Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

conspiracy, i dina videos snackade du om att du lirade på party förut, spelar du någonting där nu? varför slutade du? Tycker majoriteten av spelarna på 22 är riktigt värdelösa... plus att strukturen är ju nice !

 

Japp det stämmer. Just nu ligger SnG-spelet på is men om jag återupptar det så kommer jag förmodligen flytta tillbaka till Party och spela $33s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat 30 st so far:

 

Siffrorna är:

4-6

7-3

5-5

 

vilket ger ett plus på ungefär $20. Ska spela mycket mer ikväll. Siktar på att spela så jag har 1/3 av bonusen avklarad. Blir det för segt med HU så kör jag kanske nån/några Jackpot SnGs...vill egentligen undvika dom mtp att det är så sjuk rake men dom är bra att ha som back-up om man inte hinner cleara på "vanligt" sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Consp: Finns det egentligen någon anledning till att INTE lira jackpott-sng, med tanke på att man får $2.5 för varje rejkad dollar?

 

Med tanke på att den förväntade vinsten blir mycket mindre tack vara monsterrejken så känns det dumt att spela dom.

 

Jag vill försöka spela på "som vanligt" trots att jag spelar mot bonusen men om det krisar sig så får jag väl tänka om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...