Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gomorrn på er! :)

 

Jo, igår var jag rätt off. Ville verkligen fokusera järnet och när jag var klar så var jag trött å stängde ner med en gång.

 

Hade jag vunnit AQ vs J7 när vi var fem kvar och jag var då kalasstor CL, så hade jag fan tagit alltihop. Tror det var chiptrean jag mötte då och hade haft monsterstacken. Men brädan Jx7Jx tog mig ner till shorty.

 

Ska dock inte klaga, hade nog even-tur under turren totalt. Vann och loosa ungefär lika många coins, och lyckades klonka QQ vs KK ai pf med Q på turn.

 

Jag gillar min stop n' go med A8, men likaså hans syn med A7 på floppen KJ6. Han läser ju min stop n' go väl och har ju bara otur att hans kicker inte riktigt räckte till...

 

Nästan 2,9k var skönt. Lyckades plussa knappa 400 på tre sng också under kvällen, så det blev en fin dagslön :) Plockade ut 2,2k och har nu 4k i rullen, tillräckligt för att jag ska kunna unna mig ett skott på en $200-$300-sng ikväll :D Om det finns fisk förstås...

 

Har kvar två inköp på Mansion, plus ticket till söndagens 150k gtd. Ska hitta klonken där... Gillade $54+r, precis lagom känns det som. Jag rebuyar direkt och lirar sen som om det va en vanlig MTT och tar addon förstås.

 

Idag ska jag försöka hitta lite plugg, måste fan ta å klonka min C-uppsats nu så jag får gå magisterkursen i vår. Skulle varit klar för 3,5 ÅR sen... :roll:

 

Ha en bra dag /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack boot, ska kolla när jag har tid.

 

Ute ur FTP-turren :( Gjorde ett dåligt spel... Sjuk otiming i mansion. Har legat runt 50/330 och får AJ på sb med fold till mig. bb har 12bb i stacken och jag trycker. Klart killen har JJ just då. Var typ femte handen jag spela eller nåt... Sick.

 

Aja, ska försöka hämta tebax i Mansion, men ligger en bra bit under average nu, drygt halva...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...