All in Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Vilka sajter kör ni på? bra/dåliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Vilka sajter kör ni på? bra/dåliga? Nordicbet. Tvärbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Hej Jimmy! Jag spelar mycket på bestpoker.com. På ongame nätverket. Jag tycker det är en bra sajt. Ligger plus där, lol <3 Mvh J N Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 jag själv kör massa olika.. betsson, bet25, bet265, 24h, netscapes, airs osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 http://www.martinspoker.com Jag tycker det är en fin site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 http://www.martinspoker.com Jag tycker det är en fin site. Det säger du bara för att du känner kniven. Har allt sett dina mail du fått av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klabbe99 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Betfred - gillar klienten och mycket bra service. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Just nu så är det FTP och NordicBet, mest av slump. Har annars konton på ca 20 sajter. Tycker dessa två sajter funkar bra. Den sajt jag spelat mest på genom tiderna är party, pga dess storlek och att det är skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 okej gubbar!! fortsätt skriv! nämn gärna för/nack delar med sajterna! see ya at the tables Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Redbet är en riktigt bra sida, två nätverk och mycket bra support och tid på utbetalnig. grymt bra Nu lirar jag på bestpoker eftersom spelarna där har väldigt låg nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JolleElezra Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 blir väl tvungen att kalla mig rookie för har inte lirat spec mkt online men jag undrar oxå var man lättast plusar och kan bygga upp en stabil rulle?Hade varit skoj med lite utförliga svar..tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 2 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 blir väl tvungen att kalla mig rookie för har inte lirat spec mkt online men jag undrar oxå var man lättast plusar och kan bygga upp en stabil rulle?Hade varit skoj med lite utförliga svar..tack på förhand netscapes är väldigt bra för rookies. Martinspoker är också väldigt bra för nybörjare.. där bygger man rulle snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 netscapes är väldigt bra för rookies. Martinspoker är också väldigt bra för nybörjare.. där bygger man rulle snabbt. löl, vad är netscapes för skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Everest är en sida som är som gjord för nybörjare, eftersom motståndet är i lättaste laget = snabbt blir man bättre än motståndarna. Dessutom är deras välkomstbonus mkt lätt att cleara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts