Gå till innehåll

KF - En annans fisks bekännelse!

Recommended Posts

• Svars 592
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dagens summering:

Jag hatar att förlora.

Jag hatar Darkage3.

Jag hatar att jag har en fiskstämpel på honom.

Jag hatar att han börjar ta tillbaka pengarna som jag har spelat av honom.

Jag hatar att han antagligen har röttur eller spelar ut mig helt enkelt.

Jag hatar att jag inte accepterar att han är bättre än mig.

Jag hatar att jag är motiverad att hålla BR-krav ca en vecka för att sedan låta det åka ut andra örat.

Jag hatar att jag skottar.

Jag hatar att jag inte kan hålla mig till fakking 100-HU SnG.

Jag hatar att jag tror att jag har sån jävla stor kuk-edge att jag kan slå 200-borden utan en rulle.

Jag hatar SJ som sätter högtalarfanskapet på max samt sätter den precis bakom mig och skriker "Märsta nästa, Märsta!" så att jag har fått nedsatt hörsel minst 45% (uppskattningsvis).

Jag hatar Expekt som är riggat.

Jag hatar att jaga FPP's.

Jag hatar att jag vill ta respengarna ifrån Expekt och åka ner till Malta eller var de håller hus och spränga dem.

Jag hatar Malta.

Jag hatar att jag klagar när jag vet att Djens är ca 8k back.

Värst av allt hatar jag att jag spelar dåligt och skyller på allt ovan!

|----------------------------------------------------------------|

Jag ska inte lira idag. Är sugen på att spela tillbaka pengarna men samtidigt fet omotiverad att kunna spela fokuserat så jag skiter fullständigt i det. Stog en öl i kylen som tur var som kyler ner mig.

Ska känna efter hur jag känner mig imorgon om jag ska skippa pokern helt eller om jag ska grinda 100-HU:erna för att kuk-grinda ihop FPP-resan.

Efter FPP-racet ska jag ta en liten paus (innan jag påbörjar ParBet) för att enbart lira C&C3 samt fokusera på körkortet.

Mvh, KF!

- En hatande människa!

Postad
Dagens summering:

Jag hatar att förlora.

Jag hatar Darkage3.

Jag hatar att jag har en fiskstämpel på honom.

Jag hatar att han börjar ta tillbaka pengarna som jag har spelat av honom.

Jag hatar att han antagligen har röttur eller spelar ut mig helt enkelt.

Jag hatar att jag inte accepterar att han är bättre än mig.

Jag hatar att jag är motiverad att hålla BR-krav ca en vecka för att sedan låta det åka ut andra örat.

Jag hatar att jag skottar.

Jag hatar att jag inte kan hålla mig till fakking 100-HU SnG.

Jag hatar att jag tror att jag har sån jävla stor kuk-edge att jag kan slå 200-borden utan en rulle.

Jag hatar SJ som sätter högtalarfanskapet på max samt sätter den precis bakom mig och skriker "Märsta nästa, Märsta!" så att jag har fått nedsatt hörsel minst 45% (uppskattningsvis).

Jag hatar Expekt som är riggat.

Jag hatar att jaga FPP's.

Jag hatar att jag vill ta respengarna ifrån Expekt och åka ner till Malta eller var de håller hus och spränga dem.

Jag hatar Malta.

Jag hatar att jag klagar när jag vet att Djens är ca 8k back.

Värst av allt hatar jag att jag spelar dåligt och skyller på allt ovan!

|----------------------------------------------------------------|

Jag ska inte lira idag. Är sugen på att spela tillbaka pengarna men samtidigt fet omotiverad att kunna spela fokuserat så jag skiter fullständigt i det. Stog en öl i kylen som tur var som kyler ner mig.

Ska känna efter hur jag känner mig imorgon om jag ska skippa pokern helt eller om jag ska grinda 100-HU:erna för att kuk-grinda ihop FPP-resan.

Efter FPP-racet ska jag ta en liten paus (innan jag påbörjar ParBet) för att enbart lira C&C3 samt fokusera på körkortet.

Mvh, KF!

- En hatande människa!

Så här, mina vänner, ska man whina. Jag är stolt över dig, Kfluffie!

Postad
Så här, mina vänner, ska man whina. Jag är stolt över dig, Kfluffie!

Tack Cleburne!

För var dag som går när det går så här, så vet jag mer och mer hur sidorna konspirerar sig emot en, som de gjorde mot dig.

Mvh, KF!

Postad
Hur ser HU-cashborden ut på Expekt? Mycket action på NL400?

:heart:

Lirar väldigt sällan HU-Cash p.g.a. alla Hit'n'Runners.

Oftast är det ganska dåligt med trafik där. Isf. någon grinder som sitter där.

Om man sätter sig på ett NL400-bord så brukar en åsna komma med typ 80$ och antagligen dubbla upp eller busta. Inget roligt spel. Iofs är inte HU-SnG:erna nu det heller.

Postad
Lirar väldigt sällan HU-Cash p.g.a. alla Hit'n'Runners.

Oftast är det ganska dåligt med trafik där. Isf. någon grinder som sitter där.

Om man sätter sig på ett NL400-bord så brukar en åsna komma med typ 80$ och antagligen dubbla upp eller busta. Inget roligt spel. Iofs är inte HU-SnG:erna nu det heller.

Okej, låter ju sådär. Lycka till med grinden iaf. (=

Postad
Funny thing just happend, pengarna åkte in Pre och jag var favorit. Fi klonka flopp, jag re-klonka rivern. Min hand står. Skumt. Måste pröva det oftare ...

Snart kommer samma långa inlägg men med "älskar" ist för "hatar" överallt! :D

Ta de lugnt med skottningarna. Seriöst, du är väl inte ens i närheten av ens en halvvettig rulle för $1000 sng?? Vi snackar BR-krav i värre klass än mina!

Postad

Mvh, KF!

- En hatande människa!

Att hata är att lägga negativ energi på fel saker som ger koncentrationsvårigheter.

Att älska ger positivat virationer som utsöndrar rätt slags hormoner som gör att du har lättare att koncentrera dig.

MAO, det är bättre att älska än att hata :h: :h: :h:

MVH :lol:

Postad
Att hata är att lägga negativ energi på fel saker som ger koncentrationsvårigheter.

Att älska ger positivat virationer som utsöndrar rätt slags hormoner som gör att du har lättare att koncentrera dig.

MAO, det är bättre att älska än att hata :h: :h: :h:

MVH :lol:

New age-svammel! Låt Kluffie hata i fred! ;-)

Postad
New age-svammel! Låt Kluffie hata i fred! ;-)

Det var vi som stog på barrikaderna på sjuttiotalets slut och åttiotalets början med långt hår och sjöng, protesterade och älskade. Allt i kärlekens tecken. Det var då ni blev till. Om vi istället hade hatat så hade vi inte älskat och ni, mina vännner, hade inte funnits till :shock::roll: .

:h: :h: :h: :h: :h:

Postad
Det var vi som stog på barrikaderna på sjuttiotalets slut och åttiotalets början med långt hår och sjöng, protesterade och älskade. Allt i kärlekens tecken. Det var då ni blev till. Om vi istället hade hatat så hade vi inte älskat och ni, mina vännner, hade inte funnits till :shock::roll: .

:h: :h: :h: :h: :h:

Aj, mina ögon!

Postad
Snart kommer samma långa inlägg men med "älskar" ist för "hatar" överallt! :D

Ta de lugnt med skottningarna. Seriöst, du är väl inte ens i närheten av ens en halvvettig rulle för $1000 sng?? Vi snackar BR-krav i värre klass än mina!

Nope, that's correct! :(

MAO, det är bättre att älska än att hata

Ibland måste man få hata och bittra lite! :evil:

Låt Kluffie hata i fred!

Ty ty! :heart:

Ängeln17-inlägg!

Hippie! =)

Cleburne, det är tur att man har dig som vet att man som individ behöver hata lite ibland! Denna dag är dock rätt harmonisk och när tjejen drar till jobbet vid typ halv-fyra så påbörjas grinden. Enbart 100: or samt 50:isar. Inga 200:a.

Samt en najs PO-analys efter det. Ska köpa lite snabb-cappu-kaffe-tjaffs (Cappucino: Irish Creme! Nutz.).

Mvh, KF!

- En mer harmonisk människa idag!

Postad

Gled till Bolaget idag och inhandlade morgondagens törstsläckare.

Kollar runt lite och funderar på om jag ska ta bärsen som jag brukar ta, d.v.s. Sol, Miller samt lite TT, men medan jag börjar plocka ner mina Miller så ser jag Miller med ett blått omslag. "Hmm ..." tänker jag för mig själv. Kanske är det mintsmak. Jag går fram till lådan och ser "Miller Lite", plockar ner 12 flaskor och tänker "Jaha, ja nu lär man ju bli smal som en planka till playan!".

Går förbi likörstånder och plockar ner en Baileys.

Gör förbi whiskeystånder och plockar ner en Tullamore Dew.

Så det blir inte planksmalt till sommaren.

Mvh, KF!

Postad
Tjena =)

Vi spelade lite mot varandra nyss på $50 HU. Märkte att du va aggro ganska tidigt, jag brukar inet höja så mycket pre på de två första nivåer. För vekt eller?

Vad nickar du?

Jag håller nog med om att det är lite aggro att pusha på som jag kan göra ibland i tidiga nivåer. Bygga pott med marginella händer etc. Gillar bara att visa vem som styr bordet direkt, men det kan bli fel senare också då Fi har sett en pusha i tidiga nivåer så får de lättare beslut med sina marginella händer i senare blindsnivåer.

Ska pröva tighta till mig i tidiga nivåer senare, prövar lite olika strategier etc. just nu! =)

Postad
Tjena =)

Vi spelade lite mot varandra nyss på $50 HU. Märkte att du va aggro ganska tidigt, jag brukar inet höja så mycket pre på de två första nivåer. För vekt eller?

BTW, om du är denna så garanterar jag InstaBan! =)

Starting a new hand (#904136268)

Texas Holdem NL 10/20 - 2007-04-05 17:27:58 Server

Table NLH Heads Up $100, 57602921 Trny: $100+$5 ID: 479860211 Place: 2

Seat 3: WhyCantIFold ( 1,520 )

Seat 8: NumteeBoy1 ( 1,480 )

NumteeBoy1 posts Small Blind 10

WhyCantIFold posts Big Blind 20

Dealing cards

Your cards Kd Kh [WhyCantIFold]

NumteeBoy1 calls 10

WhyCantIFold raises 60

NumteeBoy1 calls 60

Dealing Flop 3h 9h Th

WhyCantIFold bets 130

NumteeBoy1 calls 130

Dealing Turn 3h 9h Th Js

WhyCantIFold bets 400

NumteeBoy1 goes All-in 1270

WhyCantIFold calls 870

Dealing River 3h 9h Th Js Kc

NumteeBoy1 shows Qh 7d

Winner is NumteeBoy1 2960

#EOG.

Postad
Vad nickar du?

Jag håller nog med om att det är lite aggro att pusha på som jag kan göra ibland i tidiga nivåer. Bygga pott med marginella händer etc. Gillar bara att visa vem som styr bordet direkt, men det kan bli fel senare också då Fi har sett en pusha i tidiga nivåer så får de lättare beslut med sina marginella händer i senare blindsnivåer.

Ska pröva tighta till mig i tidiga nivåer senare, prövar lite olika strategier etc. just nu! =)

Ok. Är ganska ny på HU sng. Har testat att vara aggro i början av en sng, med det slutar oftast med att fi tröttnar och pushar med any 2. Är ju inte så negativt, men jag brukar oftast ha skithänder så det går inte att syna :P