Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara spelat 4 st jackpot sngs idag...

Räknas verkligen den extra raken i jäckpåttsarna då? Nån som fått det bekräftat? Det är ju inte pengar som kommer Expekt till godo, i vart fall inte fullt ut, så vettefan om de vill belöna jackpotspelare extra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på att jag verkligen har noll koll på storleken på min rulle för tillfället...

 

Har lite pengar överallt känns det som, stars, ftp, neteller, expekt...Sen dessa stejkpengar hit och dit med % till höger och vänster gör mig helsnurrig.

 

Ska öppna upp 324872 excelark nu och sätta mig och räkna...är väl färdig imorgon eller nåt.

 

EDIT: Fan vad enormt snabb jag är...om jag inte räknat fel nu (vilket jag troligen har dock) så ligger rullen i skrivande stund på ca $4,2k. När jag spelat in och fått Expekt-bonusen så kommer jag casha ut allt som överstiger $5k. Behöver liksom inte mer för att spela $50 HU SnGs känns det som. Känns som att pengarna gör bättre nytta på banken än på en pokersajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån forumit som nickar Swedefiish? Ban isf,

 

Jag fixar.

 

När jag spelat in och fått Expekt-bonusen så kommer jag casha ut allt som överstiger $5k. Behöver liksom inte mer för att spela $50 HU SnGs känns det som. Känns som att pengarna gör bättre nytta på banken än på en pokersajt.

 

Känns som att de gör allra bäst nytta i en rulle för $100 HU SnG's. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...