarna upp tll vårat place och låta dem bada i poolen tills de drunknar. Inte blir det bättre av att golarn frå panik när han ser hur brudjäveln i själva verket ser ut, kaos utbrister och vi börjar springa för livet. Vi sprang e´n sväng och hamnade till slut på samma klubb som vi hittade dem, och inte sent däreftettr kom båda brudarna till det stället och började sitta på oss som iglar, så jag fick förklara att jag helt plötsligt drabbats av akjut trötthet och inte orkade sova längre. till slut skakade vi av oss dem och hamnade här hemma i lyan. Hemma i lyan satt en jävloigt stenad fled och en trött watzo ch babbla om livet. Hej då. hahahahahahahaha bästa jag läst på länge om jag endå kunde komma ihåg allt .. som sagt tjejen såg då fan inte bra ut men men jag var kåt haha.. är dock lite sne på gretis för att han slet mig därifrån då jag fortfarande är sugen... ska göra något åt det ikväll ..
ades_va Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 ni kommer inte att tro detta. första synen när jag kommer in i lyan är att all in sitter och spelar 6 bord. sant
Recommended Posts