Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har nog vunnit en del mot kjetilmoland på 200:orna men idag är det fan svårt. Tror han har vunnit 4/5.

 

Ska försöka studera honom lite. Vet inte om det bara för att han har haft "good run on cards" eller vad det kan vara eller om han tidigare bara har haft otur mot mig.

 

Känner att min AggroFaktor sjunker en del mot honom. Gillar inte att stoppa in allt på en bluff, bara en del av stacken. Han är duktig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Excelblad för HU SnG 4tw

 

Agree! 8-)

 

Dock så har jag uppdaterat mitt Excel-ark, som jag f.ö. fick av Klyka, dåligt.

 

Another story:

50/100, jag sitter på SB med 700 kvar och plockar upp nöten: 93o.

 

Jag pushar.

Fi instacallar och visar AA.

Flop: xx3

Turn: 3

River: Blank

 

93o FTW!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÄR de kassa på expekt?

Testa en HU sng, 5$ iofs men han va den sämsta pokerspelaren jag mött i hela mitt liv. Passiv MEGA callingstation. Vann flera potter på bottenparet där han synade.

 

Btw: Hur blir man legend snabbt? Verkar va nöten det.

 

De är ganska sugiga på 50$-nivån, speciellt Cons och Kenan! :D

Nej då, de har jag ej lirat mot.

 

Men på 50$ är de också ganska Syn-fiskiga.

 

För att bli legend så får du maila pokerupdate@expekt.com

 

EDIT: Om du ska lira 5 + 0.1 så kommer det nog ta bra lång tid att cleara hela bonusen.

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är ganska sugiga på 50$-nivån, speciellt Cons och Kenan! :D

Nej då, de har jag ej lirat mot.

 

Men på 50$ är de också ganska Syn-fiskiga.

 

För att bli legend så får du maila pokerupdate@expekt.com

 

EDIT: Om du ska lira 5 + 0.1 så kommer det nog ta bra lång tid att cleara hela bonusen.

 

Mvh, KF!

 

Spelar du bara $100+ eller? vill du tala om nick? :)

 

Jag är Martha btw :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du bara $100+ eller? vill du tala om nick? :)

 

Jag är Martha btw :)

 

Mitt nick är nog ingen hemlighet, har publicerat det på filmer och så.

 

WhyCantIFold, lirar mot dig nu ;)

 

Min KT mot din K9. K9x på flopp:

Du checkar, jag checkar bakom.

 

Du bettar Turn och jag raisar du ställer.

 

Trodde jag hade dig där men icke ;)

 

Ser pyrt ut nu. Hade AQ i en hand men jag felraisade till 210 istället för 140 som vanligt! Dooh!

 

WTF!

Nu är du SitOut, jag ska göra en fuling och blinda mig upp till 1500 sen ska jag vänta in dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista handen var lite lucky.

 

QTs mot din ATs.

R-R-färg.

 

Men du måste betta turn där!!!

 

EDIT: Jag hade nog troligtvis synat ändå. Kommer inte ihåg de exakta oddsen men jag hade färg- + hålpipedrag samt Mittenpar.

 

Jo, håller med där...Trodde det var en randomfisk jag spelade emot som synar allt om jag ställer river...aja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är väldigt tight och passiv imo.

 

Själv är jag nog lite lös och för aggro ibland ;)

 

Tror faktiskt det blev så främst mot dig. TROR jag spelade mot dig två gånger och båda gångerna spelade jag samtidigt mot Kenan och höll på och chattade med han. Har svårt att fokusera på två bord när jag chattar på det ena :)

 

Sen kan det nog ha varit så att jag tyckte du va lite småjobbig att möta och då blir jag nog lite för tight kan jag tänka mig.

 

Har oxå haft lite halvsvårt att anpassa mig till klienten osv. Det jag har försökt göra på Expekt är att tighta till mig lite på den första nivån och sen spela mer raise/fold från knappen men mot dig blev jag nog som sagt lite väl tight.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Conspiracy, tack för filmerna! Sjukt givande för mig som är för lat för att läsa tonvis med handhistorik

 

Bläddrat mig igenom hela dagboken för att hitta dom (läste i sngforumet att de fanns). Såg iaf film 2 och 3, finns det kanske ännu fler? Väldigt utvecklande att se någon annan spela på samma nivå som man själv sliter på. Tror inte jag har någonting att tillföra egentligen, då jag precis börjat försöka lira 22or. Förvånansvärt vad likt man spelar, att döma utav dina filmer dvs. Kansek var någon AQlimp i mittensyndromperioden jag skulle ifrågasatt lite, men du förklarade också senare varför du gjorde det. Ett resonemang som jag inte tänkt på. Skulle dock inte funka för mig, eftersom att när jag gör så får jag 6synare, träffar A på flop och for mothugg av fisk som träffat tvåpar med A6 :roll: . Nä men seriöst tror jag att ett varierande spel i den situationen kan vara en bra lösning! Ska vid senare tillfälle kika igenom filmerna och kolla om det är nånting jag skulle spelat helt annorlunda eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...