Appel Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Clerks Clerks 2 Mallrats Chasing Amy Jay & Silent Bob strikes back (utan inbördes ordning) STOR fan av Kevin Smith ser jag Kan inget annat än att hålla med att han är uuuber! Kanske inte såå bra att jag lägger upp hela top5listan med han iof... men det är ju jag. Citera
eurythmech Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Att ha Jay and Silent Bob strike back som en top 5 ever känns ju...sådär. Inte ens top 5 Kevin Smith... Citera
Bisox Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 The Nightmare Before Christmas Blade Runner Dune A Clockwork Orange Platoon Lär väl ha 5 andra favoriter imorgon men vafan Citera
eloge38 Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 American Beauty (Kevin Spacey är riktigt skön, i övrigt full med intressanta karaktärer) Shawshank Redemption (bäst är Morgan Freeman som guidar tittaren genom filmen, som i övrigt förmedlar en helt annan värld än den vi övriga lever i) Forrest Gump (på nått sätt så måste den vara med på topp 5 ) Gudfadern (Al Pacino och Marlon Brando är riktigt bra, annars är det mest den generella stämmningen som jag uppskattar) Lock Stock and Two Smoking Barrels (ibland blir man så trött på Hollywood, då är detta ett bra alternativ) Citera
Bodinarn Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Dollartriologin (For a Few Dollars, For a Few Dollars More, The Good, The Bad and the Ugly) Once Upon a Time in the West. Pale Rider Ja jag gillar spagettiwestern. Citera
Scofield Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 *The Boondock saints *Gudfadern *Batman Begins *Donnie Brasco *American History X Sjukt svårt att bara välja fem filmer!! Citera
Vallgrei Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Boondock Saints Torsk på Tallin Farväl Las Vegas American History X Den Sista Färden Utan inbördes ordning. Citera
TheEmbassy Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Anmärkningsvärt att inte Rounders dykt upp på någon lista än. Citera
Waggho Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Scarface Deer hunter Guds stad Monty Python and the Holy Grail Shawshank redemption bubblare: Gökboet Fargo Full Metal Jacket Memento Donnie Darko Infernal affairs Citera
Big Less Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Tydligen har jag exakt fem filmer med tior på IMDb. Apocalypse Now (1979) 10 Buono, il brutto, il cattivo, Il (1966) 10 Fight Club (1999) 10 The Man Who Would Be King (1975) 10 This Is Spinal Tap (1984) 10 Dock tror jag att Il Buono, il brutto, il cattivo ska bort och ersättas av The Sting. Citera
MacDaddy Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 FYP Inte ens en film. Dokumentär om något förvirrat Citera
eurythmech Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Precis, inte en film. Det är ju en antik mural. Citera
kfluffie Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 * Den där med Brad Pitt när han är en ängel eller något dy. och ska hämta hem Anthony Hopkin men så stannar han ett tag ... Citera
Big Less Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 FYP LOL!! Inte ens en film. Dokumentär om något förvirrat HAHAHA!! Tror du det?! Citera
Bluwajt Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Forrest Gump Green Mile Save Private Ryan Ocean's Eleven The Pianist Titanic, The Terminal, Catch Me If You Can, Les Choristes och Escape From Sobibor ligger också bra till. Citera
MartinNuts Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Natural Born Killers Scarface Döda Poeters Sällskap LOTR-trilogin Snatch Citera
KäckRaise Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Little Miss Sunshine... älskar. The Pink Panther Strikes Again A Clockwork Orange The others Gudfadern triologin Citera
stenarn Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 * Den där med Brad Pitt när han är en ängel eller något dy. och ska hämta hem Anthony Hopkin men så stannar han ett tag ... Han är djävulen. Meet Joe Black heter den och är inte så bra tycker jag. Citera
KungKroon Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2007 * Den där med Brad Pitt när han är en ängel eller något dy. och ska hämta hem Anthony Hopkin men så stannar han ett tag ... Roligaste på länge Citera
boman Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 kan inte rangordna men; Disturbia Requiem for a Dream Annapolis The Last King of Scotland The Prestige Nyckeln till Friheten Twelve and Holding ... ger upp, har så jävla knullat minne så jag kommer inte på flera fast jag vet att det finns minst 10 till Citera
Verbal__Kint Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 kan inte rangordna men; Disturbia Requiem for a Dream Annapolis The Last King of Scotland The Prestige Nyckeln till Friheten Twelve and Holding ... ger upp, har så jävla knullat minne så jag kommer inte på flera fast jag vet att det finns minst 10 till Såg "Last King of Scotland" för lite sedan och blev mäkta imponerad. En riktigt bra film med bländande skådespelarinsatser. Idi Amin var en sjukt otäck man... Citera
Larzone Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 1. Pulp Fiction 2. The Departed 3. Reservoir Dogs 4. Scarface 5. Memento Bubblan: 300 Schindler's List The Lord of the Rings: The Return of the King Seven American History X The Shining8-) Citera
TheEmbassy Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Disturbia Bubblan: 300 :shock: Allvarligt?! Citera
Recommended Posts