Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU

SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

• Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nötrailen på dig nu :)

Men wtf, openlimp från SB med 6BB ITM med 92s? :)

Va?! :) Var när hur?! ITM är iofs allt spel tillåtet ;)

Helt sjukt lir det sista. Jag bev bad beatad fyra ggr ITM och de andra nissarna turades om att bad beat dubbla upp varandra. Till slut loosar jag med TT mot A8 och åker som 3a :( Första sessionen gav därmed +$33 vilket inte är mycket om jag ska upp i 10k under kvällen...

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va?! :) Var när hur?! ITM är iofs allt spel tillåtet ;)

Helt sjukt lir det sista. Jag bev bad beatad fyra ggr ITM och de andra nissarna turades om att bad beat dubbla upp varandra. Till slut loosar jag med TT mot A8 och åker som 3a :( Första sessionen gav därmed +$33 vilket inte är mycket om jag ska upp i 10k under kvällen...

/SK

Det var ITM, bordet parar sig + 9. Fi har 95 eller nåt och ni splittar.

Du skriver nog mer i chatten än de flesta btw, rätt kul :)

Förresten så har jag nog aldrig sätt sämre spelare än de två du spelade emot. Älskade killen som limpade in med AK, AJ osv. Sen missade dom enormt många ATC-pushar, helt sjukt. Antar att det där var extremt låg nivå på spelet för visst måste väl spelen vara bättre än sådär vanligtvis på $109-nivån?

Länk till kommentar

Det var ITM, bordet parar sig + 9. Fi har 95 eller nåt och ni splittar.

Du skriver nog mer i chatten än de flesta btw, rätt kul :)

Förresten så har jag nog aldrig sätt sämre spelare än de två du spelade emot. Älskade killen som limpade in med AK, AJ osv. Sen missade dom enormt många ATC-pushar, helt sjukt. Antar att det där var extremt låg nivå på spelet för visst måste väl spelen vara bättre än sådär vanligtvis på $109-nivån?

Ja du såg det bordet! Det var de två mupparna som dubblade upp varandra hela tiden. Sjukt dåliga, men lyckades ju plocka ut mig så att... Killen som limp/checkade alla nötter var ju helt sjuk i huvudet, no offence. Ok om han slowar i början, men när han märker att vi lärt oss det måsta han ju börja ta betalt! :rolleyes:

ATC-pushar? Enlighten me...

Jag brukar tjöta järnet i chatten, folk blir ofta som tokiga :) Beror lite på spelare vilken linje jag kör dock. Många e så sjukt otrevliga och det e roligt att tilta dem :D

92 e nöten btw ;)

/SK

Länk till kommentar

Undrar om everest fortfarande har kvar dessa gratisbord där man kan vinna:D vore skojj att försöka börja bygga en rulle där:D

Har fått massor av PM om det, så nu blir det ett officiellt svar:

Ja, de spelen finns kvar. Det är 10 stycken bord som drar igen var 5e minut. 10-stolars limit holdem där vinnaren vinner $0,5, 2an $0,3 och 3an $0,2. Man får dock vara snabb som f*n för att få en plats, det handlar om halvsekunder!

gl

Consp: De var ovanligt dåliga i SH-spel, men helt ok innan. På dagtid så är det väldigt mycket haj på PS, men på kvällarna och på helgerna framförallt, så tror jag att du skulle bli positivt överraskad över fisktätheten. Testa nåt skott så får du se, jag loooovar att du är vinnande där på kvällarna när din bankrulle så tillåter...

/SK

Länk till kommentar

Jag gillar B&Ws högtalare, bra ljud och kvalité. Ett inte allt för dyrt par med bra ljud, samt svarta. ;)B&W DM604 S3

Tack som f*n för tipset, men det e lite över min budget. Jag hade tänkt att 8-10k skulle räcka till fronar och center... :) Har tänjt på budgeten som sjutton redan så att :D

Men bomba järna på med fler förslag inom min budget :)

/SK

Länk till kommentar

Ja du såg det bordet! Det var de två mupparna som dubblade upp varandra hela tiden. Sjukt dåliga, men lyckades ju plocka ut mig så att... Killen som limp/checkade alla nötter var ju helt sjuk i huvudet, no offence. Ok om han slowar i början, men när han märker att vi lärt oss det måsta han ju börja ta betalt! :rolleyes:

ATC-pushar? Enlighten me...

Jag brukar tjöta järnet i chatten, folk blir ofta som tokiga :) Beror lite på spelare vilken linje jag kör dock. Många e så sjukt otrevliga och det e roligt att tilta dem :D

92 e nöten btw ;)

/SK

Nej han va inte vass direkt...

Med "ATC-pushar" menar jag Any-Two-Cards pushar....Tycker dom foldade jättemånga uppenbara lägen.

Kanske skulle ta ett skott där nån gång...tycker bara "regular-borden" e så sega...när jag har fått expektbonusen så har jag ju nästan rulle för det oxå..

Länk till kommentar

Jag brukar göra så att jag spelar bara två bord när jag ska jobba upp rullen till 10k igen. Känner mig inte riktigt bekväm med 4 än, men "tränar" på det när jag ligger över 10k. När jag plockat ut det jag behöver till TV och kanske en dator, så ska jag inte ha fast rulle längre, och då hoppas jag att 4 bord e regular...

Slashy: Bra att du tyckte det var skoj, undrar vad tjejen skulle tycka om hon såg det! ;)

OOTM i ena, 3a i en och chippie när vi e tre kvar i sista. Skitshorty som inte vill åka ur bara. Dubblar å dubblar å dubblar...

/SK

haha, kanske tur att hon inte har pf, fast det vet ju jag iof inte om hon har:-)

Länk till kommentar

Undrar om everest fortfarande har kvar dessa gratisbord där man kan vinna:D vore skojj att försöka börja bygga en rulle där:D

hahah jag lirade där för ett bra tag sen, vet inte om det var 1,5 år sen , jobbade väl upp mig till 100$ iaf innan jag bustade, så söderkrippa ska ha cred för att ha lyckats jobba upp så högt.

Länk till kommentar

Nej han va inte vass direkt...

Med "ATC-pushar" menar jag Any-Two-Cards pushar....Tycker dom foldade jättemånga uppenbara lägen.

Kanske skulle ta ett skott där nån gång...tycker bara "regular-borden" e så sega...när jag har fått expektbonusen så har jag ju nästan rulle för det oxå..

Regularborden på PS e inte så sega tycker jag. En timmes spel, drygt om det e ett segt lir. När jag kollar dina videos så lirar du väl iaf 45 min eller nåt? Inte så stor skillnad... Ta skott!

/SK

Länk till kommentar

Hade klarat kvällens mål om jag inte loosat KK mot A6 HU i sista! Fan vad surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får vara nöjd med kvällen ändå, det blev ju plus. Bara så irriterande när jag lirade ut honom totalt! :(

Imorrn ska jag f*n komma över 10k och dessutom plocka ut lite till, till min fina TV-avdelning ;)

Nu ska jag hjälpa Maria med lite arbete som jag skulle gjort tidigare ikväll men glömt bort, ojoj :)

Rulle: $9906

Dagsresultat: +$497

Gnatt

/SK

Länk till kommentar

Jag är sååå värdelös!

Sitter med JJ på bb. FI1 call FI2 raise till 3xbb jag syn FI1 syn. Flopp 35T, två klöver. FI1 bet 1/3 pott, FI2 raise till 2xpott (aha! killen sitter med högt par!) SoderKrippa - ALLIN!!!!! HAHAHAHA

Klart han har AA och SoderKrippa linkar ut med svansen mellan benen. Så jävla dåligt...

/SK

Länk till kommentar

Jag är sååå värdelös!

Sitter med JJ på bb. FI1 call FI2 raise till 3xbb jag syn FI1 syn. Flopp 35T, två klöver. FI1 bet 1/3 pott, FI2 raise till 2xpott (aha! killen sitter med högt par!) SoderKrippa - ALLIN!!!!! HAHAHAHA

Klart han har AA och SoderKrippa linkar ut med svansen mellan benen. Så jävla dåligt...

/SK

Visst e det skönt å känna att man lever ibland genom dessa utomordentligt perfekta syner :shock:. Gjorde nämligen en likadan igårkväll. Man känner hur adrenalinet fullkomligt strömmar från tårna till hjärnan. Och sen ...............

tomhet.:cry: .

Länk till kommentar

Visst e det skönt å känna att man lever ibland genom dessa utomordentligt perfekta syner :shock:. Gjorde nämligen en likadan igårkväll. Man känner hur adrenalinet fullkomligt strömmar från tårna till hjärnan. Och sen ...............

tomhet.:cry: .

Främförallt när man säger HÖGT för sig själv att "han måste ju sitta med KK/AA!" :) Så dåligt :)

/SK

Länk till kommentar

Så j*vla skönt!

Mycket fisk har det varit på morgonen, men de inledde med att dra ut och jag inledde med att spela som ett ***hål...

Avslutade dock med riktigt stabilt spel och vann de sista två pls att jag nöp en andraplats i ett tidigare lir. Morgonsessionen slutar därmed +$407 och SoderKrippa är supernöjd! :-D

Nu ska jag gå och plocka ut xx'xxx:- och lägga i TV-kuvertet ;)

/SK

Länk till kommentar

Lirade två lir nu efter maten. OOTM i ena (lirade kasst igen, måste jobba på mina dåliga starter) och vann den andra :)

Rulle: $10'000

Dagsresultat: +$639

Uttaget: -$545

Ikväll blir det EN öl med polarna :)

Tjollahopp vad nöjd jag e med dagen. Känns som att jag har börjat få bra koll på PokerStars klient. Kan ta ut svängarna lite mer. Börjar ha skrivit i notes på många spelare via sharkscope (ajaj ;)) och kan spela mer på reads och inte bara standard. E nöjd nu helt enkelt :)

Go'kväll!

/SK

Länk till kommentar

måste fortsätta fråga om everest gratisturneringar, har hittat dom nu, men undrar HUR TUSAN KOMMER MAN MED? Det är verkligen omöjligt, bordet blir fullt på 1 sekund. Finns det nått trixx hur man kommer fort in?

lycka till förresten!

Du sitter med musen över skärmen där du märker att borden kommer ploppa upp. Sen e det bara å va toksnabb. Du kan fatta att jag hade disciplin i mitt spel efter att jag skrapat ihop nån dollar för å slippa den där skiten igen!!!

På dagtid är det inte lika stressigt, då får du lättare plats. Du kanske har svårt att spel då dock?

Annars inga knep, bara flinka fingrar...

/SK

Länk till kommentar

Jag har just köpt ett head set för att kunna använda Skype. Har nu möjlighet att spela in en video med mitt spel också, men jag har inte lust att göra det om inte folk tror att de kommer att titta. Enda anledningen skulle vara för att få kommentarer och kunna utveckla spelet. Lade därför upp en omröstning där ni kan tycka till om huruvida jag ska lira in en video eller inte...

/SK

Länk till kommentar