eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 1. En grottmänniska under paleolitisk tid upptäcker eldens hemlighet 2. Under tidigt nittiotal önskar Popsicle livet ur Arvingarna 3. Under hösten 2006 säger Barry Greenstein "LOL Donkaments" på tv Citera
Cyntax Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Har du inget att göra? Långtråkigt? Kul lista. Jag håller med dig till full! *tummen upp* Citera
eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 Har du inget att göra? Jag lyckades ta 15 sekunder från mitt upptagna schema.... Citera
psatiw Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 2. Under tidigt nittiotal önskar Popsicle livet ur Arvingarna Mattson (visst heter han så?) har sin unge på samma dagis som min kido. Ska ge honom den här länken. Det lär ju värma en gammal has-been indiepopare att bli omnämnd sådär va? Musiken de gjorde är det ju ingen som kommer ihåg iaf, bortsett från kanske några nostalgiska avdankade +40-tomtar i källaren på Hannas. Citera
eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 Japp, Andreas Mattsson. Men ffs, han släppte ju nån hyllad soloskiva jag inte har hört förra året, så has-been vettefan Citera
Bisox Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Fast det var väl inte han som fällde de berömda orden iofs, utan nån annan i gruppen. Däremot så är det helt klart ett av de största ögonblicken i historien, kan inte komma på nått som är större iaf. Citera
Sansrom Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Vad var de exakta orden? Nåt i stil med: "Och så önskar vi att Arvingarna dör i en tragisk bussolycka."? Stort. Citera
eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 "tragisk" kan jag inte tro nämndes Citera
Kafka Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Mattson (visst heter han så?) har sin unge på samma dagis som min kido. Ska ge honom den här länken. Det lär ju värma en gammal has-been indiepopare att bli omnämnd sådär va? Musiken de gjorde är det ju ingen som kommer ihåg iaf, bortsett från kanske några nostalgiska avdankade +40-tomtar i källaren på Hannas. Vi är faktiskt "bara" 35 och Popsicle definierar 90-talets indiepopvåg. De är inte bortglömda. Popsicle, Wannadies, This Perfect day och Brainpool. Det var grejer det. "The lawlessness of the ruling classes" heter Mattsons skiva från förra året. Citera
Kafka Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 3. Under hösten 2006 säger Barry Greenstein "LOL Donkaments" på tv URL? Hur mycket fick han? Citera
hnat Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Vi är faktiskt bara 22 och Popsicle definierar 90-talets skeåpopvåg(även om de inte var från. De är inte bortglömda. Popsicle, Wannadies, This Perfect day och Brainpool. Det var grejer det. Fast vete fan om Brainpool var norrlänningar, men w/e kthxbye Citera
eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 URL? Hur mycket fick han? 10k sa han, läs runt på 2+2 om du vill veta mer, kan tyvärr inte hjälpa dig där. Senaste avsnittet av HSP Citera
eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 För övrigt så var Honey is Cool så otroligt mycket bättre än all annan svensk 90-talsindie. Citera
Gyre Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 10k sa han, läs runt på 2+2 om du vill veta mer, kan tyvärr inte hjälpa dig där.Senaste avsnittet av HSP WTF? Menar ni att han fick betalt 10k$ för att säga lol donkaments på tv? Citera
eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 WTF? Menar ni att han fick betalt 10k$ för att säga lol donkaments på tv? that's the story... ska väl kanske tilläggas att jag ser det orimliga i det hela, men det var så man sa. Citera
Gäst Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 WTF? Menar ni att han fick betalt 10k$ för att säga lol donkaments på tv? Citera
Juggler Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Originaltråd på 2+2 Tråd där de donerar Sökord: Greenstein donkaments Citera
Jennez Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Fast vete fan om Brainpool var norrlänningar, men w/e De var lundensare, åtminstone lundastudenter. Iaf var Janne Kask väldigt full, väldigt ofta sena lördagsnätter på donken vid Mårtenstorget strax efter deras fall. Citera
hansolo Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 1 När Gdaily föddes 2 När Myssion föddes 3 När hansolo föddes Citera
Kafka Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 De var lundensare, åtminstone lundastudenter. Iaf var Janne Kask väldigt full, väldigt ofta sena lördagsnätter på donken vid Mårtenstorget strax efter deras fall. Och nu är han snart läkare. Citera
Myssion Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 1 När Gdaily föddes2 När Myssion föddes 3 När hansolo föddes Citera
Recommended Posts