freso Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Fråga numero två. Tolkar jag rätt om det är så att loyalty-bonusen får man från FPP:sen. Ändrar man om till 100% NIP får man ingen loyalty-bonus. Dvs, ni som har en massa FPP:s kan inte använda dem i shopen, för de är redan "använda" till "cashbacken". ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 tiiiiiiiiiiiiiilt vilken jääääääääävla skitsajt.... 24/7 support skryter dom med?????? live chat har aldrig varit online nånsin, letat 10 minuter efter en fucking support mail men inte hittat nån på hemsidan.... och det mail formulär man får upp när man klickar livechat är antingen ur funktion eller så ska det ta mer än 24 timmar att få ett äckligt litet svar på en fråga.... SJUKT DÅLIG SERVICE PÅ SKITSAJTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Excellent Customer Care We understand that your time is valuable and that you want to have fun, free from hassles or problems. That's why our support team is available to help you, 24 hours a day, seven days a week. We recommend that you print out the rules of the game and keep them at an easily accessible place and We recommend that you to print out all transaction data and keep it at an easily accessible place Kan man anmäla dom för såna rena lögner rakt upp i ansiktet???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 alltså finns det ens en vanlig jävla email man kan nå dom på eller är dom nån underjord maffia som gör lite som dom vill så kan man hoppas man blir rätt behandlad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Hej Pisak84, Du kan antingen lägga till vår support på MSN: support@noiqpoker.com Alternativt nå oss via E-mail: support@noiqpoker.com Livesupporten är även den aktiv för tillfället. Hör av dig så ska vi hjälpa dig på en gång! Vänliga hälsningar NoiQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 en fråga hur kan ni inte ha support mailen på hemsidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rjonsson Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Har aldrig haft bättre service än på noiqpoker, man har dom på sin msn och dom svarar så gott som alltid på en gång, och till skillnad på andra sajters livesupport så vet killarna på msn vad dom pratar om och dom har fulla behörigheter att göra vad dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 ok fick det löst till slut... jag tror supporten säkert kan va bra, men det är lite sjukt att dom håller den hemlig? är det vip treatment som får tillgång till support vi andra får snoka runt på forum för att få hjälp för på hemsidan får man inte shit... ingen länk, ingen msn, ingen e-mail... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 25 Januari , 2008 Rapport Share Postad 25 Januari , 2008 Nån som kan tipsa mig om nån bra affe, där man får något extra förutom det vanliga. PM går bra. Tack o bock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 25 Januari , 2008 Rapport Share Postad 25 Januari , 2008 Nån som kan tipsa mig om nån bra affe, där man får något extra förutom det vanliga. PM går bra. Tack o bock. MM till mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 Januari , 2008 Rapport Share Postad 25 Januari , 2008 Nån som kan tipsa mig om nån bra affe, där man får något extra förutom det vanliga. PM går bra. Tack o bock. me too Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enurs Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Angående support så vil jag legge til dette: Samtlige har mulighet å legge våre managers til msn. Vi sender ut newsmail om dette en gang i mnd. Vi har også Live Chat på våran hemside under support. När det gjelder email så anvender man Submit a Ticket Submit a new issue to a Department. Altså, ett ticket system. Det vil si at du sender en mail til oss men du sender den fra våres support side. Du vil da få ett automatisk ref. nr og svar innen 24 timer. Normalt går det på ett par timer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 jag vet ett par affiliates vet dock inte vad man får skriva i forumet så hör av er via PM. jag har dok ett tips till alla som lirar noiq, jag satt nämligen och funderade på om det var värt att lira ipoker för att det är dollar där... det ryktas ju att dollarn skulle kunna sjunka under 5kr i år.. jag är inte ett dugg insatt men säg att den tappar 2kr i värde.... då ryker 25% av rullen... dock kan man ange att man vill ha euro på "site" kontot och föra över dessa till poker kontot varje ggn man sätter sig ner och ska lira.. lite pill men klart värt om man har lite deg inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genoboy Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Nån annan som har problem med cashiern? Får nån error när deposit sidan ska laddas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Nån annan som har problem med cashiern?Får nån error när deposit sidan ska laddas Ja, fel datum på säkerhetscertifikatet. Jag antar att det är nån som har klantat till månadsuppdateringen? Jag klickade dock "fortsätt" i explorerboxen och fick upp allt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Hej allihopa! Vi ber om ursäkt för dagens problem och hoppas ni har överseende med detta. Vi vill påpeka att problemet är inte orsakat av NoiQ poker men att vi jobbar för fullt för att få det fixat så snart som möjligt. Tack än en gång för visat överseende! Ha en fortsatt trevlig kväll! NoiQ Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Hej igen, Vi tänkte bara påpeka att allt är uppe precis som vanligt igen för er som inte märkt det! Än en gång ber vi om ursäkt för problemen och hoppas ni har överseende med detta. Lycka till i racet allihopa! NoiQ Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 kan inte nån som snittar 50k fpp ta kontakt med mej:;P skicka ett PM:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 NoIQ Webshop. Vad innehåller Online tournament tickets för något? Är det något som kommer komma eller är det ibland det finns speciella turrar man kan köpa in sig till? Hade vart mycket fint om man kunde köpa tickets till SNG där. Finns det några såna planer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 NoIQ Webshop.Vad innehåller Online tournament tickets för något? Är det något som kommer komma eller är det ibland det finns speciella turrar man kan köpa in sig till? Hade vart mycket fint om man kunde köpa tickets till SNG där. Finns det några såna planer? Jag tvivlar, men det skulle vara sweet! Det skulle också vara sweet med ett turneringsrejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Hej på er ! Idag släppte vi tickets till WSOP -08 i vår Webshop. Dessa tickets har vi satt ett riktigt bra pris på och är ett gyllene tillfälle för er att säkerhetsställa en eller flera tickets innan det är dags att ta flyget till Vegas. Vi kommer att ha ett stort team där och vill gärna se er på plats med. Det finns två sätta att fixa dessa tickets: 1. Växla FPP till NIP – Rate 10 000FPP = 18 NIP 2. Justera bonus mätaren i backoffice – Vilket kan ge er tickets snabbt eller om man kanske är ute efter flera. Utöver detta kör vi ju givetvis våra Lojalitets race där ni har chansen att dryga ut resbudgeten Hör av er vid frågor och hoppas att vi träffas till sommarn! / David – playermanager@noiqpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Låter mycket bra. Ingår resa och boende i paketen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enurs Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Låter mycket bra. Ingår resa och boende i paketen? Nei, Noen er fra Canada, andre fra Sverige så fly er vanskelig å beregne kostnad på. Noen önsker kanskje å dele rom med andre så det blir billigere. Derfor er det kun Tickets. Dette er jo perfekt for noen kompiser å spille in hver sin ticket, så reiser man til vegas og bor slik lommeboken tilsier. Finnes jo tickets til de som syntes ME blir litt for stort men enda vil ha litt action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Om man köper en WSOP ticket. Får man pengarna då eller en ticket? Tänkte om man kan välja att köpa ticket för att sen istället behålla pengarna? (Frågan låter korkad men en del sidor ger pengarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Om man köper en WSOP ticket. Får man pengarna då eller en ticket?Tänkte om man kan välja att köpa ticket för att sen istället behålla pengarna? (Frågan låter korkad men en del sidor ger pengarna) Undrar också detta. Ordnar NoIQ inköpet åt en så det bara är att infinna sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts