Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tog en liten oboypaus, sen började datorn lagga sjuuuuuukt mkt så var tvungen att stänga ner Expekt. Orka köa till nya bord när man hade massa händer loggade på alla fiskar vid borden... Nåja, det blev väl rätt bra ändå:

 

$459 EDIT: Sammanlagt idag alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söker du jobb?

 

Från aba's blogg:

 

 

I realize that I spend alot of time idolly sitting at my computer waiting for games. I also have horrible game selection. So I am thinking of killing two birds with one stone and hiring one or two people to monitor the games for me. Then if there is someone who I want to play sitting or really good games they can call me to let me know.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att jag just räknade till ditt 100:ade inlägg som inleds med det ordet :-P

 

hehe ja, det va ungefär så jag kände :)

 

Känns mkt bättre nu när jag har tiltat mig ur 55k garantin oxå.

 

Ska försöka ställa om mitt dygn och va uppe hela natten, ska kolla lite House säsong 3 nu och om jag är pigg kl 13 ska jag spela Mansion 100k. Sover kanske ett par timmar innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PT är cp, så har ingen exakt siffra, men backar lite drygt 3 inköp idag. Får mothugg på alla CB, näst bäst hand massa gånger, utdragen massa gånger, träffar aldrig mina drag, får ingen action när jag har en hand etc.

 

Avslutade sessionen med att först tappa 1.5 inköp med AJ på floppen AJ5. Fi har A5 och degar in. Turn 5, river 5. Sen direkt efter på ett annat bord så hittar någon setet i en trebetad flervägspott när jag har AA, inte så mkt att göra. Nåja, nya tag imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backar drygt 4 inköp till. Blev knappt utdragen de första dagarna och får igen det med ränta nu. Två st set som blir utdragna av färg, en nötstege som blir utdragna av färg, en AA som möter JJ, en KK mot en QQ som rivrar en Q efter att vi är all-in. osv.

 

Sen tappade jag skärpan lite och gjorde några dåliga syner, får vila upp mig i stugan och komma tillbaka och ta nya tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...