Hjort Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tippar på personangreppsregeln. Mtp alla konton han haft så går det väl att hitta något regelbrott att banna honom för när man känner för det iofs. Personligen håller jag inte med om att han borde bannas eller är skadlig för PF. Citera
psatiw Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Personligen håller jag inte med om att han borde bannas eller är skadlig för PF. . Citera
ibmachine Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tippar på personangreppsregeln. Mtp alla konton han haft så går det väl att hitta något regelbrott att banna honom för när man känner för det iofs. Personligen håller jag inte med om att han borde bannas eller är skadlig för PF. Intressant att du "tippar" anledningen men ändå inte håller med. Citera
Nidson Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tippar på personangreppsregeln. Mtp alla konton han haft så går det väl att hitta något regelbrott att banna honom för när man känner för det iofs. Personligen håller jag inte med om att han borde bannas eller är skadlig för PF. Ok, antog det också men undrade om det var något specifikt inlägg som utlöste banningen. Håller med om att han kunde få vara kvar. Iofs dyker han väl upp igen om han känner för det. Citera
Hjort Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Intressant att du "tippar" anledningen men ändå inte håller med.Olika tolkningar görs ibland. Något konstigt med det? Jag är inte så mycket för att banna folk om de inte spammar, enbart förstör stämningen eller är enormt korkade/psykotiska. Men jag är inte heller moderator eller sätter PF:s policy. Citera
Hjort Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Ok, antog det också men undrade om det var något specifikt inlägg som utlöste banningen.Del III i Sydneysagan. Citera
DrRoland Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 En annan skum grej: Fick PM från mrYamamoto. När jag skulle besvara så finns inte användarnamnet kvar. Har han också blivit bannad, eller deletat sig själv på något sätt? Citera
Juggler Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 mrYamamoto fick en varning för piratsnack så jag antar att jag inte tycker du ska svara på pm:et. Det fungerade för mig att skicka pm till honom. Citera
Staahla Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tänkte citera Bruts, eh jag menar Psatiws, citering men jag redde inte ut det. Tycker han var rolig och tillförde mer än majoriteten av forummedlemmarna. Citera
baller Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Den är givetvis bortstädad. Tycker han var rolig och tillförde mer än majoriteten av forummedlemmarna. Säkert så, men tråkigt när det skall vara på andras bekostnad. Citera
psatiw Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tänkte citera Bruts, eh jag menar Psatiws, citering men jag redde inte ut det. Oväntat. Citera
psykologas Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Olika tolkningar görs ibland. Något konstigt med det? Jag är inte så mycket för att banna folk om de inte spammar, enbart förstör stämningen eller är enormt korkade/psykotiska. Men jag är inte heller moderator eller sätter PF:s policy. man kan väl få va med även om man e psykotiskt:cry: Citera
Hjort Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 man kan väl få va med även om man e psykotiskt:cry:Inte om det är märkbart. Citera
Sylwester Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Personligen håller jag inte med om att han borde bannas eller är skadlig för PF. . Citera
Macroman Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tycker han var rolig och tillförde mer än majoriteten av forummedlemmarna. . Citera
Macroman Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Den är givetvis bortstädad. Del III i Sydneysagan? Hur är det med del I och II? Citera
Ekstrom Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Trean va lite "snuskigare" Citera
hansolo Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 jag tycker att Existensialisten bidrog till en extra krydda för forumet, ibland över gränsen men ändå.....tveksamt om han behövde bannas! Citera
Klyka Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Personangrepp kombinerat med det faktum att han aldrig bidrog med något konstruktivt utan bara slösade min tid gör att jag stödjer banningen. Citera
tamtaram Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Underhållande och provocerande. Rätt att banna pga personangrepp, men han kommer nog tillbaks i annan skepnad ska ni se. Surrealisten kanske? Citera
Appel Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 då finns det andra verktyg att ta till om så skulle vara att det fortsätter att komma in personangrepp od. från samma dator. Citera
tobbe102 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Kan ni inte sluta med det här tramset att banna folk i tid och otid? Väx upp och skaffa er lite distans. Citera
illerrre Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Verkar som man måste bygga upp ett förtroende under x antal år för att sedan kunna härja hur man vill på forumet utan att bli bannad, eftersom det funkar för en del här på forumet. Citera
Recommended Posts