emilio_15 Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 tiltomdetärdu....jag är verkligen jättearg och jättefull..........har varit på harrys med tjejen och farsan.... gonatt!!!! inte jag. ska jag hänga ut honom ? Citera
kfluffie Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Sjukt trött på Expekt! En regular på 100: orna: - "The 9th its my B-day" - "B-day?" - "Birthday!" - "Ohh congratz" Illa =/ Ska pröva på lite ParBet också innan jag sussar! Citera
Skanke Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 inte jag. ska jag hänga ut honom ? . Citera
Joey Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 tiltomdetärdu....jag är verkligen jättearg och jättefull..........har varit på harrys med tjejen och farsan.... gonatt!!!! Ärligt talat consp, vi måste prata om Jönköpings uteställen nån gång. Harrys lixom... Citera
Joey Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Bättre än Lilla Paris. lol, good point. Men eftersom jag bor granne med Lilla P så känner jag att det är min plikt att gå in där ibland. Citera
Gäst Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Ärligt talat consp, vi måste prata om Jönköpings uteställen nån gång. Harrys lixom... haha...jag va ju ute med min farsa och då passade väl Harrys bra Hör och häpna, innan åt vi oxå på Sir Simon... Citera
Joey Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 haha...jag va ju ute med min farsa och då passade väl Harrys bra Hör och häpna, innan åt vi oxå på Sir Simon... Jag äter faktiskt ganska ofta på SS, så där har jag inga invändningar! Citera
Gäst Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Nu har pappa åkt hem och jag och tjejen tänkte passa på att ta en promenad. Helt underbart att dygnet är normalt igen! Vaknade utvilad 09.00! Som sagt, promenad nu och sen blir det Expekt-grind. Har ~35k FPP kvar som jag ska spela in idag + imorgon. Ska variera lite med $50 och $100 HU SnGs och $50+$9 6-manna...borde inte bli så svårt om jag kör rätt mkt idag och imorgon. Förresten spydde jag som en gris igår på morgonen, tror ärligt talat jag har ett öppet sår i halsen för jag kan knappt äta något... Citera
Skanke Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Möte någon stackare som blev sittout i en 100 HU när vi låg lika. Han kom aldrig mer igen:) Citera
Gäst Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Funderar på att köpa upp en domän enbart för att kunna använda den som mailkonton för pokersidor. Vilka är bäst? Loopia? EDIT: Denna kanske? http://www.crystone.se/Webbhotell/Beginner/ Citera
Klyka Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Funderar på att köpa upp en domän enbart för att kunna använda den som mailkonton för pokersidor. Vilka är bäst? Loopia? EDIT: Denna kanske? http://www.crystone.se/Webbhotell/Beginner/ Jag har Loopia, och det är inte att rekommendera. Iaf inte om de inte har nåt mer konkurrenskraftigt abonnemang bara för mailkonton. Iaf suger deras webhotell ganska kraftigt. Det är dyrt och det ingår inte självklarheter som SQL. EDIT: Dessutom är de jävligt sega med att uppdatera till den nya versionen av PHP. Vad betyder då detta? Helt enkelt att de tar överpriser för underprestation. One är billigt och verkar bra. Har utsetts till bästa webhotell i nån internettidning också. Citera
fl0w Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 One är billigt och verkar bra. Har utsetts till bästa webhotell i nån internettidning också. Har hört mycket mer negativt än positivt om One. Loopia har jag haft länge och det funkar bra förutom att det är bajs-litet, och som du säger, extraavgifter så fort man vill ha nånting... alls typ. Funkar säkert kanon bara för mailtjänsten, men något dyrt kanske. Det bästa jag har använt är faktiskt Sprays webbtjänster. Men varför skaru ha en hel domän för pokersidorna? Skaffa en ny mailadress bara? Gmail är öppet nuförtiden? Citera
eurythmech Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Gmail är öppet nuförtiden? Wtf! Jag som skickar invites till mig själv hela tiden. Citera
Gäst Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Har hört mycket mer negativt än positivt om One. Loopia har jag haft länge och det funkar bra förutom att det är bajs-litet, och som du säger, extraavgifter så fort man vill ha nånting... alls typ. Funkar säkert kanon bara för mailtjänsten, men något dyrt kanske. Det bästa jag har använt är faktiskt Sprays webbtjänster. Men varför skaru ha en hel domän för pokersidorna? Skaffa en ny mailadress bara? Gmail är öppet nuförtiden? Själva summan det kostar är ju jätteliten i jämförelse med pengarna man har att göra med på pokersajterna, och eftersom en egen domän måste vara det säkraste som finns så känns det dumt att inte skaffa en, typ Citera
Gäst Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Spelat in ca 17k FPP idag...har 18k kvar, fixar de imorrn. På mina fem senaste jackpot sngs har jag fyra vinster, tilt. Har dock två raka nu så jag lär ju fixa fyra st imorgon... Låg som mest ca $700 back idag men slutade tack vare jättemedriggen på slutet endast på -$13. Känns bra. Imorrn ska jag nog enbart spela jackpot sngs, vill bli klar med skiten så fort som möjligt. Gonatt! Citera
Candell Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Myssion: Har kommer ett tips fran en passiv medlem: Ingen riktig aning om du har nagra Hoff-shirts, men jag tjackade iaf en schysst gra T-shirt idag iaf pa Urban Outfitters i Boston (dar jag ar pa semester). Texten pa trojan sa "The Man, the Myth, the Hoff - och sen var det en bild pa the Hoff. Tankte bara tipsa om en schysst T-shirt i en utmarkt dagbok! Cheers. Citera
Gäst Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Huh, färdig med Expektbonusen nu...spelat in 35k FPPs på två dagar...lite småtrött Nu blir det ingen mer poker ikväll och säkerligen inte imorgon heller Citera
Gäst Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Gissa Fi's hand....suck... PokerStars No-Limit Hold'em, $1.00 BB (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown Button ($117.45) SB ($111.10) BB ($128.50) UTG ($39) Hero ($168.95) CO ($102.95) Preflop: Hero is MP with A, A. 1 fold, Hero raises to $3, CO raises to $9, 1 fold, SB raises to $30, 1 fold, Hero raises to $168.95, CO folds, SB calls $81.10 (All-In). Flop: ($290.05) 6, 3, Q(2 players, 1 all-in) Turn: ($290.05) 2(2 players, 1 all-in) River: ($290.05) 9(2 players, 1 all-in) Final Pot: $290.05 Citera
Joey Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Men sluta spela cg. Den där handen visar ju att det bara är tur ändå. Sick om han hade haft 45. Citera
eurythmech Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Hade sb suttit med under maxupptag så hade det nog varit KK, och Consp gnällt på att han inte plockade honom på en hundring. Citera
Gäst Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 QQ? And we have a winner! Han tog rätt lång tid på sig innan han synade och när Q kom på floppen visste jag att de va kört. Hade sb suttit med under maxupptag så hade det nog varit KK, och Consp gnällt på att han inte plockade honom på en hundring. Haha, ja standard. ----- Gick verkligen pissdåligt på NL100, backade ungefär 3 inköp men spelet kändes ändå bra och då är jag såklart nöjd. Kände dock att en okänd lagtard gen uppenbarade sig i några potter men men, kul va de. Vet inte om det blir nåt spel ikväll. Är småsugen på att köra ett gäng $22/180 på Stars så vi får se. Har förresten inhandlat PT till den nya datorn nu oxå så snart blir det ett seriöst försök på NL100. Har dock svårt att bestämma mig för var jag vill spela. Det ultimata vore en europeisk sida utan jänkare med PT-stöd + RB. Prima sägs ju vara snortight (fel kanske?) och Everest har ju ingen RB. Kan jag inte komma på nåt alternativ så får det väl bli Full Tilt antar jag. Aja, det finns ju jättemånga NL100-grinders här på forumet så om ni har något förslag på sajt så får ni gärna tipsa! Förresten, Crypto kanske kunde vara ett alternativ? Tipsa som sagt! Kollade nyss på den halvgamla SVT-dokumentären Pokerlandet. Rätt kul faktiskt. Särskilt Thuritz. Citera
Ängeln17 Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 And we have a winner!. And he winns ??????????? Citera
Recommended Posts