Gå till innehåll

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

• Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ja sånt e sjukt tråkigt... Verkar som vi sitter i samma båt just nu, har också placerat mig grymt dåligt senaste dagarna i sitngos. Och din hand där, jämför med min här som jag åkte på igår:

http://pokerforum.nu/forum/827808-post21.html

Finns en viss liknelse, samtidigt så långt ifrån. :)

Men det vänder, det vet du! Gudarna straffar dig lite nu för att du ska tilta lite. Tilta loss, så helt plötsligt har allt ändrat sig o DU får de lägena istället!

Postad

Mina fel skulle kunna vara att syna raisen. Med TT känns det befogat, jag har oddsen. 99 känns i efterhand kanske lite onödigt, vet inte...

Har bestämt mig för att inte lira varje kväll heller. Saknar att gå å lägga mig samtidigt som övriga familjen, och jag ska bara lira större MTTs, typ 40k+ i prispott. Mansions gtd-turrar 150k och 110k och sng är det jag ska lira nu tror jag.

Tur att jag klonkade lite mtt-vinst, för min shark scope-kurva ser inge rolig ut nu alltså. Största downern sen jag startade upp på nytt. Vet inte exakt, men ligger nog runt 13-1400 back från ATH.

Idag blir det ut med plutten, så Maria får plugga lite. Ha det gott!

/SK

Postad
Mina fel skulle kunna vara att syna raisen. Med TT känns det befogat, jag har oddsen. 99 känns i efterhand kanske lite onödigt, vet inte...

Har bestämt mig för att inte lira varje kväll heller. Saknar att gå å lägga mig samtidigt som övriga familjen, och jag ska bara lira större MTTs, typ 40k+ i prispott. Mansions gtd-turrar 150k och 110k och sng är det jag ska lira nu tror jag.

Tur att jag klonkade lite mtt-vinst, för min shark scope-kurva ser inge rolig ut nu alltså. Största downern sen jag startade upp på nytt. Vet inte exakt, men ligger nog runt 13-1400 back från ATH.

Idag blir det ut med plutten, så Maria får plugga lite. Ha det gott!

/SK

Om du gillar skadeglädje borde denna funka för dig :)

tiltra9.png

Postad

Det går så avskyvärt illa i SNG nu asså. Tror jag kanske har 5% itm i sista 20 liren. Jag loosar fan med allt, och möter stål hela tiden när jag har ATC-ställägen på knapp så hittar bb ALLTID JJ+.

Imorrn ska jag lira en 15k gtd freeroll på mansion, på söndag 150k gtd, men sen kanske det blir lite paus. E rätt trött på skiten just nu.

Gnatt /SK

Postad

Fan känner med dig! Har likadant nu. Har iofs lyckats komma lite mer ITM på sistone, men får INGA kort. Precis nu gick jag in som CL i en 30manna sitngo när det var ITM. Åker ut först för att jag blindas ner o hittar till slut AJ när CL raisar min BB som vanligt eftersom jag är tajt. Reraisar för halva min stack, han ställer. Orkar inte med skiten o synar. Självklart har han AQ. SJälvklart drar jag aldrig ut, jag har aldrig gjort det i hela mitt liv i en enda pott.