Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det e så jävla riggat mot mig i sng just nu asså. Här får ni förklaringen till varför jag åker som 10a ibland...

 

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4%2d53434580%2d2

 

Måste sluta snart, åker på sånt här i varje spel. Är typ itm 2/12 sista eller nåt...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja sånt e sjukt tråkigt... Verkar som vi sitter i samma båt just nu, har också placerat mig grymt dåligt senaste dagarna i sitngos. Och din hand där, jämför med min här som jag åkte på igår:

 

http://pokerforum.nu/forum/827808-post21.html

 

Finns en viss liknelse, samtidigt så långt ifrån. :)

 

Men det vänder, det vet du! Gudarna straffar dig lite nu för att du ska tilta lite. Tilta loss, så helt plötsligt har allt ändrat sig o DU får de lägena istället!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina fel skulle kunna vara att syna raisen. Med TT känns det befogat, jag har oddsen. 99 känns i efterhand kanske lite onödigt, vet inte...

 

Har bestämt mig för att inte lira varje kväll heller. Saknar att gå å lägga mig samtidigt som övriga familjen, och jag ska bara lira större MTTs, typ 40k+ i prispott. Mansions gtd-turrar 150k och 110k och sng är det jag ska lira nu tror jag.

 

Tur att jag klonkade lite mtt-vinst, för min shark scope-kurva ser inge rolig ut nu alltså. Största downern sen jag startade upp på nytt. Vet inte exakt, men ligger nog runt 13-1400 back från ATH.

 

Idag blir det ut med plutten, så Maria får plugga lite. Ha det gott!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina fel skulle kunna vara att syna raisen. Med TT känns det befogat, jag har oddsen. 99 känns i efterhand kanske lite onödigt, vet inte...

 

Har bestämt mig för att inte lira varje kväll heller. Saknar att gå å lägga mig samtidigt som övriga familjen, och jag ska bara lira större MTTs, typ 40k+ i prispott. Mansions gtd-turrar 150k och 110k och sng är det jag ska lira nu tror jag.

 

Tur att jag klonkade lite mtt-vinst, för min shark scope-kurva ser inge rolig ut nu alltså. Största downern sen jag startade upp på nytt. Vet inte exakt, men ligger nog runt 13-1400 back från ATH.

 

Idag blir det ut med plutten, så Maria får plugga lite. Ha det gott!

 

/SK

 

Om du gillar skadeglädje borde denna funka för dig :)

 

tiltra9.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går så avskyvärt illa i SNG nu asså. Tror jag kanske har 5% itm i sista 20 liren. Jag loosar fan med allt, och möter stål hela tiden när jag har ATC-ställägen på knapp så hittar bb ALLTID JJ+.

 

Imorrn ska jag lira en 15k gtd freeroll på mansion, på söndag 150k gtd, men sen kanske det blir lite paus. E rätt trött på skiten just nu.

 

Gnatt /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan känner med dig! Har likadant nu. Har iofs lyckats komma lite mer ITM på sistone, men får INGA kort. Precis nu gick jag in som CL i en 30manna sitngo när det var ITM. Åker ut först för att jag blindas ner o hittar till slut AJ när CL raisar min BB som vanligt eftersom jag är tajt. Reraisar för halva min stack, han ställer. Orkar inte med skiten o synar. Självklart har han AQ. SJälvklart drar jag aldrig ut, jag har aldrig gjort det i hela mitt liv i en enda pott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...