Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

Kul att cashspelet ska gå så bra, inte. Kanske borde inse att jag suger på poker och ta tag i SnG-grinden igen? Måste fundera på det tror jag :)

 

Efter att ha blivit utdragen med tvåpar vs r-r färg så orkar jag inte med mer CG idag och slutar på stabila 1,5 inköp back.

 

Nu blir det lite 22/180 grind istället.

 

Jag kan absolut rekommendera SvS om du vill bygga självförtroende som CG spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men tilt, hade skrivit ett jättelångt inlägg här men sen kom jag emot nån knappjävel så hela skiten försvann...

 

Aja, spelade 25k gtd på Stars igår. Trots nötrail från eurythmech (:heart:) så fick inte AQ stå mot AJ. Slutade på ~160:e plats tror jag av drygt 2000 startande. Blev bara idrygt inköpet tillbaka.

 

Sen har jag redan (mobba mig hur mkt ni vill ;)) kommit fram till att jag lägger ner cashspelet tills vidare. Har noll disciplin så det funkar liksom inte. Kan spela hur bra som helst i en timme för att sen torska allt på några dåliga spel. Kommer fokusera enbart på SnGs och MTTs nu. Back to basic alltså.

 

Fram tills jag fått nya datorn kommer det dock bli jättelite spel. Några random MTTs då och då, tänkte även försöka kvala in till sunday million om jag orkar.

 

Planerna när jag väl fått datorn är att hitta lite självförtoende på Stars $27 SnGs och FTP:s $36's. Efter de miserabla dagarna på slutet så är rullen nere i blygsamma ~$4,5k så det känns bättre att spela $27 överrullad än $60 underrullad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen har jag redan (mobba mig hur mkt ni vill ;)) kommit fram till att jag lägger ner cashspelet tills vidare. Har noll disciplin så det funkar liksom inte. Kan spela hur bra som helst i en timme för att sen torska allt på några dåliga spel. Kommer fokusera enbart på SnGs och MTTs nu. Back to basic alltså.

 

Starkt att komma igen efter ettkorvs påhopp. GL! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måtte datorn komma snart så vi får se en sng comeback Consp. Och Myssion....din bedrift att bygga en tiefighter av duplo väger upp Ola Salo bilden:-) Fast jag undrar just hur den där tiefightern såg ut. Den måste ha blivit gigantisk om du fick till spetsarna skalenligt, duplo e ju inte direkt finmekaniska komponenter:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen har jag redan (mobba mig hur mkt ni vill ;)) kommit fram till att jag lägger ner cashspelet tills vidare. Har noll disciplin så det funkar liksom inte. Kan spela hur bra som helst i en timme för att sen torska allt på några dåliga spel. Kommer fokusera enbart på SnGs och MTTs nu. Back to basic alltså.

 

Vem är inte lite schizofren. 8-)

Har samma problem själv... dras emellan hopp och förtvivlan.

Vet inte heller riktigt vad som egentligen är bäst att lira.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hata tönt fjant jennez :D

+ en massa andra inlägg från andra forumiter som proklamerar min fjantighet.

 

Jag och 87:an har rett ut våra olikheter. Tror knappast att han tog, och borde inte ha tagit, särskilt illa upp.

 

Jennez är 80-talist.

 

Anledningen till att jag bitchar om snorungarna är att jag antagligen känner igen mig. Man tror man är oövervinnerlig och att man skall leva som pokerproffs i resten av livet. Nu trodde ju inte jag det eftersom pokern knappt var uppfunnen när jag var 18 men hade den varit det hade jag själv varit precis likadan.

Nu ser ju verkligheten annorlunda ut som de flesta vet. Och nej, detta är inte riktat mot DaPine87 eftersom jag vet att han iaf har fötterna (någorlunda) på jorden.

 

För övrigt kan man ju tycka att jag är en fjant som påpekar detta ständigt och jämt men hey, det är inte jag som sitter med en rulle på $100 (som lämpligt nog är nästan lika mycket som ett studiebidrag) och drömmer om att en gång i livet få vara med i ett avsnitt av Highstakes Poker med solglasögon och moppemustasch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...